مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع نهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

سازمان‌های امروزی کالاها و خدماتی را ارائه می دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تامین و یا خدمات از طریق تکنولوژیست و نیز فراتر از موضوع کیفیت خدمات و یا خدمات مشتری است. سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری سیستم هایی در مورد دگرگونی کل سازمان و نحوه نگرش سازمان به مشتریان خود است (دهمرده و همکاران، 1389).به‌عبارتی امروزه در دنیای تجارت، مدیریت این اصل که مشتریان محور اصلی تجارت هستند و موفقیت شرکت بستگی به بهبود روابط مدیریتی دارد را به رسمیت می‌شناسد.

 

 

 

شکل‌های جدیدی از اصلاحات ساختاری و رقابتی و روندهای تبادلی، باعث پدیداری پارادایم ارتباطی برای ایجاد روابط دراز مدت بین خریداران و تهیه‌کنندگان شده است. قسمتی از این روابط به جهت جهانی شدن تجارت، بین‌المللی شدن ارتباطات، پیشرفت‌های فناوری اطلاعات، کوتاه تر شدن چرخه عمر محصولات و رشد شناخت این مسئله که ارتباط باعث حفظ مشتری می باشد به وجود آمده است (سیدی و همکاران، 1388)مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم و رویکرد در علم مدیریت سیستم است که در آن مباحثی از قبیل مدیریت فرآیندها و مدیریت اطلاعاتی مطرح است. بدین ترتیب سازمان‌ها با داشتن احاطه کامل به نیازهای مشتریان و دیدی 360 درجه (کامل) نسبت به آنها می توانند با کیفیت بهتری محصولات یا خدمات خود را عرضه نموده و رشته ارتباطی میان خود و مشتری را محکم تر نمایند (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

چنانچه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به خوبی طراحی و اجرا گردد به شناخت کامل و جامعی از مشتری منجر خواهد شد. مدیریت ارتباط با مشتری‏ به بنگاه ها اجازه می دهد تا به آسانی مشتریان سودمند را شناسایی نموده و تلاش های بازاریابی را بر مشتریانی که از بنگاه خرید می‌نمایند، متمرکز کنند. درک بهتر مشتری کنونی به بنگاه اجازه می دهد تا با تعامل، پاسخ-گویی و ارتباط موثر با آنها، نرخ حفظ مشتریان را به‌طور چشمگیری افزایش دهد (امیری، 1388).استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری‏ در بسیاری از سازمان ها موجب افزایش توان رقابتی، افزایش درآمد و کاهش هزینه های عملیاتی شده است.

 

 

به‌عبارتی مدیریت کارا و موثر ارتباط با مشتری منجر به افزایش رضایت مشتریان، ایجاد مشتریان وفادار و افزایش نرخ نگهداری مشتریان می‌گردد (امیری، 1388).سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان می تواند به سازمان ها برای به حد اعلا رساندن توانایی هایشان برای تعامل با خریدارانشان کمک کند. این امر نه تنها به بهبود کیفیت کمک می کند بلکه باعث تسریع در پاسخ  نیازهای خریداران می شود. سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به وجود آمده از روند تجارت، نه تنها به استراتژی درک و مفهومی تأکید دارد بلکه به روند یادگیری، حفظ و شراکت با خریداران منتخب برای ایجاد ارزش والا برای شرکت تأکید دارد (سیدی و همکاران، 1388).

 

 

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ‏به سازمان‌ها کمک می‌نماید تا وفاداری و سودآوری مشتری را در قالب تکرار خرید، مبالغ خرید و دوره خرید مورد ارزیابی قرار دهند. از طرفی به سازمان ها کمک می کند تا به این سوال ها پاسخ دهند: چه کالاها یا خدماتی برای مشتریان ما مهم است؟ چگونه باید با مشتری خود ارتباط برقرار کنیم؟ (امیری، 1388). مدیریت ارتباط با مشتری، یک استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان و ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود. برقراری روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در کسب و کار است. به‌عبارتی دیگر مدیریت ارتباط با مشتری روشی جهت شناسایی مشتریان و راضی نگه داشتن و تبدیل آنها به مشتریان همیشگی می‌باشد (امیری، 1388).

 

 

 

 

 

اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان

بازیابی اطلاعات مشتریان، تجزیه و تحلیل دقیق و هدف‌دار آن با تاکید بر موضوع کانون توجه قرار دادن مشتری به عنوان هسته فعالیت های سازمانی منجر به توان افزایی سازمان ها جهت نیل به اهدافشان خواهد شد. بدیهی است که برای توسعه تجارت الکترونیک و ورود به بازارهای جهانی، داشتن مدیریت روابط با مشتری از الزامات اساسی به شمار می رود. هرچه شرکت‌های بیشتری به پیاده‌سازی مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتریان» اقدام می کنند، مسأله چگونگی و نحوه استقرار این سیستم به عنوان چالش اساسی شرکت‌ها باقی می ماند. لذا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت می تواند نقش تعیین کننده ای در فرآیند پیاده‌سازی و استقرار این‌گونه سیستم ها در سازمان ها داشته باشد (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

همچنین با توجه به اهمیت مشتری به‌عنوان یکی از ارکان حیات یک سازمان و تاکید CRM ‏ به این عنصر، دلایل زیر را می توان به عنوان ضرورت های استفاده از CRM‏ در یک سازمان (با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیت های هر سازمان) مطرح کرد (امیری، 1388):
•    بهبود خدمات
•    رضایت مشتری
•    کاهش هزینه ها
•    ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون ها مشتری

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3
2-2 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیادهسازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفههای موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیادهسازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

 

 

 

 

 

 

فهرست اشکال

شکل 1-1: گام‌ها و مراحل تحقیق7
شکل 2-1: رابطه مدیریت ارتباط با مشتریان و عملکرد بازاریابی22
شکل 2-2: فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان.28
‏شکل 2-3 فرآیند پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان29
شکل 2-4 ساختار اطلاعاتی در مدیریت ارتباط با مشتریان.30
شکل 2-5: عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان 31
شکل 2-6 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان31
شکل 2-7: الگوی یکپارچه پیاده‌سازی و اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتریان .33
شکل 2-8: عناصر سازنده مدیریت ارتباط با مشتریان35
شکل 2-9: مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان45
شکل 2-10: تمهیدات لازم قبل از پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.49
شکل 2-11: ابعاد مختلف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.50
شکل 2-12: مراحل شکل‌گیری مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی51
شکل 2-13: اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه.59
شکل 2-14: قابلیت‌های ممتاز و منحصربفرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه61
شکل 2-15: خدمات ارائه شده بواسطه مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه به تفکیک درصد 63
شکل 2-16: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات64
شکل 2-17: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.64
شکل 2-18: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات65
شکل 2-19: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.65
شکل 2-20: چارچوب ارزیابی محیط در سیستم‌های تکنولوژی‌محور.67
شکل 2-21: مزیت‌های کارکردی مرتبط با هر یک از مولفه‌های کلیدی استراتژی؛ فرآیندها و سیستم‌ها68
شکل 2-22: چارچوب نظری پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه .69
شکل 2-23: طبقه‌بندی تکنیک‌های داده‌کاوی از منظر رویکرد، تکنیک‌های اصلی و فرعی74
شکل 2-24: ارتباطات میان گام‌های مختلف فرآیند داده‌کاوی.75
شکل 2-25: متدولوژی CRISP-DM76
شکل 2-26‏: چارچوپ دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان81
شکل 2-27: نقش و جایگاه داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان82
شکل 2-28: چارچوب مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه از منظر داده‌کاوی.87

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت طراحی نمای ساختمان و عناصر پر اهمیت درنما

    پاورپوینت طراحی نمای ساختمان و عناصر پر اهمیت درنما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمای ساختمان جهت رشته ی معماری در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت بانکداری اسلامی 55 اسلاید

    پاورپوینت بانکداری اسلامی 55 اسلاید دانلود پاورپوینت بانکداری اسلامی پاورپوینت درباره بانکداری اسلامی پاورپوینت در مورد بانکداری اسلامی پاورپوینت روش های تامین مالی در بانکداری اسلامی پاورپوینت تفاوتهای بانکداری اسلامی با بانکداری غربی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بانکداری…

  • پاورپوینت پیدایش نرم افزار و نفوذ آن به دنيای صنعت

    پاورپوینت پیدایش نرم افزار و نفوذ آن به دنيای صنعت پاورپوینت نفوذ نرم افزار در صنعت دانلود پاورپوینت نفوذ نرم افزار در صنعت پاورپوینت درباره نفوذ نرم افزار در صنعت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیدایش نرم افزار و…

  • اقدامات،راهکارها و تدابیر پیشگیرانه جرم پولشویی

    اقدامات،راهکارها و تدابیر پیشگیرانه جرم پولشویی کلمات کلیدی : اقدامات پیشگیرانه جرم پولشویی تدابیر پیشگیرانه جرم پولشویی راهکارهای پیشگیرانه جرم پولشویی پایان نامه کامل درمورد پولشویی دانلود پایان نامه پولشویی رفتن به سایت اصلی پولشويي يك جرم فراملي است كه…

  • Materials and Methods in ELT By Jo McDonough

    Materials and Methods in ELT By Jo McDonough کلمات کلیدی : Materials and Methods in ELT By Jo McDonough رفتن به سایت اصلی Materials and Methods in ELT By Jo McDonough منبع درس تهیه و تدوین مطالب درسی این فایل…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دلبستگی شغلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دلبستگی شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دلبستگی شغلی مبانی نظری دلبستگی شغلی پیشینه تحقیق دلبستگی شغلی پیشینه داخلی دلبستگی شغلی پیشینه خارجی دلبستگی شغلی پیشینه پژوهش دلبستگی شغلی پیشینه نظری دلبستگی شغلی…

  • امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در آموزش و پرورش

    امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در آموزش و پرورش مدیریت دانش در آموزش و پرورش اجرای مدیریت دانش در آموزش و پرورش استقرار مدیریت دانش در آموزش و پرورش پیاده سازی مدیریت دانش در آموزش و پرورش امکان سنجی استقرار…

  • ماهیت جهانی شدن و بررسی آموزش و پرورش از این نگاه

    ماهیت جهانی شدن و بررسی آموزش و پرورش از این نگاه جهانی شدن آموزش و پرورش جهانی شدن آموزش و پرورش فرصت های جهانی شدن برای آموزش و پرورش ماهیت جهانی شدن و بررسی آموزش و پرورش از این نگاه…

  • کتاب اقتصاد منطقه ای (تئوری و مدلها) دکتر مجید صباغ کرمانی ، فصل اول و دوم

    کتاب اقتصاد منطقه ای (تئوری و مدلها) دکتر مجید صباغ کرمانی ، فصل اول و دوم کتاب اقتصاد منطقه ای تئوری و مدلها دکتر مجید صباغ کرمانی رفتن به سایت اصلی کتاب اقتصاد منطقه ای (تئوری و مدلها) دکتر مجید…

  • پاورپوینت ملاقات با امام عصر در زمان غیبت

    پاورپوینت ملاقات با امام عصر در زمان غیبت دانلود پاورپوینت ملاقات با امام عصر در زمان غیبت دانلود پاورپوینت درباره ملاقات با امام عصر در زمان غیبت پاورپوینت درباره ی زمان غیبت امام عصر پاورپوینت درباره امام عصر رفتن به…

  • پاورپوینت مدرسه ایولین گریس و تصاویری از قسمت های مختلف داخلی و خارجی مدرسه

    پاورپوینت مدرسه ایولین گریس و تصاویری از قسمت های مختلف داخلی و خارجی مدرسه پاورپوینت مدرسه ایولین گریس پاورپوینت مدرسه ی ایولین گریس پاورپوینت تحلیل مدرسه ایولین گریس دانلود پاورپوینت مدرسه ایولین گریس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدرسه…

  • پاورپوینت آمادگی و بررسی بیمار قبل از بیهوشی

    پاورپوینت آمادگی و بررسی بیمار قبل از بیهوشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمادگی و بررسی بیمار قبل از بیهوشی جهت پیراپزشکی در قالب 53 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آشنایی با آسیب شناسی جوانان

    پاورپوینت آشنایی با آسیب شناسی جوانان پاورپوینت آسیب شناسی جوانان دانلود پاورپوینت آسیب شناسی جوانان پاورپوینت درباره آسیب شناسی جوانان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با آسیب شناسی جوانان جهت رشته تربیتی در قالب 56 اسلايد و با…

  • مشخصات فنی سیستم های مخابراتی KTDSS

    مشخصات فنی سیستم های مخابراتی KTDSS سیستم KTDSS زبانهای برنامه نویسی سیستم های مخابراتی دانلود پروژه پایانی رشته مخابرات مشخصات فنی سیستم های مخابراتی KTDSS دانلود پروژه رشته مخابرات دانلود پایان نامه سیستم KTDSS دانلود پایان نامه رشته مخابرات سیستم…

  • پاورپوينت سیستم حقوق و دستمزد

    پاورپوينت سیستم حقوق و دستمزد سیستم حقوق و دستمزد پاورپوینت سیستم حقوق پاورپوینت سیستم دستمزد دانلود پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد پاورپوینت در مورد سیستم حقوق و دستمزد دانلود در مورد سیستم حقوق و دستمزد پاورپوینت در مورد سیستم حقوق…

  • پاورپوینت کامل فیبرنوری

    پاورپوینت کامل فیبرنوری پاورپوینت فیبرنوری مزایای فیبرنوری پیشرفت فیبر نوری تحقیق ارائه تجهیزات مخابرات رفتن به سايت اصلي پروژه بصورت فایل پاورپوینت(pptx) در 20 اسلاید و فایل WORD برای رشته کامپیوتر در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری…

  • پاورپوینت جهانی شدن اسلام

    پاورپوینت جهانی شدن اسلام پاورپوینت جهانی شدن و اسلام پاورپوینت جهانی شدن انقلاب اسلامی پاورپوینت مقاله جهانی شدن اسلام پاورپوینت جهانی شدن و آینده جهان اسلام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جهانی شدن اسلام جهت رشته معارف اسلامی در…

  • مبانی نظری مدیریت استراتژیک منابع انسانی در معاونت نیروی انسانی سازمان ناجا

    مبانی نظری مدیریت استراتژیک منابع انسانی در معاونت نیروی انسانی سازمان ناجا مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان ناجا مبانی نظری مدیریت استراتژیک منابع انسانی مبانی نظری مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی سهام 41 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نقدشوندگی سهام 41 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نقدشوندگی سهام مبانی نظری نقدشوندگی سهام پیشینه تحقیق نقدشوندگی سهام پیشینه داخلی نقدشوندگی سهام پیشینه خارجی نقدشوندگی سهام پیشینه پژوهش نقدشوندگی سهام پیشینه نظری…

  • پاورپوینت نرم بندی فولادها

    پاورپوینت نرم بندی فولادها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نرم بندی فولادها جهت رشته ی مهندسی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       برای معرفی انواع…

  • پاورپوینت سیستم عامل شبکه و انواع آن

    پاورپوینت سیستم عامل شبکه و انواع آن پاورپوینت سیستم عامل شبکه جزوه پاورپوینت سیستم عامل شبکه نظیر به نظیر پاورپوینت سیستم عامل شبکه ای چیست پاورپوینت سیستم عامل شبکه های کامپیوتری پاورپوینت سیستم عامل شبکه و انواع آن رفتن به…

  • پاورپوینت آموزشی تریاژ و حوادث

    پاورپوینت آموزشی تریاژ و حوادث رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی تریاژ و حوادث جهت رشته پیراپزشکی در قالب 62 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     دسته بندي بيماران…

