چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

مبانی نظری تعمیم برند
دانلود مبانی نظری تعمیم برند
پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات نظری تعمیم برند
فصل دوم پایان نامه تعمیم برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند
ادبیات و مبانی نظری تعمیم برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعمیم برند

 

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه 

نقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون 18 و 19 نیز بنگاه های اقتصادی و تولیدی برای کسب شهرت و فروش محصولات خود در بازار رقابتی آن دوره،به برند سازی روی آورده بودند.بازاریابان مدرن،چه بازاریابان سمت عرضه و چه بازاریابان سمت تقاضا، علاقه بیشتری بـه بحث برند سازی نشان داده اند . 

 

نقش و تأثیر برند سازی نیز از دهه های 40 و 50 میلادی به صورت نظـا مند تا کنون بررسی و مطالعه شده است.علاقه شدید پژوهشگران به این بحث در دهه های 60 و70 نیز ادامه یافت و باعث شد که این حوزه به یکی از داغ-ترین حوزه های پژوهشی تبدیل شود.یکی از دلایل تبدیل شدن «برند سازی» به یکی از مهمترین و داغ ترین مباحث روز دهه های 80 و90، می تواند تغییر شرایط بازار باشد که در نتیجه آن برندهای ملی بازار خود را به نفع برندهای خصوصی از دست دادند و پژوهشگران حوزه های دانشگاهی مدیریت، به بررسی این پدیده و همچنین بسط برندها پرداختند.  

 

همانطور که قبلاً هم ذکر شد به دلیل هزینه های بسیار بالا و ریسک زیاد معرفی یک محصول جدید به بازار، کسب و کارها برای گسترش تجارت خود و ورود به بازار محصولات جدید اغلب به بسط همان برندهای ثبت شده ی موجودشان می پردازند. بسط برند به کارگیری یک برند ثبت شده در یک رده محصول برای استفاده از آن در رده دیگری از محصولات است (Salinas & Perez, 2009). بازاریابان باید به فرایند بسط برند، خصوصاً از دیدگاه مشتریان، اشراف کامل داشته باشند و مکانیسم تصمیم گیری مشتریان در ارزیابی بسط برند و فاکتورهای مؤثر بر این فرآیند را بشناسند.  

 

آکر و کلر (1990) به این نتیجه رسیدند که چند شرط اساسی برای پذیرفته شدن بسط یک برند از سوی مشتریان وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:  

 

1. مشتریان نظر مثبت و رویکردی طرفدارانه نسبت به برند مادر داشته باشند. 

2. این دیدگاه و رویکرد مثبت را بتوان به بسط برندهای آن برند مادر نیز تعمیم داد. 

 

3. موارد منفی برای بسط برند به وجود نیاید و از برند مادر هم به آن منتقل نشود(Aaker & Keller, 1990).با این حال سه شرط ذکر شده، برخی از ظرافت های فرایند انتخاب برند و زمینه های لازم برای آن را نادیده گرفته است.کنکاش در ادبیات برند سازی که در پی می آید،ما را به این نکته رهنمون می شود کـه فرایند ارزیابی بسط برند تحت تأثیر عوامل چندی شامل کالا، شرکت، بازار و ویژگیهای منحصر به فرد آن برند قرار دارد.این عوامل از این رو اهمیت می یابند که ممکن است شرایط ذکر شده برای بسط دادن برند نیز کاملاً برآورده شود، اما به دلیل تأثیر عوامل زمینه ای دیگر، بسط برند نتواند موفق عمل کند.با توجه به این مطلب دو سوال اساسی به ذهن متبادر می شود:  

 

1. فرایند ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش از برند مادر به برند بسط داده شده چگونه است؟ 

2. چه عواملی بر فرایند تعمیم نگرش از برند اصلی به بسط برند تأثیرگذار هستند؟ 

 

 

 

 

ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش  

برای معرفی یک بسط برند به بازار رقابتی شناخت  فرآیند تصمیم گیری مشتریان و نیز فرآیند ارزیابی بسط این برندها ضروری به نظر می رسد. پژوهشگران چندین توضیح تئوریک را برای نحوه تعمیم نگرش مشتریان از برند مادر، بسط آن و عوامل مؤثر بر این فرآیند ارائه داده اند.با وجود اینکه خود شکل گیری این نگرش ها هم از اهمیت به سزایی برخوردار است، دغدغۀ اصلی در اینجا شناخت نحوه ی تعمیم نگرش از یک برند تثبیت شده به بسط آن برند در یک طبقه محصول جدید و شناسایی عوامل مؤثر بر این تعمیم نگرش است.  

 

چند فرآیند شناخته شده توسط پژوهشگران مختلف در پی می آید:  

 

تعمیم معنایی، تعمیم احساسی و تئوری های تناسب و طبقه بندی  

از میان این تئوری های تناسب و طیقه بندی، مرسوم ترین چارچوب هایی بوده اند که برای توضیح فرآیند تعمیم نگرش در ارزیابی بسط برند به کار گرفته شده اند.  

به علاوه فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارند که تأثیر آن ها بر فرآیند تعمیم نگرش بررسی و اثبات شده اسـت. 

عواملی مثل سبد برند اصلی یا تعداد و نوع کالاهایی که با یک نام برند وجود دارند،ویژگی های شخصی مشتریان، تصویر شرکت، متغیرهای آمیخته بازاریابی مثل قیمت، توزیع و جایگاه یابی بسط برندها.  

 

تعداد پژوهش هایی که از مفهوم «تعمیم معنایی» در شناخت فرایند تعمیم نگرش از یک برند به بسط آن استفاده کرده اند انگشت شمارند.مفهوم تعمیم معنایی برگرفته از پژوهش هایی در روانشناسی زبان است کـه بر اساس آن اگر دو چیز ،کالا، شیء، مفهوم و… ،نام مشترکی داشته باشند بدون توجه به تفاوت های فیزیکی شان به شکلی مشابه مورد قضاوت قرار می گیرند.بر این اساس کربی (1967) این فرضیه را پیشنهاد کرد:  

 

«اگر دو یا چند کالای غیر مشابه فقط نام مشترکی داشته باشند، معنا بین آن ها انتقال می یابد و تعمیم داده مـی شود ».(Kurby, 1967)

بر خلاف این فرضیه، پژوهش کربی (1967) نشان داد که تعمیم نگرش تنها از طریق نام های برند صورت نمی گیرد و بنابراین این فرضیه رد شد.این نتایج دور از انتظار هم نبودند زیرا فرضیه ی تعمیم معنایی، رویکردی بسیار ساده انگارانه به فرآیند تعمیم نگرش داشت و نقش دیگر مؤلفه ها مثل تأثیر شهرت برند مادر و مفهوم «تناسب» را نادیده انگاشته بود.اکثر قریب به اتفاق پژوهش های انجام شده در مقوله بسط برند،متفق القول نشان می دهندکه فرآینـد ارزیابی بسط برند فرایندی پیچیده است و افراد هنگام تصمیم گیری در مورد این ارزیابی، تحت تأثیر عوامل متعددی هستند.  

 

فرآیند دیگری که در مورد بحث تعمیم نگرش وجود دارد فرآیند تعمیم احساسی برند مادر بـه بسط برندهایش است. بر اساس این فرایند، افراد احساس کلی را که در طول زمان نسبت به یک برند پیدا کرده اند، به هر چیزی مرتبط با آن برند، بدون توجه به شباهتها و تفاوتهای ظاهری تعمیم می دهند.با این حال نتایج این پژوهش ها نشان می دهند که ممکن است مشتریان نسبت به یک برند احساس مثبت داشته باشند،اما به خاطر این که تعمیم های احساسی نیز فارغ از زمینه ی میزان آگاهی و اطلاعات افراد نیست،نتوانند این حس را به کالاهای غیر مشابه با برند مادر تعمیم دهند. بنابراین اگر تعمیم احساسی فرآیندی بود که از آن طریق نگرش افراد نسبت به برند مادر به بسط برندهای آن نیز تعمیم می یافت آنگاه می بایست همه بسط برندهای آن برند اصلی، جدای از شباهت یا تفاوت ها ی ظاهری با برند مادر به صورت کاملاً مشابه ارزیابی می شدند؛در حالی که برخی از بسط برندها مطلوب تر از برخی دیگر ارزیابی می شوند.بنابراین می توان نتیجه گرفت که فرآیند ارزیابی بسط یک برند پیچیده تر از در نظر گـرفتن تنها یک فرآیند تعمیم احساس است و باید عوامل بیشتری را در آن دخیل دانست.  

