پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق چابکی سازمانی 35 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق چابکی سازمانی 35 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری چابکی سازمانی چارچوب نظری چابکی سازمانی فصل دوم پایان نامه چابکی سازمانی دانلود مبانی نظری چابکی سازمانی پیشینه تحقیق چابکی سازمانی پیشینه داخلی چابکی سازمانی پیشینه…

  • پاورپوینت بررسی دلایل آسيب جوانان

    پاورپوینت بررسی دلایل آسيب جوانان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی دلایل آسيب جوانان جهت رشته روانشناسی در قالب 56 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       منشأ ايجاد آسيب…

  • ارکان و شرایط تعهدات در قراردادهای سنتی و الکترونیک

    ارکان و شرایط تعهدات در قراردادهای سنتی و الکترونیک کلمات کلیدی : بیع الکترونیک بیع الکترونیکی چیست پایان نامه بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی در نظام حقوقی ایران تحقق تعهدات در بیع سنتی تحقق تعهدات در بیع الکترونیک عوامل تحقق بیع…

  • تعیین مرز سلامت روانی در محیط خانواده – محیط کار – محیط تحصیل

    تعیین مرز سلامت روانی در محیط خانواده – محیط کار – محیط تحصیل سلامت روانی هنجارهای اجنماعی سازمان بهداشت جهانی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی تعیین مرز سلامت روانی در محیط خانواده – محیط کار – محیط تحصیل دانلود…

  • دانلود تحقيق در مورد ادبیات کودکان docx

    دانلود تحقيق در مورد ادبیات کودکان docx رفتن به سايت اصلي هدف از اين تحقيق بررسي ادبیات کودکان  با فرمت docx در قالب 64 صفحه ورد word بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش مي باشد.       روند رشد…

  • پاورپوینت مدیریت منابع انسانی

    پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پاورپوینت مدیریت منابع انسانی چیست پاورپوینت مدیریت منابع انسانی پیشرفته پاورپوینت مدیریت منابع انسانی سبز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی جهت رشته مدیریت در قالب  24 اسلاید و…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 18 مطالعات اجتماعی هشتم - ویژگی های انسانی و اقتصادی آسیا

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 18 مطالعات اجتماعی هشتم - ویژگی های انسانی و اقتصادی آسیا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 18 مطالعات اجتماعی هشتم - ویژگی های انسانی و اقتصادی آسیا به دانش آموزان کلاس هشتم…

  • نگرش و موضع ایران در مورد تنگه هرمز

    نگرش و موضع ایران در مورد تنگه هرمز رژیم حقوقی تنگه هرمز مواضع ایران در مورد تنگه هرمز رژیم حقوقی تنگه هرمز از نگاه کنوانسیون 1958 ژنو رژیم حقوقی تنگه هرمز از نگاه کنوانسیون 1982 مونتگوبی رژیم حقوقی تنگه هرمز…

  • دانلود تحقیق فرهنگ و مطالعات فرهنگی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق فرهنگ و مطالعات فرهنگی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی فرهنگ و مطالعات فرهنگی با فرمت docx در قالب 68 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • دانلود پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI

    دانلود پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI پاورپوینت آموزش مقاله نویسی پاورپوینت درمورد مقاله نویسی پاورپوینت برای مقاله نویسی isi رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI جهت رشته علوم پایه در 73 اسلاید و با فرمت pptx …

  • مبانی نظری بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه

    مبانی نظری بررسی تاثیر قدرت های منطقه بر بحران و تحولات سوریه کلمات کلیدی : مبانی نظری بحران سوریه مبانی نظری در مورد سوریه نقش قطر در بحران سوریه نقش ترکیه در بحران سوریه نقش ایران در بحران سوریه نقش…

  • پاورپوینت استانداردهای فیزیکی مدرسه ابتدایی

    پاورپوینت استانداردهای فیزیکی مدرسه ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استانداردهای فیزیکی مدرسه ابتدایی جهت رشته ی معماری در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در…

