مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 6

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 6

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 6

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

سابقهء مديريت ارتباط با مشتري يا CRM ، به حدود يک ميليون سال قبل مي‏گردد. پس‏ از اينکه مردمان بين النهرين کشاورزي را آموخته و توانستند محصولات بيشتري نسبت به نيازهايشان‏ به عمل آورند مجبور به مبادله محصولات‏ مازادشان بودند ، بازرگانان اوليه حسابهاي تجاري‏ خود را روي لوح‏هاي سفالين ثبت مي‏کردند و اينکه کدام محصول به کدامين مشتري فروخته‏ خواهد شد و زمان و مقدار اين محصول چقدر خواهد بود همه بر روي اين لوح‏هاي سفالين ثبت‏ مي‏گرديد . بنابراين مديريت ارتباط با مشتري در جهان تجاري باستان متولد شده و در طول قرن‏ها گاهي بدون‏نام و گاهي تحت‏ عناوين مختلف تا نيمه‏هاي قرن بيستم اشاعه يافته است.[22]     دردهه 1850بيشتر شرکت ها مي توانستند آن چه را که توليد مي کنند بفروشند و راهبرد حاکم ، توليد مداري بود[25].

 

 

در دهه 1950 تجارت بر بازاريابي متمرکز شد و سازمان ها خود راموظف دانستند باتوليد محصولات نيازهاي مشتريان را برآورده سازند . امروزه سازمانها براي موفقيت ابزاري را به کار مي برند که اصول ارتباطات تجاري را مشخص مي کند . اين ابزار براي ارائه خدمات بهتر به مشتري است که در نيمه دهه 1990 بيش از هر زمان ديگري مورد توجه قرار گرفت . براي ارائه کالا و خدمات با کيفيت بالا به مشتري ، راه هاي جديدي پيشنهاد شد و اين شروعي براي توجه به مفهوم مديريت ارتباط با مشتري بود [22].

 

 

 

     چالش امروزچگونگي درک شرکتها از نيازهاي فرد فرد مشتريان و کسب رضايات آنان ، هم زمان پايين نگه داشتن هزينه ها و بالابردن کيفيت است وابزار عملي کردن اين مفهوم ، به کارگيري مديريت ارتباط با مشتري مي باشد.      مديريت ارتباط با مشتري تلفيقي از ابزار فني و فرايندهاي تجاري است که قبل از برقراري هرگونه ارتباط با مشتري براي ارضاي نيازهاي ايشان استفاده مي شود.[25]تريپر سه نوع مديريت ارتباط بامشتري را معرفي کرده است : عملياتي ، تحليلي ، مشارکتي.[28]  عملياتي به کاربردهايي از مديريت با مشتري مي پردازد که رو در رو با مشتري قرار مي گيرند و باعث يکپارچگي نيروهاي صف و ستاد در يک شرکت مي شوند.[27]     تحليلي ابزار و روش هايي است که اطلاعات به دست آمده از مديريت ارتباط با مشتري عملياتي را تجزيه و تحليل نموده و نتايج آن را براي مديريت عملکرد تجاري آماده مي کند.[5]

 

 

      مديريت ارتباط با مشتري مشارکتي به معني مشارکت بين تمامي کانال هاي ارتباط با مشتري است. در اين بخش همچنين از هماهنگي بين تيم کارکنان و کانال ها پشتيباني مي شود.[1] اهداف مديريت ارتباط با مشتري از ديدگاه ريالز و نوکس  کاهش هزينه ها و افزايش سود آوري ،بهبود ارائه خدمات ، خشنودي و رضايت مشتري و ارائه محصولات متنوع است.[24] به اعتقاد کيم، سا و هوانگ  اهداف مديريت ارتباط با مشتري عبارت است از افزايش دانش مشتري ، تعامل با مشتري ، ارزش مشتري و رضايت مشتري.[23] ازديدگاه مندوزا و ديگران  تعهد مدير ارشد ، ايجاد يک سيستم انضباطي ، تعريف اهداف مديريت با مشتري ، انسجام بين بخش ها ، ارتباط راهبرد مديريت ارتباط با مشتري با کارمندان ستاد، تعهد کارمندان ستاد ، مديريت اطلاعات مربوط به مشتري ، سرويس دهي به مشتري ، خودکارسازي فروش ، خودکارسازي بازاريابي ، حمايت مدير اجرايي ، مديريت برخورد با مشتري ، انسجام بخشيدن به سيستم هاي اطلاعات .