 

هر چه قدر شباهت کالای جدید به محصول تثبیت شده موجود بیشتر باشد،احساسات مثبت یا منفی نسبت به برند موجود راحت تر به کالای جدید منتقل خواهد شد.  

بوش و لاکن(1991)از پژوهش های خود به این نتیجه رسیدند که تعمیم احساس نسبت به یک برند به بسط آن، نه تنها تحت تأثیر قضاوت در مورد شباهت های ظاهری دو محصول است بلکه خود نیز از سطوح مختلفی از شدت برخوردار است(Boush & Loken, 1991).  و در آخر، تئوری های طبقه بندی از مرسوم ترین تئوری ها برای درك و توضیح فرایند تعمیم نگرش از یک برند بـه بسط آن برند است. 

 

 پژوهش هایی که بر این اساس انجام گرفته اند، این گونه نتیجه گیری می کنند که مشتریان، یک بسط برند را زمانی مطلوب ارزیابی می کنند که با برند مادر «تناسب» داشته باشند.در این میان تعدادی معیار نیز برای مفهوم تناسب و در نتیجه افزایش مطلوبیت ارزیابی بسط برند ذکر شده است.این معیارهای تناسب دامنه ای از تناسب ویژگی ها ی فیزیکی کالا تا سازگاری مفهوم برند را در بر می گیرد.بین علمای بازاریابی این اجماع وجود دارد که تناسب مثبت میان یک برند و برند مادر باعث ارزیابی مثبت تر بسط برند می شود.  

معیار تناسب، برای درك فرآیند تعمیم نگرش از تئوری های طبقه بندی استخراج شده و به  کار گرفته شده است . بنابراین به طور خلاصه نقاط عطف اصلی در توسعه ادبیات طبقه بندی که اساس و پایه فرآیند تعمیم نگرش را شکل می دهد در ادامه توضیح داده خواهد شد.  

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند

چکیده 1

مقدمه 10

مبانی نظری پژوهش بسط برند

2-14 بسط برند 35

2-15 ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش 37

2-16 تناسب درک شده از برند 39

2-16-1 فرآیند طبقه بندی و معیارهای تناسب 41

2-17 تناسب محصول با طبقه و ارزیابی بسط برند 43

2-17-1 ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط آن 45

2-18 تاثیرات متقابل بسط برندها و برند مادر 47

2-19 نوگرایی مصرف کننده نسبت به مصول 50

2-20 مزایای بسط برند 50

 

2-21 مروری بر تحقیقات پیشین :پیشینه تحقیق بسط برند

2-21-1 تحقیقات خارجی 52

2-21-2 تحقیقات داخلی 57

2-22 مدل مفهومی 61

2-23 شرکت فرآرده های لبنی کاله 62

منابع

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کتابخانه های عمومی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کتابخانه های عمومی مبانی نظری کتابخانه های عمومی دانلود مبانی نظری کتابخانه های عمومی پیشینه تحقیق کتابخانه های عمومی ادبیات نظری کتابخانه های عمومی فصل دوم پایان نامه کتابخانه های عمومی مبانی نظری و پیشینه…

  • استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی

    استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی استراتژی تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه استراتژی تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه آگهی های تلویزیونی عملكرد استراتژی تبلیغات در ساخت آگهی های تلویزیونی استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت…

