مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

برند
عناصر برند
برندهای مقلّد
تصویر برند
قصد خرید
تاریخچه برند
منشور هویت
پایان نامه مدیریت بازرگانی

رفتن به سایت اصلی

 

مقایسه اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی

فهرست مطالبفصل اول.. 11-1-مقدمه. 21-2- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق.. 31-3-بیان مسئله. 31-4-قلمرو تحقیق.. 51-4-1- قلمرو موضوعی تحقیق.. 51-4-2- قلمرو مکانی تحقیق.. 51-4-3- قلمرو زمانی تحقیق.. 51-5-اهداف تحقیق.. 61-6- سؤال تحقیق.. 61-6-1– سؤال اصلی.. 61-6-2- سؤال های فرعی.. 61-7- فرضیه­های تحقیق.. 71-8- تعریف واژه­های کلیدی.. 71-8-1- تعریف مفهومی واژه­ها 71-9- خلاصه فصل.. 10فصل دوم.. 112-1- مقدمه. 122-2- قصد خرید.. 142-3- هویت برند.. 182-3-1- کلیات… 182-3-2- تاریخچه برند.. 192-3-3- از عصر تولیدگرایی به عصر برندمحوری.. 192-3-4- اهمیت برند.. 202-3-5- تعریف برند.. 222-3-6- فرآیند ایجاد برند.. 232-3-7- وجوه برند.. 242-3-7-1- برند دستاورد مجموعه­ای از رفتارهاست… 242-3-7-2- برند تنها در ذهن ماست… 242-3-8- ساختار برند.. 252-3-8-1- ساختار مشهود. 252-3-8-1- ساختار نامشهود. 252-3-9- مفهوم هویت برند.. 262-3-10- دیدگاه­های مختلف درباره­ ی هویت برند.. 272-3-11- ابعاد هویت… 272-3-12- منشور هویت… 282-3-12-1- پیکر. 282-3-12-2- شخصیت… 292-3-12-3- فرهنگ….. 312-3-12-4-رابطه. 312-3-12-5- بازتابش…. 322-3-12-6- خودانگاره. 322-3-13- منابع هویت برند.. 332-3-13-1- کلیات… 332-3-13-2- معیارهای انتخاب عناصر برند.. 332-3-13-3- نام برند.. 342-3-13-4- URL. 352-3-13-5- لوگو و نماد. 362-3-13-6- کاراکترها 382-3-13-7- شعار. 392-3-13-8- طنین.. 392-3-13-9- بسته­بندی.. 402-4- تصویر برند.. 412-5- تعریف کیفیت ادراک شده. 442-5-1- مفهوم ارزش از دیدگاه­های متفاوت… 442-5-1-1- مفهوم ارزش درک شده مشتری.. 452-5-1-2- مؤلفه­های ارزش از دید مشتری.. 482-5-1-3- چارچوب وسیله-نتیجه. 482-5-1-4- چارچوب مؤلفه­های ارزش…. 502-4-1-5- چارچوب نسبت هزینه- منفعت… 512-4-1-6- ابعاد كلیدی ارزش…. 532-6- برند مقلّد.. 552-5-1- انواع تقلید از برند.. 572-6- ملاحظات حقوقی در بحث برندسازی.. 582-6-1- مبحث علائم تجاری در حوزه­ی نام­ها 592-6-2- مباحث علائم تجاری در حوزه بسته­بندی.. 602-7- تحقیقات مشابه داخلی و خارجی.. 612-7-1- مطالعات انجام شده در داخل کشور. 612-7-2- مطالعات انجام شده در خارج کشور. 772-8- جمع­بندی پیشینه تجربی.. 892-8-1- جمع­بندی پیشینه­های تجربی داخلی.. 892-8-2- جمع­بندی پیشینه های تجربی خارجی.. 979-2- خلاصه فصل.. 103فصل سوم.. 1053-1- مقدمه. 1093-2- الگوی مفهومی تحقیق و فرضیه­ها 1093-3- روش تحقیق.. 1113-4- جامعه آماری.. 1113-5- حجم نمونه و روش نمونه‌گیری.. 1123-6- روش گردآوری داده‌‌ها 1133-6-1- مطالعات کتابخانه­ای و اینترنتی.. 1133-6-2- پرسشنامه. 1133-6-2-1- شرح پرسشنامه. 1133-7- انتخاب برند.. 1143-8- روایی ابزار پژوهش…. 1173-9- پایایی ابزار پژوهش (قابلیت اعتماد). 1173-10- ابزارها و روش­های تجزیه و تحلیل داده­ها 1183-11- خلاصه فصل.. 118فصل چهارم.. 1194-1- مقدمه. 1204-2- ویژگی­های جمعیت شناختی پاسخ­دهندگان و جامعه­آماری.. 1204-2-1- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت… 1204-2-2- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن.. 1214-2-3- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل.. 1224-3- تحلیل استنباطی داده­ها 1234-3-1 – مدل­های اندازه­گیری.. 1244-3-1-1- مدل اندازه­گیری نام برند.. 1244-3-1-2- مدل اندازه­گیری لوگو و نماد. 1264-3-1-3- مدل اندازه­گیری کاراکتر. 1284-3-1-4- مدل اندازهگیری شعار و طنین.. 1304-3-1-5- مدل اندازه­گیری بسته­بندی.. 1324-3-1-6- مدل اندازه­گیری تصویر برند.. 1344-3-1-7- مدل اندازه­گیری ارزش درک شده. 1354-3-1-8- مدل اندازه­گیری قصد خرید.. 1364-3-2- آزمون همبستگی بین متغیرهای پژوهش…. 1374-3-3- آزمون فرضیات تحقیق.. 1384-3-3-1- آزمون الگوی مفهومی پژوهش با استفاده از مدل­یابی معادلات ساختاری.. 138    4-3-3-1-5- نتیجه آزمون مدل نهایی.. 1434-3-3-2- آزمون ویلکاکسون.. 1444-4- خلاصه فصل.. 147فصل پنجم… 1485-1- مقدمه. 1495-2- مرور مختصر بر روند پژوهش…. 1505-3- یافته­ها 1505-3-1- بررسی یافته‌های پژوهش با توجه به آزمون مدل معادلات ساختاری.. 1505-3-2- بررسی یافته‌های پژوهش با توجه به آزمون ویلکاکسون.. 1525-4- بحث و نتیجه­گیری.. 1525-5- پیشنهادات کاربردی.. 1575-6- محدودیت­های پژوهش…. 1595-7- پیشنهادات برای پژوهش­های آتی.. 159فهرست منابع و مأخذ.. 161منابع فارسی.. 162منابع خارجی.. 168ضمائم و پیوست­ها. 175