 

 

      از ديدگاه بولينگ و ديگران  ، عناصر کليدي مديريت ارتباط با مشتري ، نگرش مدير عالي نسبت به مديريت ارتباط با مشتري ، تعيين مسير کار بر اساس تقاضاي سهام داران کليدي ، مکان مديريت ارتباط با مشتري ، رهبرد مديريت ارتباط با مشتري ، مديريت فرآيند بودجه بندي، مديريت تغيير و تغيير فرآيند براي اجراي مديريت ارتباط با مشتري مي باشند.[26]
      بهطور کلي،مديريت ارتباط با مشتري رويکردي است که مشتريان را در هسته مرکزيکسب و کار قرار ميدهد و موقعيت شرکت را وابسته به مديريت موثر ارتباط با آنان ميداند . در مديريت ارتباط با مشتريان ، اين ايده مطرح است که مشتريان خواستههاي متفاوتي دارند و بايد با گروههاي مختلف ، برخورد متفاوتي داشت. بنابراين ، مديريت ارتباط با مشتريان پيش از فروش و بازاريابي مطرح است. چون شرکت بايد قادر باشد محصول خود را متناسب با نيازهاي فرديمشتريان توليد کند. شرکتهاي موفق ، مشتريان را در توسعه محصولات خود شرکت ميدهند . مشتريمداري معمولا به اين معناست که به نيازهاي مشتريان نوعي در بازار(متوسط مشتريان) توجه شود. اما براي بازاريابي مؤثر ، شرکت بايد بهطور مدام با تکتک مشتريان تعامل داشتهباشد. يکي از مهمترين مزاياي مديريت ارتباط با مشتري آن است که وفاداري مشتريان و در نتيجه قابليت سود دهي شرکت را افزايش ميدهد.[2]

 

 

       در سال 2005  تحقيقاتي در راستاي بررسي تاثير مديريت الکترونيکي ارتباط با مشتري بر رضايتمندي مشتري صورت پذيرفته است. در اين تحقيق ، محققان به توسعه ، پياده¬سازي و درنهايت بررسي¬هاي تجربي يک مدل موقتي پيشنهادي در کنار تحقيقات عملي با هدف يافتن رابطه بين سه سطح از مديريت الکترونيکي ارتباط با مشتري که شامل پيش از خريد ، هنگام خريد و پس از خريد مي شود با رضايتمندي آنلاين مشتري در دو مرحله از چرخه عمر مشتري که  شامل جذب و نگهداري مشتريان مي شود ، پرداختند . در بررسي-هاي تجربي مدل تئوريک اين محققان به بيان لزوم مفهوم¬سازي و نهادينه کردن رضايت مشتري به منظور ايجاد سطوح متفاوتي از رضايتمندي از مرحله جذب تا مرحله حفظ و نگهداري مشتري پرداختند. از سوي ديگر نتايج حاصل از نظرسنجي مشتريان آنلاين يک فروشگاه سخت¬افزاي بيانگر تاثير بالاي فعاليت¬هاي ECRM پيش از خريد بر رضايت مشتري در مرحله جذب مشتري و همچنين فعاليت هاي  ECRM پس از خريد بر رضايت مشتري در مرحله حفظ و نگهداري مشتري است. اين مهم است که روابط مشتري در بلند مدت را ترويج داد ، در واقع هزينه نگهداري مشتري کنوني در مقابل بدست آوردن مشتري جديد کمتر است. گسترش ونگهداري رضايت مشتري بايد به روابط عميق با مشتريان منجر شود که وفاداري مشتري افزايش يافته ومشتري احتمالي جذب مشتريان بالقوه شود [29].

