مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری را در سه دوره زیر خلاصه کرد: (فرضی،1386،27)

 

الف) دوره انقلاب صنعتی: ابتکار فورد در به کارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی، یکی از مهمترین شاخص های این دوره است. هر چند تغییر شیوه تولید باعث شد محدوده انتخاب مشتریان از نظر مشخصه های محصول کاهش یابد (نسبت به تولیدات صنایع دستی)، اما محصولات تولید شده به روش جدید از قیمت تمام شده پایین تری برخوردار شدند. به عبارتی دیگر، در انتخاب روش تولید انبوه از سوی شرکت فورد، افزایش کارایی و صرفه اقتصادی، مهمترین اهداف پیش بینی شده بودند.

 

ب) دوره انقلاب کیفیت: این دوره همزمان با ابتکار شرکت ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فرایند آغاز شد. این امر به نوبه خود به تولید کم هزینه تر و با کیفیت تر محصولات منجر شد. این دوره با مطرح شدن روش های نوین مدیریت کیفیت مانند مدیریت کیفیت جامع ، به اوج خود رسید. اما با افزایش تعداد شرکت های حاضر در عرصه رقابتی و گسترش فرهنگ حفظ و بهبود کیفیت محصول (از طریق ابزارهای مختلف کیفیتی)، دیگر این مزیت رقابتی برای شرکت های پیشرو کارساز نبود و ضرورت یافتن راه های جدیدی برای حفظ مزیت رقابتی احساس می شد.

 

ج) دوره انقلاب مشتری: در این دوره با توجه به افزایش توقع مشتریان، تولید کنندگان ملزم شدند محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کنند؛ به معنای دیگر، تولید کنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه هایی برای جلب رضایت و حفظ مشتریان قبلی خود معطوف کنند.

 

با استفاده گسترده از فناوری اطلاعات، سازمان ها می توانند برای افزایش آگاهی از نیازهای مشتریان و درک بهتر آنها، از دانش فنی همراه با مهارت های لازم بهره مند شوند. در طول دهه 1990، فرایندهای تعاملی مدیریت مشتری مبتنی بر فناوری اطلاعات که در انتهای فرایند کسب و کار و در ارتباط با مشتری است، مهندسی مجدد شد که این موضوع امروزه با عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» شناخته می شود.

مدیریت ارتباط با مشتری شامل کلیه اقداماتی است که یک سازمان برای ایجاد و تثبیت ازتباطات سودمند با مشتری انجام می دهد و در قالب کار گروهی لازم برای حصول اطمینان از رضایت مشتری تعریف می شود. در بیشتر مواقع این گونه فعالیت ها تحت عنوان فروش، بازاریابی و خدمات تخصصی انجام می پذیرند. نیروی پیش برنده و حمایت کننده مدیریت ارتباط با مشتری، وجود این حقیقت است که مشتریان حفظ شده (قبلی) سودمندتر از مشتریان جدید هستند. 

 

 

 

 

 ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری مفهومی است که ریشه در فناوری اتوماسیون فروش و عملیات مرکز فراخوان دارد و از اواسط دهه 1990 وجود داشته است. در آن زمان، مدیریت ارتباط با مشتری از ادغام داده های مشتری از طریق قسمت فروش با تعاملات مرکز فراخوان بوجود آمد که منجر به تعاملات غیر رسمی بیشتری با مشتری گردید. این مفهوم، بوسیله سازمان های استفاده کننده و ادغام های سریع انتشار یافت و موجب برانگیختن فروشندگان نرم افزار شد که همگی مدعی بودند یک مجموعه منسجم از توانایی هایی دارند که به عنوان مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد.

 

 

پیش از این، بازاریابی رابطه مند در صدد بود که اطلاعاتی را در مورد ترجیحات و علایق مشتریان که در پایگاه های داده ای ذخیره شده بود به دست بیاورد. این موضوع به شکل بازاریابی «نفر به نفر»3 پدیدار شد که اشاره به فرآیند و تعاملات از طریق شرکت هایی که به ایجاد پیشنهادات همسوتر با خواسته مشتریان می پرداختند داشت. از این رو مدیریت ارتباط با مشتری به منظور برقراری امنیت و مدیریت روابط نفر به نفر و ایجاد یک رابطه سودمند و بلند مدت با مشتریان توسعه پیدا کرد. در مجرایی موازی، ابزارهای مبتنی بر اینترنت مانند بازرگانی الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی و ارتباطات نفر به نفر به وجود آمده  و رشد کردند. با دارا بودن این تکنولوژی های جدید، این محصولات، خارج حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به رقابت برخیزیدند و به بازرگانی الکترونیکی رسیدند.