 

ضمائم و پیوست¬ها 175

پیوست1) پرسشنامه پژوهش 176

پیوست2) خروجی نرم افزار SPSS برای آزمون آلفای کرونباخ 182

پیوست3) همبستگی بین متغیرهای پژوهش 182

پیوست4) خروجی نرم افزار SPSS برای آزمون ویلکاکسون 183

پیوست5) خروجی نرم افزار AMOS18، مربوط به تایید الگوی مفهومی برند اصلی پژوهش 185

پیوست6) خروجی نرم افزار AMOS18، مربوط به تایید الگوی مفهومی برند مقلّد پژوهش 190

پیوست7) خروجی آزمون کلموگروف اسمیرنف 191

پیوست8) جدول کرجسی و مورگان و نیز کوهن 193

پیوست9) متن مصاحبه با خبرگان 193

پیوست1) پرسشنامه پژوهش 176

پیوست2) خروجی نرم افزار SPSS برای آزمون آلفای کرونباخ 182

پیوست3) همبستگی بین متغیرهای پژوهش 182

پیوست4) خروجی نرم افزار SPSS برای آزمون ویلکاکسون 183

پیوست5) خروجی نرم افزار AMOS18، مربوط به تایید الگوی مفهومی برند اصلی پژوهش 185

پیوست6) خروجی نرم افزار AMOS18، مربوط به تایید الگوی مفهومی برند مقلّد پژوهش 190

پیوست7) خروجی آزمون کلموگروف اسمیرنف 191

پیوست8) جدول کرجسی و مورگان و نیز کوهن 193

پیوست9) متن مصاحبه با خبرگان 193

چکیدهامروزه برند و نام تجاری یكی از مهم­ترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت­ها قرار دارد. برند، جزء جدانشدنی راهبرد بازاریابی شركت است و به­طور روزافزونی به­عنوان تنها دارایی مهم و منبع تمایز مورد توجه قرار می­گیرد. بدین ترتیب برندهای قوی، ارائه­دهنده­ی سود بیشتر همراه با ریسك كمتر به سهامداران هستند. از طرفی تقلید از برند یک استراتژی بازاریابی سودآور بر پایه­ی استفاده از شباهت­ها (بسته بندی، طراحی، نام برند، تبلیغات و غیره) به­منظور تسهیل پذیرش برند به­وسیله­ی مصرف­کننده است. برندهای مقلّد با تقلید از هویت برندهای اصلی، قصد ایجاد تصویر ذهنی مثبت و ارزش درک شده مثبت از محصول توسط مشتریان را دارند، تا از این طریق بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند. لذا هدف این پژوهش اندازه­گیری میزان تأثیرگذاری هویت برند بر قصد خرید برندهای اصلی و مقلّد و همچنین موفقیت برندهای مقلّد در تقلید عناصر برندهای اصلی با توجه به نگرش دانشجویان دانشگاه مازندران است. روش انجام پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه مازندارن است. از نمونه­گیری طبقه­ای متناسب برای نمونه­گیری استفاده شد. حجم نمونه 389 نفر تعیین شد. در این پژوهش از پرسشنامه برای سنجش متغیرهای هویت برند، تصویر برند، ارزش درک شده و قصدخرید استفاده شده است. نتایج تحلیل عاملی تاییدی حاکی از داشتن روایی سازه پرسشنامه است. پایایی کل پرسشنامه­ با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ در دو برند اصلی و مقلّد به ترتیب 95/0 و  94/0 تعیین شد. داده­ها با استفاده از نرم­افزارSPSS20 و AMOS18 مورد آزمون قرار گرفت. فرضیه­های پژوهش با استفاده از آزمون­های مدل­سازی معادلات ساختاری و آزمون ویلکاکسون، مورد بررسی قرار گرفت. یافته­های پژوهش حاکی از آن است که هویت برند، اثر معناداری بر تصویر برند و ارزش درک شده در دو برند اصلی و مقلّد دارد. همچنین تصویر برند و ارزش درک شده اثر معناداری بر قصد خرید در دو برند داشته است. در نهایت مدل پژوهش مورد تایید قرار گرفت. همچنین آزمون ویلکاکسون، نشان داد که مصرف­کنندگان هویت، تصویر برند و ارزش درک شده ی برند اصلی را در مقایسه با برند مقلّد مثبت­تر ارزیابی می­کنند.

 

 

 

 