 

 

     سي،آر، ام بايد ارزش براي طرفين بيافزايد. سي،آر،ام حوزه اي پيچيده ومطمئنا يک رشته ميان رشته اي بازاريابي است.[30]  مديريت ارتباط با مشتري موفق مستلزم همه ي ارتباطات ضروري ، هماهنگي و همکاري بين مشتري و فروشنده است. [31] بسياري از سازمان هاي رقابتي روابط با مشتريان يک به يک را گسترش مي دهند. شرکت هاي روشن فکر آگاه هستند که براي بهبود وضعيت ارائه خدمات که منجر به افزايش رضايت مشتري مي شود بايد به طور طبيعي به تنوع رقابتي در بازار هدايت شود .[32]زنجيره ارزش کل مي تواند براي تامين خدمات مشتري اثر بخش ساخته شود. مشکل بسياري از شرکت ها ممکن است اين باشد که فهماندن ارزش هاي يکسان واستاندارهايي  که آن ها در ارتباط با نياز هاي خاص مشتريان دارند، زمان زيادي مي برد. [33]  ممکن است نقض شناسايي وتمرکز بر روي مشکلات خاص کسب وکار باشد. بطوريکه ممکن است اقدامات اخير مديريت ارشد به طور کامل سي،آر، ام را حمايت نمي کند. در برخي موارد وجود دارد که ممکن است به دليل پذيرش ضعيف کاربر وکارکنان فروش باشد اين مسئله مهم است که سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري در ارتباط با محيط کار ارزيابي شده باشند [40].

 

 

      همراه با فناوري اطلاعات ، پيشرفت در فن آوري کسب وکار، نياز به استقرار سازماني دارد. اين عامل براي تجزيه وتحليل موفق سي،آر، ام  درست است که در آن جديد ترين تکنيک هاي مدلسازي و ارتباطات شبکه اي ضروري است. [39]   دو دانشمند در سال 1998 استدلال کردند که اينترنت اجازه مي دهد تا ارتباطات در زمان واقعي صورت گيرد[34]از اين رو ارتباط مستحکمي بين نقش اينترنت و پياده سازي سي،آر، ام براي بهبود ارتباطات با زنجيره تامين است. شرکت ها با فناوري  پيشرفته مي توانند اطلاعات مشتريان را در سطح حجيم جمع آوري کنند و آن ها را به اطلاعات مورد نياز براي اهداف استراتژي کسب وکار تبديل کنند [35]  سيستم مديريت ارتباط با مشتري تنها به عنوان يک ابزار اطلاعاتي نيست .

 

 

اگر به درستي به کار گرفته شود ، برنامه هاي سي،آر، ام مي تواند ارزش اقتصادي مورد انتظار براي شرکت به عنوان مزيت رقابتي ايجاد کند. پياده سازي سيستم مديريت ارتباط با مشتري مي تواند توانايي شرکت را براي توسعه خدمات مشتريان ارتقا بخشد که مي تواند در جهت افزايش درآمد حرکت کند  .  اگرچه ، بيش تر سازمان هايي که سي،آر، ام را پياده سازي کرده اند موفق شده اند. در جهت داشتن يک  سيستم سي،آر، ام موفق پياده سازي شده، سازمان ها بايد ارزيابي کنند که چطور سي،آر، ام به شکل يک استراتژي کسب وکار جامع در آمده است. اين از طريق ارزيابي توانا يي هاي سي،آر، ام موجود شرکت ها وداشتن دليلي براي پياده سازي سي،آر، ام در کسب وکار صورت مي پذيرد. شرکت ها بايد برنامه اي را خلق کنند و آن را اجرا کنند. همچنين سازمان ها بايد به سي،آر، ام در تجارت سيار کسب وکار سيار مورد توجه قرار دهد و سي،آر، ام درB2B , B2C جديد است ، بنابراين به تحقيقات وسرمايه گذاري هاي زيادي احتياج دارد. آينده سي،آر، ام در تجارت سيار تعداد زيادي از فرصت ها را براي مشتريان وکسب وکار فراهم مي کند. گام بعدي سي،آر، ام اين است که مي تواند به صورت نامحدود در هر زمان ودر هر مکان انجام پذيرد[3].