 

 

هنگامی که مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و بازرگانی الکترونیکی با یکدیگر ادغام شدند باعث شد در مدت زمان کوتاهی، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر سر زبان ها بیفتد. به طور مشابه، سيستم مديريت تجاري يكپارچه  تشخیص دادند که در دیدگاه 360 درجه ای به مشتری (یعنی دیدگاهی جامع) مجبورند که انتقال داده ها را در نظر بگیرند، بنابراین آنها یک بسته کامل نرم افزاری با توانایی های مدیریت ارتباط با مشتری را توسعه دادند. از دیدگاه تکنولوژیکی، مدیریت ارتباط با مشتری شامل مجموعه ای از کاربردها است که خواسته ها و نیازهای نقش های مواجه با مشتری را مورد توجه قرار می دهد که منجر به تغذیه یک پایگاه داده ای همگانی و مشترک که بوسیله ابزارهای تجزیه و تحلیل تجاری مورد حمایت قرار می گیرد می شود.( اوسرانکو و بنانی   143،2007)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 2-14- تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    2
2-14-1- مقدمه    2
2-14-2- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-14-3- مفهوم مشتری    4
2-14-3-چرخه زندگی مشتری    6
2-14-4-روند های ارتباط با مشتریان    6
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    10
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    11
2-14-8- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان    11
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت    11
2-14-9- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول    12
2-14-10- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت    13
2-14-11- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز    13
2-14-12- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون    15
2-15- تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-15-1- اصول مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-15-2- عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-15-3- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-15-4- مدل چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-15-5- فرایند مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-15-2-1- بینش مشتری    21
2-15-2-2- مرحله ارزش مشتری    21
2-15-2-3- مرحله برنامه ریزی بازاریابی    22
2-15-2-4- تعامل با مشتری    22
2-15-2-5- تجزیه و تحلیل و پالایش    22
2-15-3- نیازهای مشتری    22
2-16- چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    24
2-17- مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-18- محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری    27
2-19- انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری    28
2-19-1- مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    28
2-19-2- بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    30
2-19-3- فروش و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    31
2-19-4- خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    33
2-20-مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی    35
2-20-1- مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی    37
2-21- مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-21-1- مدل واینر    38
2-21-2- مدل تسریع کننده ساپ    40
2-21-2-1- چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس نوع اطلاعات مشتریان    42
2-22-3-مدل بلوک های مدیریت ارتباط با مشتری    42
2-22-4- مدل مدیریت ارتباط با مشتری- ایریش    44
2-24- پیشینه تحقیق:    51
2-25- مدل مفهومی :    55فهرست منابع 74
 

 

 

 

  • دانلود تحقیق اختلال رفتاری کودکان با فرمت ورد

    دانلود تحقیق اختلال رفتاری کودکان با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اختلال رفتاری کودکان با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • دانلود پاورپوینت حماسه 9 دی

    دانلود پاورپوینت حماسه 9 دی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حماسه 9 دی جهت رشته علوم سیاسی در 14 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تظاهرات ۹ دی ۱۳۸۸…

  • دانلود پاورپوینت فنون تست زنی

    دانلود پاورپوینت فنون تست زنی پاورپوینت تست زنی پاورپوینت روش تست زنی دانلود پاورپوینت تست زنی پاورپوینت فنون تست زنی پاورپوینت روش های تست زنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فنون تست زنی جهت رشته کنکور در 26 اسلاید…

  • پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 2 از کریم زادگان مقدم

    پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 2 از کریم زادگان مقدم پاورپوینت اصول کامپیوتر پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 2 از کریم زادگان پاورپوینت اصول کامپیوتر 2 کریم زادگان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر2 از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی رضایت شغلی 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی رضایت شغلی 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت…