  • پاورپوینت معرفی برنامه ریزی شهری با رویکرد مشارکت

    پاورپوینت معرفی برنامه ریزی شهری با رویکرد مشارکت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی برنامه ریزی شهری با رویکرد مشارکت جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری 50 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری 50 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه یادگیری مبانی نظری یادگیری پیشینه تحقیق یادگیری پیشینه داخلی یادگیری پیشینه خارجی یادگیری پیشینه پژوهش یادگیری پیشینه نظری یادگیری ادبیات نظری یادگیری چارچوب نظری…

  • دانلود تحقیق مشاغل جوانان روستایی و مهاجرت آن ها با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مشاغل جوانان روستایی و مهاجرت آن ها با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مشاغل جوانان روستایی و مهاجرت آن ها با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پرسشنامه ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار

    پرسشنامه ارائه الگوی تدوین استراتژی با روش ماتریس سوات و RBV در جهت کسب مزیت رقابتی پایدار پرسشنامه تدوین استراتژی پرسشنامه تدوین استراتژی swot پرسشنامه تدوین استراتژی به روش swot پرسشنامه نمونه استراتژی تدوین شده پرسشنامه تدوین استراتژی سازمان و…

  • پروپوزال پیش بینی تراوش در سد خاکی با مدل شبکه عصبی

    پروپوزال پیش بینی تراوش در سد خاکی با مدل شبکه عصبی علل خرابی سدهای خاکی پیش بینی تراوش از بدنه سد خاکی پیش بینی تراوش از بدنه سدهای خاکی با داده کاوی بکارگیری داده کاوی در پیش بینی تراوش از…

  • ابعاد و نظریه های سلامت روان و عوامل موثر بر آن

    ابعاد و نظریه های سلامت روان و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : ابعاد سلامت روان نظریه های سلامت روان عوامل موثر بر سلامت روان سلامت روان از دیدگاه جامعه شناسی نظریه های روانشناسی سلامت نظریه های مختلف در…

  • پاورپوینت مراحل قالب گيری تزريقی

    پاورپوینت مراحل قالب گيری تزريقی پاورپوینت مراحل قالب گیری تزریقی پاورپوینت قالب گیری بادی پلاستیک پاورپوینت قالب گیری با ماسه بادی پاورپوینت قالب گیری بادی تزریقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراحل قالب گيری تزريقی جهت رشته صنایع در قالب…

  • ضرورت و اهمیت کارآفرینی سازمانی و بررسی ابعاد و نظریه های آن

    ضرورت و اهمیت کارآفرینی سازمانی و بررسی ابعاد و نظریه های آن سازمان های كارآفرین ابعاد کارآفرینی سازمانی مدل های کارآفرینی سازمانی انواع مدل های کارآفرینی سازمانی اهمیت کارآفرینی سازمانی اهمیت و ضرورت کارآفرینی سازمانی موانع رشد و توسعه کارافرینی…

  • علل و طبقه بندی نقص بینایی و نحوه برخورد و نکات ضروری آموزش به نابینایان

    علل و طبقه بندی نقص بینایی و نحوه برخورد و نکات ضروری آموزش به نابینایان کلمات کلیدی : علل نقص بينايي اهميت حس بينايي تحقیق کامل در مورد نقص بينايي تعريف و طبقه‌بندي نقص بينايي نحوه برخورد فرد نابينا با…

  • بررسی نظریه های رضایت شغلی و نحوه اندازه گیری آن

    بررسی نظریه های رضایت شغلی و نحوه اندازه گیری آن عوامل موثر بر رضایت شغلی نظریه های رضایت شغلی نظریه های رضایت شغلی کارکنان نظریه های مختلف در مورد رضایت شغلی مدل ها و نظریه های رضایت شغلی عوامل موثر…

  • پرسشنامه بررسی مولفه های طراحی داشبوردها برای ارائه اطلاعات مناسب و بهنگام برای مدیران سیستم

    پرسشنامه بررسی مولفه های طراحی داشبوردها برای ارائه اطلاعات مناسب و بهنگام برای مدیران سیستم پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد هیات علمی دانشگاه…

  • پاورپوینت تنظیم دستگاه ونتیلاتور

    پاورپوینت تنظیم دستگاه ونتیلاتور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تنظیم دستگاه ونتیلاور جهت رشته ی پزشکی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در صورتی که…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری ابرازگری هیجانی 76 صفحه