  • پرسشنامه سازه های خود اتکایی با روایی و پایایی

    پرسشنامه سازه های خود اتکایی با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه خود اتکایی پرسشنامه سازه های خود اتکایی پرسشنامه استاندارد خود اتکایی دانلود پرسشنامه خود اتکایی پرسشنامه خود اتکایی محقق ساخته پرسشنامه محقق ساخته خود اتکایی رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت معماری برج میلاد

    دانلود پاورپوینت معماری برج میلاد پاورپوینت آشنایی با معماری برج میلاد پاورپوینت نقشه های معماری برج میلاد پاورپوینت در مورد پلان های برج میلاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری برج میلاد جهت رشته معماری در 25 اسلاید و…

  • پاورپوینت معرفی اجمالی نهج‌ البلاغه

    پاورپوینت معرفی اجمالی نهج‌ البلاغه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی اجمالی نهج‌ البلاغه جهت رشته معارف اسلامی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         آوازه‌ي…

  • پاورپوینت آشنایی با آتوماتای سلولی

    پاورپوینت آشنایی با آتوماتای سلولی پاورپوینت اتوماتای متناهی پاورپوینتاوتوماتا پاورپوینت نظریه اتومات پاورپوینت دانلود کتاب اتوماتای یادگیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با آتوماتای سلولی جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب ایکس اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نقدشوندگی 55 صفحه

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نقدشوندگی 55 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقدشوندگی مبانی نظری نقدشوندگی پیشینه تحقیق نقدشوندگی پیشینه داخلی نقدشوندگی پیشینه خارجی نقدشوندگی پیشینه پژوهش نقدشوندگی پیشینه نظری نقدشوندگی ادبیات نظری نقدشوندگی چارچوب…

  • مبانی نظری عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها

    مبانی نظری عوامل موثر در پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان و رتبه بندی اهمیت و اولویت آن ها مبانی نظری ERP مراحل پیاده سازی erp مبانی نظری پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان پیاده…

  • پروپوزال cloud computing

    پروپوزال cloud computing کلمات کلیدی : دانلود پروپوزال رایانش ابری نمونه پروپوزال رایانش ابری پروپوزال cloud computing پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی وظایف در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی منابع در رایانش ابری پروپوزال الگوریتم های زمانبندی در رایانش…

  • مبانی نظری ارزیابی تاثیرات زئولیت و سوپرجاذب در وضعیت تنش خشکی بر روی صفتهای گیاهان

    مبانی نظری ارزیابی تاثیرات زئولیت و سوپرجاذب در وضعیت تنش خشکی بر روی صفتهای گیاهان اثر زئولیت بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت در شرایط تنش خشکی بر روی گیاه کلزا اثر زئولیت بر روی صفات کمی وکیفی گیاه کلزا…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس اول فارسی هفتم مبحث زنگ آفرینش

    پاورپوینت آموزش تدریس درس اول فارسی هفتم مبحث زنگ آفرینش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس اول فارسی هفتم مبحث زنگ آفرینش به دانش آموزان کلاس هفتم متوسطه اول در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی بانک‌های تجاری

    پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی بانک‌های تجاری پرسشنامه بازاریابی داخلی پرسشنامه تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی بانک‌های تجاری پرسشنامه عملکرد سازمانی بانک‌های تجاری رفتن به سایت اصلی…

  • پرسشنامه بررسی عملکرد تأثیرگذار بر نگرش نسبت به تبلیغات

    پرسشنامه بررسی عملکرد تأثیرگذار بر نگرش نسبت به تبلیغات نگرش نسبت به تبلیغات پرسشنامه نگرش نسبت به تبلیغات پرسشنامه نگرش افراد نسبت به تبلیغات دانلود پرسشنامه نگرش افراد نسبت به تبلیغات پرسشنامه استاندارد نگرش افراد نسبت به تبلیغات پرسشنامه عوامل…