  • پاورپوینت نمودهای مختلف بیماری سل و عوامل موثر بر بیماری

    پاورپوینت نمودهای مختلف بیماری سل و عوامل موثر بر بیماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بیماری سل جهت رشته پزشکی در قالب 30 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباط 33 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباط 33 صفحه فصل دوم پایان نامه ارتباط مبانی نظری ارتباط پیشینه تحقیق ارتباط پیشینه داخلی ارتباط پیشینه خارجی ارتباط پیشینه پژوهش ارتباط پیشینه نظری ارتباط ادبیات نظری ارتباط چارچوب نظری ارتباط رفتن به…

  • بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی

    بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی مشتری رضایتمندی مدل کانو بانک کشاورزی دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی دانلود مقالات مدیریت بازرگانی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک سیستم همکاری در فروش فایل…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک ارزیابی عملکرد بانک با…

  • پایان نامه پیش بینی تقاضای برق با داده کاوی

    پایان نامه پیش بینی تقاضای برق با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه در مورد data mining پیش بینی تقاضای برق با داده کاوی پیش…

  • نحوه مدیریت پسماند و فرآوری تصفیه بازیافت روغن

    نحوه مدیریت پسماند و فرآوری تصفیه بازیافت روغن تصفیه پذیری روغن لجن اسیدی ترکیبات آلاینده فرآوری بازیافت روغن روش مناسب جهت دفع لجن اسیدی نحوه مدیریت پسماند و فرآوری تصفیه بازیافت روغن دانلود پایان نامه محیط زیست دانلود پایان نامه…

  • مقاله رشته روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان نابسامانی خانواده، زمینه‌ساز بروز بزهكاری اجتماعی

    مقاله رشته روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان نابسامانی خانواده، زمینه‌ساز بروز بزهكاری اجتماعی بزهکار رفتارهای بزه‌كارانه انحرافات اجتماعی بزهكاری اجتماعی نابسامانی خانواده دانلود مقاله رشته روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان نابسامانی خانواده، زمینه‌ساز بروز بزهكاری اجتماعی آسیب اجتماعی…

  • پاورپوینت رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران

    پاورپوینت رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران پاورپوینت ارتباطات سازمانی پاورپوینت اثربخشی ارتباطات سازمانی پاورپوینت قدرت مدیران پاورپوینت منابع قدرت مدیران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران جهت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فشار عصبی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فشار عصبی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فشار عصبی مبانی نظری فشار عصبی پیشینه تحقیق فشار عصبی پیشینه داخلی فشار عصبی پیشینه خارجی فشار عصبی پیشینه پژوهش فشار عصبی پیشینه نظری فشار عصبی ادبیات…

  • پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه در معماری

    پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه در معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه در معماری جهت رشته ی معماری در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • تبیین و بررسی دیدگاه ملاصدرا در حوزه معرفت شناسی

    تبیین و بررسی دیدگاه ملاصدرا در حوزه معرفت شناسی پایان نامه معرفت شناسی پایان نامه معرفت شناسی دینی معرفت شناسی از دیدگاه ملاصدرا معرفت شناسی دینی از دیدگاه ملاصدرا رویکردهای توجیه معرفت شناسی معرفت شناسی دینی در جهان غرب شرایط…

  • دانلودکارآموزی ساختمان 50 ص

    دانلودکارآموزی ساختمان 50 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی ساختمان 50 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی ساختمان 50 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 40 حجم : 26 مگابایت بسمه تعالی مقدمه : پس ازانتخاب واحد…

  • پاورپوینت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو

    پاورپوینت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو دانلود پاورپوینت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو پاورپوینت قطعات و مجموعه های خودرو پاورپوینت آزمایش و تحقیقات قطعات خودرو پاورپوینت تحقیقات قطعات خودرو رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مبانی نظری تاثیر تحولات جامعه سوریه و جابجایی در ارکان قدرت بر دگرگونی در ژئوپلیتیک شیعه و تاثیر بر منافع ملی ایران

    مبانی نظری تاثیر تحولات جامعه سوریه و جابجایی در ارکان قدرت بر دگرگونی در ژئوپلیتیک شیعه و تاثیر بر منافع ملی ایران کلمات کلیدی : مبانی نظری بحران سوریه مبانی نظری در مورد سوریه نقش ایران در بحران سوریه جابجایی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 13

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 13 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت بررسی معیارهای ارزشیابی برنامه ثبت سرطان دانشگاهی