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری ابرازگری هیجانی 76 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ابرازگری هیجانی مبانی نظری ابرازگری هیجانی پیشینه تحقیق ابرازگری هیجانی پیشینه داخلی ابرازگری هیجانی پیشینه خارجی ابرازگری هیجانی پیشینه پژوهش ابرازگری هیجانی پیشینه نظری…

  • پاورپوينت ديافراگم، اجزای الحاقی، زلزله سطح بهره‌برداری

    پاورپوينت ديافراگم، اجزای الحاقی، زلزله سطح بهره‌برداری دانلود پاورپوينت ديافراگم، اجزای الحاقی، زلزله سطح بهره‌برداری دانلود پاورپوينت درمورد ديافراگم، اجزای الحاقی، زلزله سطح بهره‌برداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت ديافراگم، اجزای الحاقی، زلزله سطح بهره‌برداری جهت رشته فیزیک در…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تکانشگری و رفتارهای تکانشی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تکانشگری و رفتارهای تکانشی کلمات کلیدی : مبانی نظری تکانشگری پیشینه تحقیق تکانشگری پیشینه داخلی تکانشگری پیشینه خارجی تکانشگری پیشینه پژوهش تکانشگری پیشینه نظری تکانشگری فصل دوم پایان نامه تکانشگری ​​​​​​​مبانی نظری رفتارهای…

  • پاورپوینت و ارائه کامل دیود (Diode)

    پاورپوینت و ارائه کامل دیود (Diode) دانلود پاورپوینت دیود دانلود پاورپوینت Diode دانلود پاورپوینت دوقطبی الکتریکی دانلود پاورپوینت مدارات یکسو ساز پدیده های Diffusion و Drift تبدیل جریان متناوب به جریان مستقیم دانلود پاورپوینت و ارائه کامل دیود رفتن به…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار دینی والدین

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار دینی والدین کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار دینی والدین مبانی نظری رفتار دینی والدین پیشینه تحقیق رفتار دینی والدین پیشینه داخلی رفتار دینی والدین پیشینه خارجی رفتار دینی والدین پیشینه پژوهش…

  • پرسشنامه بررسی عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت بر طرح های تبلیغاتی موثر در سازمان های تبلیغاتی ایران

    پرسشنامه بررسی عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت بر طرح های تبلیغاتی موثر در سازمان های تبلیغاتی ایران پرسشنامه عوامل بازدارنده پرسشنامه عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت پرسشنامه طرح های تبلیغاتی موثر رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی عوامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزش درک شده فصل دوم پایان نامه ارزش درک شده دانلود مبانی نظری ارزش درک شده پیشینه ارزش درک شده پیشینه تحقیق ارزش درک شده پیشینه داخلی…

  • تعمیر و طراحی مجدد نرم افزار

    تعمیر و طراحی مجدد نرم افزار BPR پروسه تجاری طراحی مجدد سازمان دهی مجدد دانلود مقالات رشته مهندسی نرم افزار تعمیر و طراحی مجدد نرم افزار دانلود مقالات مهندسی نرم افزار دانلود مقالات نرم افزار دانلود مقالات کامپیوتر رفتن به…

  • پاورپوینت کانسپت در معماری

    پاورپوینت کانسپت در معماری دانلود پاورپوینت کانسپت در معماری پاورپوینت کانسپت در معماری یعنی چه پاورپوینت مفهوم کانسپت در معماری پاورپوینت انواع کانسپت در معماری پاورپوینت کانسپت در معماری چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کانسپت درمعماری جهت رشته…

  • پاورپوینت حسابداری مواد و بهای تمام شده آن 81 اسلاید

    پاورپوینت حسابداری مواد و بهای تمام شده آن 81 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری مواد و بهای تمام شده آن 81 اسلاید جهت رشته حسابداری در قالب 81 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • رشوه در فقه شیعه با مقایسه آن در قانون مجازات اسلامی و حقوق ایران

    رشوه در فقه شیعه با مقایسه آن در قانون مجازات اسلامی و حقوق ایران پایان نامه رشوه پایان نامه درباره رشوه پایان نامه در مورد رشوه رشوه در فقه امامیه رشوه در فقه شیعه رشوه در قانون ایران مصادیق رشوه…