  • پاورپوينت آموزش نرم افزار MATLAB

    پاورپوينت آموزش نرم افزار MATLAB پاورپوينت نرم افزار MATLAB پاورپوينت آموزش نرم افزار MATLAB پاورپوينت در مورد آموزش نرم افزار MATLAB دانلود پاورپوينت آموزش نرم افزار MATLAB دانلود پاورپوينت درمورد آموزش نرم افزار MATLAB آموزش نرم افزار MATLAB رفتن به…

  • جزوه درس نمایه سازی استاد مهدی فکور

    جزوه درس نمایه سازی استاد مهدی فکور جزوه درس نمایه سازی استاد مهدی فکور رفتن به سایت اصلی جزوه درس نمایه سازی استاد مهدی فکور به تعداد 213 صفحه pdf - با کیفیت عالی   شامل مباحث زیر می باشد.…

  • پاورپوینت وضعیت معماری ایران در دوره رمانسک

    پاورپوینت وضعیت معماری ایران در دوره رمانسک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وضعیت معماری ایران در دوره رمانسک جهت رشته ی معماری در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت درس و کتاب مدیریت تحول سازمان

    پاورپوینت درس و کتاب مدیریت تحول سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی درس مدیریت تحول سازمان جهت رشته مدیریت در قالب 303 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • َآشنایی با پاورپوینت انسان شناسی فرهنگی

    َآشنایی با پاورپوینت انسان شناسی فرهنگی پاورپوینت انسان شناسی فرهنگی دانلود پاورپوینت انسان شناسی فرهنگی پاورپوینت درباره انسان شناسی فرهنگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با انسان شناسی فرهنگی جهت رشته فلسفه و منطق در قالب 14 اسلايد…

  • پاورپوینت یادگیری تقویتی

    پاورپوینت یادگیری تقویتی پاورپوینت یادگیری تقویتی عمیق پاورپوینت یادگیری فرادرس یادگیری تقویتی پاورپوینت آشنایی با روش یادگیری تقویتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت یادگیری تقویتی   grid جهت رشته گوناگون در قالب32اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی

    بررسی مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی بازاریابی حسی بازاریابی رابطه مند مدل های بازاریابی مدل SWIPE تبلیغات دهان به دهان مفاهیم و مدل های بازاریابی رابطه مند و بازاریابی حسی دانلود پایان نامه بررسی مفاهیم…

  • پاورپوینت چرخه پردازش معاملات و فعالیت ها در AIS

    پاورپوینت چرخه پردازش معاملات و فعالیت ها در AIS پاورپوینت چرخه پردازش معاملات و فعالیت ها در AIS پاورپوینت چرخه پردازش معاملات و فعالیت ها در سیستمهای اطلاعات حسابداری تحقیق چرخه پردازش معاملات و فعالیت ها در AIS مقاله چرخه…

  • پرسشنامه بررسی عملکرد صادرات سنگ و راهکارهای افزایش صنایع

    پرسشنامه بررسی عملکرد صادرات سنگ و راهکارهای افزایش صنایع پرسشنامه صادرات سنگ پرسشنامه راهکارهای افزایش صادرات سنگ پرسشنامه عملکرد صادرات سنگ رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی عملکرد صادرات سنگ و راهکارهای افزایش صنایع ازنا و الیگودرز  …

  • پاورپوینت حسابداری شهرداری ها

    پاورپوینت حسابداری شهرداری ها پاورپوینت حسابداري شهرداري ها پاورپوینت حسابداری شهرداری ها مقاله پاورپوینت سیستم حسابداری شهرداری ها پاورپوینت آموزش حسابداری شهرداری ها پاورپوینت دستورالعمل حسابداری شهرداری ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری شهرداری ها جهت رشته حسابداری در…

  • مبانی نظری مدل های مدیریت دانش

    مبانی نظری مدل های مدیریت دانش مبانی نظری مدل های مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدل های مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدل های مدیریت دانش ادبیات نظری مدل های مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدل های مدیریت دانش مبانی…