  • بكارگیری روش پردازش تصویر جهت تعیین میزان پتاسیم خاك

    بكارگیری روش پردازش تصویر جهت تعیین میزان پتاسیم خاك خاك پتاسیم پردازش تصویر كدهای رنگی RGB تعیین میزان پتاسیم خاك سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و…

  • پروپوزال طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار

    پروپوزال طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار سیستم اطلاعات مدیریت طراحی سیستم اطلاعات مدیریت متدولوژی برنامه‌ریزی سیستم‌های تجاری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها معماری سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها وضعیت مطلوب سازمانی نظام مراقبت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های جامعه شناسی اخلاق 99 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های جامعه شناسی اخلاق 99 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اخلاق پیشینه تحقیق اخلاق مبانی نظری نظریه های اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های اخلاق مبانی نظری نظریه های جامعه شناسی اخلاق پیشینه تحقیق…

  • دانلود تحقیق در مورد نگرش های ناکارآمد docx

    دانلود تحقیق در مورد نگرش های ناکارآمد docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی نگرش های ناکارآمد با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پاورپوینت آشنایی شهرستان با بیرجند

    پاورپوینت آشنایی شهرستان با بیرجند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی شهرستان با بیرجند جهت رشته جغرافیا در قالب 12 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شهرستان بیرجند…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت عملکرد بر مشارکت کارکنان

    پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت عملکرد بر مشارکت کارکنان پرسشنامه مدیریت عملکرد پرسشنامه استاندارد مدیریت عملکرد پرسشنامه مشارکت کارکنان دانلود پرسشنامه مدیریت عملکرد پرسشنامه مشارکت در تصمیم گیری پرسشنامه مشارکت اجتماعی پرسشنامه بهبود مشارکت کارکنان پرسشنامه استقرار نظام مدیریت عملکرد رفتن…

  • مبانی نظری شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن

    مبانی نظری شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن مبانی نظری erp مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی مبانی نظری عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی…

  • پاورپوینت استفاده از کامپوزیت های FRP  در ساخت، بهسازی و تقویت سازه ها

    پاورپوینت استفاده از کامپوزیت های FRP  در ساخت، بهسازی و تقویت سازه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استفاده از کامپوزیت های FRP  در ساخت، بهسازی و تقویت سازه ها جهت رشته ی عمران در قالب 36 اسلاید و…

  • دانلود تحقیق الگوهای ارتباطی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق الگوهای ارتباطی و نظریات مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی الگوهای ارتباطی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • رابطه احساس خودکارآمدی با رضایت شغلی