    پاورپوینت بررسی معیارهای ارزشیابی برنامه ثبت سرطان دانشگاهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی معیارهای ارزشیابی برنامه ثبت سرطان دانشگاهی جهت رشته پزشکی در قالب 51 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی

    دانلود پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی مبانی نظری رضایت از زندگی پیشینه تحقیق رضایت از زندگی پیشینه داخلی رضایت از زندگی پیشینه خارجی رضایت از…

  • مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی

    مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی شهرداریها تالیف دکتر جعفر بابا جانی…

  • حالت ها و مصادیق بیع با ثمن شناور

    حالت ها و مصادیق بیع با ثمن شناور ثمن شناور بیع با ثمن شناور حالات مختلف ثمن شناور پایان نامه بیع با ثمن شناور ارزش و کارکرد شناور بودن ثمن مصادیق بیع با ثمن شناور رفتن به سایت اصلی منظور…

  • پاورپوینت آشنایی با ساختار گوشی پزشکی

    پاورپوینت آشنایی با ساختار گوشی پزشکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ساختار گوشی پزشکی جهت رشته پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        …

  • پاورپوینت آشنایی با اعداد طبیعی در ریاضی

    پاورپوینت آشنایی با اعداد طبیعی در ریاضی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اعداد طبیعی در ریاضی جهت رشته ریاضی در قالب 14 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پاورپوینت بررسی مفهوم پولشویی

    پاورپوینت بررسی مفهوم پولشویی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی مفهوم پول شویی جهت رشته اقتصاد در قالب 46 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش     عامل اولین مورد پولشویی…

  • دانلود تحقیق رضایت شغلی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق رضایت شغلی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رضایت شغلی با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • پروژه سازه بتنی 5 طبقه

    پروژه سازه بتنی 5 طبقه دانلود پروژه سازه بتنی دانلود پروژه سازه های بتن آرمه دانلود طراحی سازه بتنی 5 طبقه دانلود پروژه سازه بتنی 5 طبقه دانلود پروژه بتن دانلود پروژه عمران رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه رشته…

  • پاورپوینت آشنایی با کابل های قدرت و انواع هادی ها

    پاورپوینت آشنایی با کابل های قدرت و انواع هادی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کابل های قدرت و انواع هادی ها جهت رشته برق و الکترونیک و مخابرات در قالب 17 اسلاید و با فرمت ppt…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش زیرساخت های پیاده سازی مدیریت دانش مبانی نظری زیرساختهای مدیریت دانش پیشینه زیرساختهای مدیریت دانش دانلود مبانی نظری زیرساختهای مدیریت دانش پیشینه تحقیق زیرساختهای مدیریت دانش ادبیات نظری زیرساختهای مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه…

  • پروپوزال بررسی تطبیقی اثرات سطوح مختلف زئولیت و اسید هیومیک در رشد و جذب کادمیم به وسیله گندم

    پروپوزال بررسی تطبیقی اثرات سطوح مختلف زئولیت و اسید هیومیک در رشد و جذب کادمیم به وسیله گندم جذب کادمیم توسط گندم رشد کادمیم توسط گندم اثر اسید هیومیک و زئولیت بر جذب کادمیم تاثیر سطوح مختلف اسید هیومیک در…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکرد شناختی رفتاری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکرد شناختی رفتاری فصل دوم پایان نامه رویکرد شناختی رفتاری مبانی نظری رویکرد شناختی رفتاری پیشینه تحقیق رویکرد شناختی رفتاری پیشینه داخلی رویکرد شناختی رفتاری پیشینه خارجی رویکرد شناختی رفتاری پیشینه پژوهش رویکرد شناختی رفتاری…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی

    پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی پرسشنامه مدیریت دانش دانلود پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش پرسشنامه یادگیری سازمانی دانلود پرسشنامه یادگیری سازمانی پرسشنامه استاندارد یادگیری سازمانی پرسشنامه رابطه مدیریت دانش با یادگیری سازمانی رفتن به سایت…

  • عوامل ایجاد کننده استرس تحصیلی دختران و بررسی اثرات آن

    عوامل ایجاد کننده استرس تحصیلی دختران و بررسی اثرات آن استرس تحصیلی دختران اثرات حاصل از استرس تحصیلی دختران عوامل ایجاد کننده استرس تحصیلی دختران انواع استرس بر حسب علل ایجاد کننده آن  تحقیق پایان نامه استرس تحصیلی دختران  رفتن…