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم. مبانی نظری تحقیق
2-1- مشتری
2-1-1- مقدمه
      2-1-2- تعریف مشتری
      2-1-3- انواع مشتری
      2-1-4- ارزش مشتری
2-2- رضایت مشتری
2-2-1- مفهوم رضایت مشتری
2-2-2- تعریف رضایت مشتری
2-2-3- دلایل افزایش اهمیت جلب رضایت مشتری
2-2-4- اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-5- برنامه اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-6- فرآیند اندازه گیری رضایت مشتری
2-2-7- چرا می خواهیم رضایت مشتری را اندازه گیری کنیم؟
2-2-8- چه کسی از اطلاعات بدست آمده استفاده خواهد کرد؟
2-2-9- داده ها باید به چه صورت باشند؟
2-2-10- اهداف متداول اندازه گیری رضایت مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
مروري بر تحقيقات گذشته    30
شکل 3-1- اجراي موفق مديريت ارتباط با مشتري (بولينگ و همكاران ، 2006) [29]    37
   شکل 3-2-  عناصر کليدي مديريت ارتباط با مشتري (ليندگرين و همكاران ، 2006)[36]    38
8 عنصر سازنده CRM از نظر گارتنر    42
•    تمركز بر مشتريان اصلي و كليدي    43
•    سازماندهي فرايندهاي كسب و كار    44
•    مديريت دانش    44
•    برخورداري از فناوريهاي مدرن و به روز    45
شکل 1 مدل ارزيابي موفقيت استراتژي مديريت ارتباط با مشتري در صنعت نساجي[9]    49
فهرست منابع و مآخذ:    56

منابع

 

 

 

  • پاورپوینت ارزیابی بافت فرسوده ده ونک

    پاورپوینت ارزیابی بافت فرسوده ده ونک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی بافت فرسوده ده ونک جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب 63 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • نقش شبکه های اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی

    نقش شبکه های اجتماعی اینترنتی در مشارکت سیاسی کلمات کلیدی : عوامل موثر بر مشارکت سیاسی مردم شبکه های اجتماعی اینترنتی در ایران تعریف شبکه های اجتماعی اینترنتی تاثير شبکه هاي اجتماعی بر انتخابات ایران تاثیر شبکه های اجتماعی بر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال وحشت زدگی 69 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال وحشت زدگی 69 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال وحشت زدگی مبانی نظری اختلال وحشت زدگی پیشینه تحقیق اختلال وحشت زدگی پیشینه داخلی اختلال وحشت زدگی پیشینه خارجی اختلال وحشت زدگی…

  • پرسشنامه استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت

    پرسشنامه استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت کلمات کلیدی : پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در شرکت پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت پرسشنامه آمادگی سازمانی…

  • پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفت دکتر سرلک و فراتی

    پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفت دکتر سرلک و فراتی پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفت دکتر سرلک و فراتی 11 فایل پاورپوینت برای هر فصل جداگانه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر سرلک و…

  • پاورپوینت آشنایی با برند شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری

    پاورپوینت آشنایی با برند شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با برند شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • اصول و کاربرد مدل سازی ژئوشیمیایی و بررسی فرآیند آن

    اصول و کاربرد مدل سازی ژئوشیمیایی و بررسی فرآیند آن مدل سازی ژئوشیمیایی کاربرد مدل سازی ژئوشیمیایی بررسی فرآیند مدل سازی ژئوشیمیایی دانلود پایان نامه مدل سازی ژئوشیمیایی فرایند بهینه سازی در مدل سازی ژئوشیمیایی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مبانی نظری وقف در توسعه پایدار اقتصادی

    مبانی نظری وقف در توسعه پایدار اقتصادی مبانی نظری وقف در توسعه پایدار اقتصادی دانلود مبانی نظری وقف در توسعه پایدار اقتصادی پیشینه تحقیق وقف در توسعه پایدار اقتصادی ادبیات نظری وقف در توسعه پایدار اقتصادی فصل دوم پایان نامه…