  • دانلود تحقیق مدیریت بهره وری در کشاورزی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مدیریت بهره وری در کشاورزی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مدیریت بهره وری در کشاورزی با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود تحقیق بیمه و تاریخچه آن در ایران با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بیمه و تاریخچه آن در ایران با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بیمه و تاریخچه آن در ایران با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت روند بهبود نظام ارزشیابی کارکنان دولت

    پاورپوینت روند بهبود نظام ارزشیابی کارکنان دولت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روند بهبود نظام ارزشیابی کارکنان دولت جهت رشته ی مدیریت در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پایان نامه کشاورزی با عنوان تولید سیب زمینی در زمان طولانی

    پایان نامه کشاورزی با عنوان تولید سیب زمینی در زمان طولانی سیب زمینی تولید سیب زمینی تولید سیب زمینی در زمان طولانی دانلود پایان نامه تولید سیب زمینی تأثیرات آهك بر تولید سیب زمینی تأثیرات آبیاری قطره ای بر تولید…

  • حقوق مالكیت معنوی و انتقال فناوری

    حقوق مالكیت معنوی و انتقال فناوری فناوری انتقال فناوری حقوق مالكیت معنوی فناوری دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان حقوق مالكیت معنوی و انتقال فناوری خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی سیستم همکاری در فروش فایل…

  • فضاهای چند منظوره شهری و طراحی آنها بر مبنا معماری ایرانی اسلامی

    فضاهای چند منظوره شهری و طراحی آنها بر مبنا معماری ایرانی اسلامی چند عملکردی طراحی کردن فضاهای شهری پایان نامه فضاهای چند منظوره شهری پایان نامه طراحی فضاهای چند عملکردی شهری فضاهای چند عملکردی در فضاهای شهری طراحی فضاهای چند…

  • مبانی نظری ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS

    مبانی نظری ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis مبانی نظری…

  • دانلود پاورپوینت اقتصاد خرد

    دانلود پاورپوینت اقتصاد خرد پاورپوینت درس اقتصاد خرد پاورپوینت کتاب اقتصاد خرد پاورپوینت در مورد اقتصاد خرد پاورپوینت تعریف علم اقتصاد خرد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقتصاد خرد جهت رشته اقتصاد در 214 اسلاید و با فرمت pptx …

  • پاورپوینت معماری مدرسه باهاوس

    پاورپوینت معماری مدرسه باهاوس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدرسه باهاوس جهت رشته ی معماری در قالب 85 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       باهاوس نام یك مكتب…

  • اصول حقوقی موجود بر تنگه های بین المللی

    اصول حقوقی موجود بر تنگه های بین المللی رژیم حقوقی تنگه هرمز پایان نامه رژیم حقوقی تنگه هرمز تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1982 حقوق دریاها تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1958 حقوق دریاها تنگه هرمز از دیدگاه كنوانسیون 1982…

  • داوری در تجارت الکترونیک در ایران و حقوق بین الملل

    داوری در تجارت الکترونیک در ایران و حقوق بین الملل داوری در تجارت الكترونیك داوری در تجارت الكترونیك در ایران بررسی داوری الکترونیکی در حقوق ایران داوری در تجارت الكترونیك حقوق بین الملل داوری اینترنتی در تجارت بین‌المللی پایان نامه…

  • پرسشنامه محقق ساخته تعصب با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه محقق ساخته تعصب با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تعصب دانلود پرسشنامه تعصب پرسشنامه استاندارد تعصب پرسشنامه محقق ساخته تعصب پرسشنامه استاندارد محقق ساخته تعصب پرسشنامه تعصب 40 سوالی روایی پرسشنامه تعصب پایایی پرسشنامه تعصب…

  • پروتکل درمانی افسردگی با هستی شناسی اسلامی

    پروتکل درمانی افسردگی با هستی شناسی اسلامی کلمات کلیدی : پروتکل درمانی افسردگی پروتکل درمان افسردگی cbt خرید پروتکل درمانی افسردگی پروتکل درمانی افسردگی با رویکرد اسلامی پروتکل درمان شناختی رفتاری افسردگی پکیج درمان شناختی رفتاری افسردگی تکنیک های cbt…