  • پاورپوینت شرح مفصل مسمومیت و گزیدگی ها

    پاورپوینت شرح مفصل مسمومیت و گزیدگی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح مفصل مسمومیت و گزیدگی ها جهت رشته پرستاری در قالب 73 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • ملاک های اختلالات رفتاری و بررسی شیوع آن در کودکان

    ملاک های اختلالات رفتاری و بررسی شیوع آن در کودکان تحقیق اختلالات رفتاری ملاک های اختلالات رفتاری بررسی شیوع اختلالات رفتاری در کودکان تحقیق اختلالات رفتاری در کودکان دلایل اختلالات رفتاری در کودکان مشکلات رفتاری و ارتباطی کودکان تشخیص اختلالات…

  • بهبود رفتار لرزه ای پلها با برشگیر فولادی جاری شونده

    بهبود رفتار لرزه ای پلها با برشگیر فولادی جاری شونده دانلود مقاله بهبود رفتار لرزه ای پلها دانلود مقاله برشگیر فولادی جاری شونده پلهای تیرو دال با تکیه گاههای نِئوپرن دانلود مقالات رشته عمران دانلود مقاله بهبود رفتار لرزه ای…

  • پاورپوینت متدولوژی ساخت سيستم های اطلاعاتی فصل هشت

    پاورپوینت متدولوژی ساخت سيستم های اطلاعاتی فصل هشت پاورپوینت ساخت سيستم های اطلاعاتی فصل هشت دانلود پاورپوینت ساخت سيستم های اطلاعاتی فصل هشت پاورپوینت درباره ساخت سيستم های اطلاعاتی فصل هشت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت متدولوژی ساخت سيستم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های تفکر انتقادی 117 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های تفکر انتقادی 117 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مولفه های تفکر انتقادی مبانی نظری مولفه های تفکر انتقادی پیشینه تحقیق مولفه های تفکر انتقادی پیشینه داخلی مولفه های تفکر انتقادی…

  • جزوه درس برنامه ریزی کاربری زمین و روش های طبقه بندی آن

    جزوه درس برنامه ریزی کاربری زمین و روش های طبقه بندی آن برنامه ریزی کاربری زمین و روش های طبقه بندی آن رفتن به سایت اصلی جزوه درس برنامه ریزی کاربری زمین و روش های طبقه بندی آن به تعداد…

  • پاورپوینت طراحی سیستم های اطلاعاتی و روشهای مستند سازی

    پاورپوینت طراحی سیستم های اطلاعاتی و روشهای مستند سازی پاورپوینت طراحی سیستم های اطلاعاتی و روشهای مستند سازی طراحی سیستم های اطلاعاتی حسابداری پاورپوینت روشهای مستند سازی ابزارهای متداول مستند سازی گردش عملیات سیستم رایانه ای نمودار گردش عملیات سیستم…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع روش مبتنی بر اطلاعات

    پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع روش مبتنی بر اطلاعات کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری حسابداری مالیتألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان پاورپوینت روش مبتنی بر اطلاعات: سودمندی اطلاعات از…

  • پاورپوینت انواع درب در 35 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع ‬‎

    پاورپوینت انواع درب در 35 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع ‬‎ کلمات کلیدی : پاورپوینت انواع درب رفتن به سایت اصلی در این پروژه پاورپوینت انواع درب در 35 اسلاید کاملا قابل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت 38 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت 38 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزه پیشرفت مبانی نظری انگیزه پیشرفت پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت پیشینه داخلی انگیزه پیشرفت پیشینه خارجی انگیزه پیشرفت پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت پیشینه نظری…

  • پاورپوینت روش تدریس بديعه پردازی و اصول آن

    پاورپوینت روش تدریس بديعه پردازی و اصول آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تدریس بديعه پردازی و اصول آن جهت رشته روانشناسی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…