  • دانلود تحقیق شاخص های جوانی و سبک زندگی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق شاخص های جوانی و سبک زندگی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شاخص های جوانی و سبک زندگی با فرمت docx در قالب 54 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت مدیریت بازرگانی استراتژیک

    پاورپوینت مدیریت بازرگانی استراتژیک پاورپوینت تحقیق راجب مدیریت استراتژیک دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک پاورپوینت مدیریت استراتژیک چگونه است رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک جهت رشته مدیریت بازرگانی در قالب 278اسلاید و با فرمت pptxقابل اصلاح و ویرایش…

  • مبانی نظری تاثیر عوامل اقتصادی، فردی و سازمانی بر بروز فساد اداری

    مبانی نظری تاثیر عوامل اقتصادی، فردی و سازمانی بر بروز فساد اداری مولفه های فساد اداری آسیب شناسی فساد اداری در ایران عوامل موثر بر فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد اداری فساد اداری سازمانهای دولتی فساد اداری در…

  • نحوه برندسازی و مراحل لازم جهت رسیدن به یک برند موفق

    نحوه برندسازی و مراحل لازم جهت رسیدن به یک برند موفق کلمات کلیدی : پایان نامه برند پایان نامه مدیریت برند وظایف مدیریت برند نحوه شکل گیری برند رویکردهای مدیریت برند جايگاه‌ برند در جهان امروز جایگاه مدیریت برند در…

  • خوشه بندی فازی (Fuzzy Clustering)

    خوشه بندی فازی (Fuzzy Clustering) کلاسترینگ خوشه بندی کلاسترینگ فازی خوشه بندی فازی هدف از خوشه بندی الگوریتمهای خوشه بندی دانلود مقاله خوشه بندی فازی دانلود مقالات رشته هوش مصنوعی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته هوش مصنوعی با…

  • دانلود تحقیق برنامه درسی و آموزشی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق برنامه درسی و آموزشی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی برنامه درسی و آموزشی با فرمت docx در قالب 137 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت فصل اول قسمت اول سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان با عنوان مقدمه ای بر راه حل های راهبردی

    پاورپوینت فصل اول قسمت اول سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان با عنوان مقدمه ای بر راه حل های راهبردی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل اول قسمت اول سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان با عنوان مقدمه ای…

  • پاورپوینت آشنایی با اوتیسم

    پاورپوینت آشنایی با اوتیسم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اوتیسم جهت رشته روانپزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اوتیسم یک بیماری روانی…

  • دانلود پاورپوینت آمار توصیفی

    دانلود پاورپوینت آمار توصیفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمار توصیفی جهت رشته آمار در 26 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       موضوع آمار توصیفی (Descriptive statistics) تنظیم و…

  • ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC

    ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی ارزیابی عملکرد شرکت…

  • دانلود پاورپوینت مفهوم تاب آوری و کاربرد آن در مباحث تغییرات اقلیمی شهری

    دانلود پاورپوینت مفهوم تاب آوری و کاربرد آن در مباحث تغییرات اقلیمی شهری پاورپوینت انواع تاب آوری پاورپوینت مفهوم تاب آوری پاورپوینت کاربرد تاب آوری پاورپوینت تاب آوری در مباحث تغییرات اقلیمی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم…

  • بررسی نظریه های مختلف در مورد احساس تعلق

    بررسی نظریه های مختلف در مورد احساس تعلق احساس تعلق احساس تعلق به مدرسه احساس تعلق چیست احساس تعلق اجتماعی تعریف احساس تعلق اجتماعی تعریف احساس تعلق نظریه های احساس تعلق احساس تعلق در نوجوانی نظریه بالبی در مورد احساس…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های امنیت عاطفی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های امنیت عاطفی فصل دوم پایان نامه نظریه های امنیت عاطفی مبانی نظری نظریه های امنیت عاطفی پیشینه تحقیق نظریه های امنیت عاطفی پیشینه پژوهش نظریه های امنیت عاطفی پیشینه نظری نظریه های امنیت…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب تکامل موجودات زنده با موضوع  کلیات تکامل موجودات