    رابطه احساس خودکارآمدی با رضایت شغلی خودکارآمدی رضایت شغلی ابعاد رضایت شغلی ابعاد رضایت شغلی کارکنان مدل ها و نظریه های رضایت شغلی اهمیت خودکارآمدی اهمیت خودکارآمدی تحصیلی اهمیت و ضرورت خودکارآمدی مهمترین مقیاس های رضایت شغلی مبانی جامعه شناختی…

  • پاورپوینت تغذیه در دوران بارداری 37 اسلاید

    پاورپوینت تغذیه در دوران بارداری 37 اسلاید پاورپوینت تغذیه دوران بارداری ماه به ماه پاورپوینت تغذیه دوران بارداری برای هوش جنین پاورپوینت تغذیه دوران بارداری برای زیبایی نوزاد پاورپوینت نقش تغذیه در دوران بارداری پاورپوینت تغذیه دوران بارداری سه ماهه…

  • پاورپوینت درمان اعتیاد

    پاورپوینت درمان اعتیاد پاورپوینت اعتیاد پاورپوینت درباره اعتیاد پاورپوینت درمورد درمان اعتیاد پاورپوینت روش های درمان اعتیاد پاورپوینت انواع درمان اعتیاد پاورپوینت پیشگیری از اعتیاد پاورپوینت عوامل ایجاد اعتیاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمان اعتیاد جهت رشته ی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی 25 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی 25 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تیپ شخصیتی مبانی نظری تیپ شخصیتی پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی پیشینه داخلی تیپ شخصیتی پیشینه خارجی تیپ شخصیتی پیشینه پژوهش تیپ شخصیتی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آموزشی عدد مخلوط ریاضی پنجم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی عدد مخلوط ریاضی پنجم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی عدد مخلوط ریاضی پنجم ابتدایی در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه:  …

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انگیزش

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه انگیزش فصل دوم پایان نامه انگیزش مبانی نظری انگیزش پیشینه تحقیق انگیزش پیشینه داخلی انگیزش پیشینه خارجی انگیزش پیشینه پژوهش انگیزش پیشینه نظری انگیزش ادبیات نظری انگیزش چارچوب نظری انگیزش رفتن به سايت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه عقلانی عاطفی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه عقلانی عاطفی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه عقلانی عاطفی مبانی نظری نظریه عقلانی عاطفی پیشینه تحقیق نظریه عقلانی عاطفی پیشینه داخلی نظریه عقلانی عاطفی پیشینه خارجی نظریه عقلانی عاطفی پیشینه پژوهش…

  • بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)

    بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING) بازاریابی کسب و کار بازاریابی پارتیزانی تاکتیکهای بازاریابی پارتیزانی دانلود مقاله مدیریت با عنوان بازاریابی پارتیزانی تفاوتهای بازاریابی سنتی و پارتیزانی مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی رفتن به سایت اصلی بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)   چکیده امروزه…

  • بررسی شخص و شخصیت انسان از دیگاه اسلام

    بررسی شخص و شخصیت انسان از دیگاه اسلام بررسی شخص و شخصیت انسان دانلود تحقیق شخصیت انسان دانلود تحقیق کرامت انسانی در اسلام نحوه شکل گیری شخص آدم نحوه شکل گیری شخصیت آدم بررسی شخصیت انسان از دیدگاه اسلام رفتن…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 18 کتاب بخوانیم اول ابتدایی

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 18 کتاب بخوانیم اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 18 کتاب بخوانیم اول ابتدایی به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • بررسی افراز در قانون ثبت و سازوکار اجرایی آن

    بررسی افراز در قانون ثبت و سازوکار اجرایی آن کلمات کلیدی : افراز در قانون ثبت افراز در قانون مدنی تعریف افراز در قانون ثبت قانون افراز در شهرداری تقسیم مال غیر منقول تقسیم مال غیر منقول مشاع پایان نامه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انواع سبک های تصمیم گیری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انواع سبک های تصمیم گیری فصل دوم پایان نامه انواع سبک های تصمیم گیری مبانی نظری انواع سبک های تصمیم گیری پیشینه تحقیق انواع سبک های تصمیم گیری پیشینه پژوهش انواع سبک های تصمیم گیری…

  • دانلود پاورپوینت مبانی نظری زیباشناسی و معماری

    دانلود پاورپوینت مبانی نظری زیباشناسی و معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی نظری زیباشناسی و معماری جهت رشته معماری در 21 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       لغت…

  • پاورپوینت فعالیت ها و پرسش های فصل چهارم علوم ششم ابتدایی

    پاورپوینت فعالیت ها و پرسش های فصل چهارم علوم ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فعالیت ها و پرسش های فصل چهارم علوم ششم ابتدایی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • نقش کدینگ کانال در بازدهی سیستم ‏‎OFDM‎‏

    نقش کدینگ کانال در بازدهی سیستم ‏‎OFDM‎‏ کدبرداری نرم دانلود پایان نامه کدینگ کانال دانلود پایان نامه سیستم OFDM انتشار چند مسیره بکارگیری اطلاعات کانال در کدبرداری نقش کدینگ کانال در بازدهی سیستم ‏‎OFDM‎‏ دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته…

  • پاورپوینت بررسی سیستم بهای تمام شده شرکتها

    پاورپوینت بررسی سیستم بهای تمام شده شرکتها پاورپوینت بهای تمام شده پاورپوینت قیمت تمام شده پاورپوینت حسابداری بهای تمام شده پاورپوینت اقلام بهای تمام شده پاورپوینت کنترل اقلام بهای تمام شده ppt بهای تمام شده پاورپوینت شرکت صنایع رنگین آلومینیوم…

  • امید به زندگی و بررسی ابعاد امید

    امید به زندگی و بررسی ابعاد امید ابعاد امید ابعاد امیدواری امید به زندگی ابعاد امید به زندگی تحقیق درباره امید به زندگی پیشینه تحقیق امید به زندگی پیشینه تحقیق ومبانی نظری امید به زندگی مقاله در مورد امید به…

  • پرسشنامه 3 مولفه ای تعهد سازمانی آلن و مایر

    پرسشنامه 3 مولفه ای تعهد سازمانی آلن و مایر کلمات کلیدی : پرسشنامه تعهد سازمانی doc پرسشنامه تعهد سازمانی می یر پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر دانلود پرسشنامه استاندارد تعهد سازمانی دانلود پرسشنامه تعهد سازمانی دانلود پرسشنامه تعهد سازمانی…

  • پاورپوینت مرمت مسجد شاه (مسجد امام خمینی بازار تهران)

    پاورپوینت مرمت مسجد شاه (مسجد امام خمینی بازار تهران) پاورپوینت مرمت پاورپوینت مسجد پاورپوینت مسجد شاه پاورپوینت مرمت مسجد پاورپوینت مسجد امام خمینی بازار تهران پاورپوینت مسجد امام خمینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مرمت مسجد شاه (مسجد امام…

  • اجرای پی و شناژ + مستندات پی و شناژ بصورت کامل

    اجرای پی و شناژ + مستندات پی و شناژ بصورت کامل اصولا پی کنی اجرای پی و شناژ مستندات پی و شناژ دانلود پروژه اجرای پی دانلود پروژه اجرای شناژ دانلود پروژه اجرای پی و شناژ دانلود پروژه عمران دانلود…

  • تاثیر فناوری بر ساختار سازمانی شرکتها

    تاثیر فناوری بر ساختار سازمانی شرکتها دانلود مقاله کارشناسی ارشد مدیریت دانلود مقالات تاثیر فناوری بر ساختار سازمانی شرکتها دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانلود مقاله تاثیر تکنولوژی بر ساختار سازمانی ساختار سازمانی شرکتها رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • رژیم حقوقی دریای خزر

    رژیم حقوقی دریای خزر دانلود مقاله رژیم حقوقی دریای خزر حقوق دریاها چند مكانیسم مناسب برای شراكت منابع نفتی وغیر نفتی دریای خزر سهم ایران از دریای خزر كنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • دانلود پاورپوینت ضریب طول موثر ستون

    دانلود پاورپوینت ضریب طول موثر ستون پاورپوینت ضریب پاورپوینت طول پاورپوینت ستون پاورپوینت اجرای سازه ی فولادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ضریب طول موثر ستون در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با…

  • دانلود پاورپوینت راهبردهای توسعه بلند مدت منابع آب کشور

    دانلود پاورپوینت راهبردهای توسعه بلند مدت منابع آب کشور پاورپوینت راهبردهای توسعه منابع آب کشور پاورپوینت درمورد راهبردهای توسعه بلند مدت منابع آب کشور پاورپوینت راهبردهای توسعه بلند مدت منابع آب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت راهبردهای توسعه بلند…

  • دانلود تحقیق جایگاه و مدل رقابتی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق جایگاه و مدل رقابتی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی جایگاه و مدل رقابتی با فرمت docx در قالب 81 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت آشنایی با نکات ایمنی در آزمایشگاه

    پاورپوینت آشنایی با نکات ایمنی در آزمایشگاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نکات ایمنی در آزمایشگاه جهت رشته علوم آزمایشگاهی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…