    پاورپوینت فصل اول کتاب تکامل موجودات زنده با موضوع  کلیات تکامل موجودات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب تکامل موجودات زنده با موضوع  کلیات تکامل موجودات جهت رشته زیست در قالب 46 اسلاید و با فرمت ppt…

  • پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط

    پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط تعریف ارتباطات نقش ارتباطات در سازمان علل برقراری ارتباط اجزایی سیستم ارتباطات مدل ادراکی ارتباطات الگوی فرآیند ارتباط چگونگی برقراری ارتباط اشکال ارتباطات سازمانی انتخاب رسانه ارتباطی مسیرهای…

  • دانلود تحقیق بورس اوراق بهادار با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بورس اوراق بهادار با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بورس اوراق بهادار با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق 81 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق 81 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اخلاق پیشینه تحقیق اخلاق مبانی نظری نظریه های اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های اخلاق مبانی نظری نظریه های علمی اخلاق فصل دوم پایان نامه…

  • مقاله رشته صنایع با عنوان فرش دستباف

    مقاله رشته صنایع با عنوان فرش دستباف فرش صنعت فرش فرش دستباف تاثیر فرش در اشتغال زایی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و…

  • پاورپوینت آشنایی با پدیده گرمایش زمین

    پاورپوینت آشنایی با پدیده گرمایش زمین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با پدیده گرمایش زمین جهت رشته جغرافیا در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • ضرورت توانمندسازی کارکنان در سازمان و ارائه راهکارهای عملی توانمندسازی

    ضرورت توانمندسازی کارکنان در سازمان و ارائه راهکارهای عملی توانمندسازی کلمات کلیدی : پیش نیازهای توانمندسازی راهکارهای عملی توانمندسازی مدل های توانمندسازی کارکنان انواع مدل های توانمندسازی مدل های توانمندسازی كاركنان مدل های توانمندسازی روانشناختی پایان نامه توانمندسازی کارکنان دیدگاه…

  • موافقتنامه داوری

    موافقتنامه داوری داوری آیین دادرس مدنی داوری بازرگانی بین المللی داوری در عرصه بین المللی دانلود مقاله داوری بین المللی دانلود مقاله موافقتنامه داوری دانلود مقاله کارشناسی ارشد حقوق دانلود مقاله ارشد حقوق خرید مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق رفتن…

  • دانلود تحقیق سیستم اتوماسیون اداری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سیستم اتوماسیون اداری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سیستم اتوماسیون اداری با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پاورپوینت آزمون تصویر آدمک گودیناف

    پاورپوینت آزمون تصویر آدمک گودیناف کلمات کلیدی : پاورپوینت آزمون تصویر آدمک گودیناف رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آزمون تصویر آدمک گودیناف   به تعداد 26 اسلاید قابل ویرایش تاریخچه آزمون گودیناف - هریس: هم به صورت فردی هم به…

  • دانلود پاورپوینت BenchMarking

    دانلود پاورپوینت BenchMarking پاورپوینت درمورد بنچ مارکتینگ پاورپوینت برای BenchMarking رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت BenchMarking جهت رشته مدیریت در 43 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در لغت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امنیت عاطفی در زندگی زناشویی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش امنیت عاطفی در زندگی زناشویی فصل دوم پایان نامه امنیت عاطفی در زندگی زناشویی مبانی نظری امنیت عاطفی در زندگی زناشویی پیشینه تحقیق امنیت عاطفی در زندگی زناشویی پیشینه پژوهش امنیت عاطفی در زندگی زناشویی…

  • پاورپوینت انواع قراردادها

    پاورپوینت انواع قراردادها پاورپوینت کتاب بازار سرمایه و ابزار تامین مالی اسلامی پاورپوینت ابزارهای تامین مالی در بازار سرمایه پاورپوینت طبقه بندی ابزارهای مالی پاورپوینت ابزارهای مالی بورس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع قراردادها جهت رشته اقتصاد در قالب…

  • پاورپوینت آشنایی با ماشينکاری نوری شیميایی

    پاورپوینت آشنایی با ماشينکاری نوری شیميایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ماشينکاری نوری شیميایی جهت رشته صنایع در قالب 25 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …