مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع دهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری

در طي 50 سال گذشته، تغييرات چشمگيري در بازارهاي هدف ، تنوع خواسته‏هاي مشتريان و پيشرفت در رويكردهاي بازاريابي اتفاق افتاده است. شايد بتوان تاريخچه ظهور مباحث مرتبط با  CRM را درسه دوره زير خلاصه نمود:

بازاريابي انبوه (ارتباط يك با چندنفر): در ابتدا بازاريابي انبوه (ارتباط يك با چندنفر) وجود داشت. در عصر تولید انبوه  دیگر سفارشی سازی امکان پذیر نبود. در سال 1915 هنری فورد  تعداد 355276 خودرو مدل T فروخت و جالب اینکه تمامی مشتریان رنگ سیاه را انتخاب کردند. در واقع نداشتن تنوع برای مشتریان کاملأ پذیرفته شده بود.(حاج زمانعلی، 1383، ص9). 

 

در عصر تولید انبوه كه وفاداري مشتري بعلاوه حفظ مشتري تنها در صورتي که سهم بازاركمتر مي شد، مي توانست اتفاق بيفتد، زيرا برقراري ارتباط بطور همزمان با جمعيت بالايي از مشتريان به هيچ عنوان به صرفه نبود و اين درحالي بود كه داشتن سهم بالاتر در بازار در اولويت اهداف شركتها قرار داشت.

 

بازاريابي هدف (ارتباط يك نفر با گروه هدف): در اوايل دهه 80 رويكرد بازاريابي از راه دور از طريق ايميل مستقيم و ارتباط مستقيم با گروهي از مشتريان قابل اجرا گرديد .بازاريابي بر مبناي پايگاه‏هاي اطلاعاتي مربوط به مشتريان به هدفمند تر شدن بازاريابي و سوق دادن آن  به سمت مشتريان بالقوه گشت اما بازاريابي به شكل تصادفي نتايج متوسطي را نيز به همراه دارد.

 

 

ارتباط تك به تك (مديريت ارتباط با مشتري) :در دهه 90 مطالعات نشان داد كه حفظ يك مشتري 6 برابر ارزانتر از بدست آوردن يك مشتري جديد مي باشد .آمارهايی از این قبیل صنايع را به سمت دانايي و نزديكي با مشتريان سوق داد.از طرفي افزايش وفاداري مشتريان سودمند ،كاهش نارضايتي مشتريان ، ارائه قيمت پيشنهادها و محصولات متفاوت به مشتريان مختلف و… مواردي هستند كه مي بايست در نظر گرفته شوند. در عصر كنوني مديريت ارتباط با مشتري، جز ضروريات تمام صنايع اصلي شده است، كه اين مهم منجر به انتفال پاراديم ها و الگوها از تمركز بر كسب وكار به تمركز بر مشتري گرديده است .فورستر و گارتنر پيش بيني كرده‏‏اند كه بطور متوسط، شركتها در سالهاي آتي 11بيليون دلار به منظور راه اندازي CRM پـرداخت مي‏نمايند.

 

تعاريف بسياري از عنوان استراتژي كسب وكار كه شامل تمركز بر فرآيند كسب وكار مبتني بر دانش و ساختارهاي سازماني اطراف مشتريان و گستره چشم انداز  سازماني مي باشد، معرفي شده است.به ميزاني كه ارتباط با مشتريان بيشتر الكترونيكي مي شود، به شكل طبيعي مشتريان مايلند نوآورتر، با ذكاوت بيشتر و راحتي بيشتر خريد و فروش خود را انجام دهند .بنابراين پاراديم ديگري كه تغيير يافته ارتباطات موثر الكترونيكي با مشتريان مي باشد كه فراهم كننده قابليت مكالمه و ارتباطات يكپارچه با هريك از مشتريان است (موسوی و همکاران،1386، صص 5-6) .

 

 

 

 

 

 مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم جدید نیست، اما با توجه به پیشرفتهای صورت گرفته در فناوری اطلاعات شکل عملی یافته است.  CRM در ادبیات اغلب به عنوان بازاریابی یک به یک  شناخته شده است. در گذشته، ابزارهای اتوماسیون کادر فروش (SFA)  گسترش زیادی یافته است. نرم افزارهای SFA کارهای تکراری نظیر ثبت معاملات مشتری و پیش بینی را برعهده داشته-اند.

 

 

SFA به کادر فروش امکان می‏دهد تا بیشتر بر فروش متمرکز شوند و به وظایف اداری کمتر توجه نمایند. باید توجه داشت که   CRM رویکردهای خود را در بازاریابی رابطه-ای دنبال می کند و به دنبال سودآوری بلندمدت با تغییر نگرش از بازاریابی تعاملی به حفظ مشتریان از طریق مدیریت ارتباط با مشتری می باشد .بنابراین  CRM ابزاری مدرن و توسعه یافته برای داده کاوی  از اطلاعات مشتریان است که با استفاده از نقاط ارتباطی مختلف، در سیستم، تغذیه می گردد و یک دیدگاه جامع از مشتری خلق می نماید. فناوری، ثبت و تحلیل رفتار مشتریان به بنگاه ها اجازه می دهد تا به آسانی مشتریان خوب را شناسایی نموده و تلاشهای بازاریابی را بر مشتریانی که از بنگاه خرید می نمایند، متمرکز نمایند. درک بهتر مشتری کنونی به بنگاه اجازه می دهد تا با تعامل، پاسخگویی و ارتباط موثر با آنها، نرخ حفظ مشتریان را به طور چشمگیری افزایش دهد. 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقيق    12
2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    

 

 

 

فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82

 

 

 

فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی کارایی و عملکرد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی کارایی و عملکرد مبانی نظری ارزیابی کارایی و عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی کارایی و عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی کارایی و عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی کارایی و عملکرد ادبیات نظری ارزیابی کارایی و…

  • پاورپوینت فیزیک حالت جامد

    پاورپوینت فیزیک حالت جامد دانلود پاورپوینت فیزیک حالت جامد فیزیک حالت جامد پاورپوینت فیزیک حالت جامد رشته فیزیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فیزیک حالت جامد جهت رشته فیزیک در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • فصل دوم پایان نامه تعهد سازمانی

    فصل دوم پایان نامه تعهد سازمانی کلمات کلیدی : مبانی نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی پیشینه داخلی تعهد سازمانی پیشینه خارجی تعهد سازمانی پیشینه پژوهش تعهد سازمانی پیشینه نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق در مورد تعهد سازمانی رفتن…

  • دولت الکترونیک ، بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق آن و نقش دولت الكترونیك در آموزش و پرورش

    دولت الکترونیک ، بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق آن و نقش دولت الكترونیك در آموزش و پرورش داناود پایان نامه كارشناسی ارشد با عنوان دولت الکترونیک ، بررسی عوامل موثر بر اجرای موفق آن و نقش دولت الكترونیك در…

  • پروپوزال تاثیر قراردادهای بیع متقابل در صنایع نفت و گاز  در جذب سرمایه گذار خارجی

    پروپوزال تاثیر قراردادهای بیع متقابل در صنایع نفت و گاز  در جذب سرمایه گذار خارجی کلمات کلیدی : ماهیت قراردادهای بیع متقابل بیع متقابل در قراردادهای نفتی قراردادهاي بيع متقابل در صنعت نفت تأملی بر بیع متقابل در قراردادهای نفتی…

  • چشم انداز تعاملات چین و روسیه در یک نگاه

    چشم انداز تعاملات چین و روسیه در یک نگاه روسیه – چین نظام بین المللی آسیای مرکزی مبادلات اقتصادی سازمان همکاری شانگهای دانلود مقاله چشم انداز تعاملات چین و روسیه در یک نگاه سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری…

  • پاورپوینت مدیریت تامین خریدهای داخلی و خارجی

    پاورپوینت مدیریت تامین خریدهای داخلی و خارجی پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی پاورپوینت انواع سیستم های خرید پاورپوینت مزایای خرید داخلی پاورپوینت مدیریت تامین و خرید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت تامین خریدهای داخلی و…

  • پاورپوینت نقش فناوری و اطلاعات در امنیت

    پاورپوینت نقش فناوری و اطلاعات در امنیت پاورپوینت فناوری اطلاعات در پلیس پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات در پلیس پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات در پلیس فتا پاورپوینت نقش فناوری در امنیتppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش فناوری و اطلاعات…

  • بررسی مدیریت آموزشی در مدارس شاهد شهر تهران

    بررسی مدیریت آموزشی در مدارس شاهد شهر تهران مدیریت آموزشی در مدارس مدیریت آموزشی در مدارس شاهد بررسی مدیریت آموزشی در مدارس شاهد شهر تهران سنجش میزان رضایت شغلی دبیران زن تاثیر سبک رهبری مدیران بر رضایت شغلی سنجش تاثیر…

  • پروپوزال تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

    پروپوزال تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان کلمات کلیدی : اعتبار برند پرستیژ برند تصویر برند قصد خرید مجدد قصد خرید مجدد مشتریان پروپوزال قصد…

  • پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عوامل موثر بر آن

    پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عوامل موثر بر آن تحقیق در مورد پیشرفت تحصیلی تحقیق در مورد عزت نفس نقش عزت نفس در پيشرفت تحصيلي نقش عملكرد تحصيلي در عزت نفس عوامل مؤثر بر پيشرفت تحصيلي عوامل مؤثر بر پيشرفت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس شغلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استرس شغلی مبانی نظری استرس شغلی پیشینه تحقیق استرس شغلی پیشینه داخلی استرس شغلی پیشینه خارجی استرس شغلی پیشینه پژوهش استرس شغلی پیشینه نظری استرس شغلی…

  • پرسشنامه خودپنداره مربوط به مدرسه یی یسن چن با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه خودپنداره مربوط به مدرسه یی یسن چن با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه خودپنداره تحصیلی پرسشنامه خودپنداره مدرسه پرسشنامه خودپنداره مربوط به مدرسه دانلود پرسشنامه خودپنداره مربوط به مدرسه پرسشنامه خودپنداره مربوط به مدرسه یی…

  • دانلود تحقیق عوامل موثر بر عملکرد سازمانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق عوامل موثر بر عملکرد سازمانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی عوامل موثر بر عملکرد سازمانی با فرمت docx در قالب 52 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • جرم شناسی زنا در حقوق

    جرم شناسی زنا در حقوق زنا دانلود مقاله زنا جرم شناسی زنا جرم شناسی زنا در حقوق دانلود مقاله جرم شناسی زنا در حقوق حکم زنا در حدیث و سیره زنا از دیدگاه فقها رفتن به سایت اصلی جرم شناسی…

  • پاورپوینت پروژه ارشد فرآیندی برای تولید نرم‌ افزار‌های حساس به امنیت

    پاورپوینت پروژه ارشد فرآیندی برای تولید نرم‌ افزار‌های حساس به امنیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پروژه ارشد فرآیندی برای تولید نرم‌ افزار‌های حساس به امنیت جهت رشته پایان نامه و مقالات در قالب 14 اسلايد و با فرمت…

  • مبانی نظری اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان

    مبانی نظری اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان آمیخته ترفیع ارزش ویژه برند پروما اثر عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند در…

  • پاورپوینت آموزش کار با نرم افزار های آفیس

    پاورپوینت آموزش کار با نرم افزار های آفیس دانلود پاورپوینت آموزش کار با نرم افزار های آفیس پاورپوینت کار با نرم افزار های آفیس پاورپوینت تحقیق راجب نرم افزار های آفیس پاورپوینت چگونگی کار با نرم افزار های آفیس رفتن…

  • پاورپوینت آشنایی با نظام آمارهای مالی دولت

    پاورپوینت آشنایی با نظام آمارهای مالی دولت کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با نظام آمارهای مالی دولت نظام آمارهای مالی دولت نظام آمار های مالی دولت در ایران طبقه بندی بودجه در ایران اصلاحات ساختاری در بودجه ایران انواع طبقه…

  • پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل سه مفاهیم مدیریت پروژه

    پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل سه مفاهیم مدیریت پروژه پاورپوينت مهندسی نرم افزار مفاهیم مدیریت پروژه دانلود پاورپوينت مهندسی نرم افزار مفاهیم مدیریت پروژه پاورپوینت درباره مهندسی نرم افزار مفاهیم مدیریت پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • ارزیابی شاخص های عملکرد توسعه پایدار در صنعت فولاد

    ارزیابی شاخص های عملکرد توسعه پایدار در صنعت فولاد مولفه ها و شاخص های توسعه پایدار شاخص های عملکرد توسعه پایدار ارزیابی شاخص های عملکرد عوامل مؤثردر توفيق مديريت عملكرد روش هاي ارزيابي عملکرد کارکنان مولفه هاي ارزيابي عملکرد پایان…

  • دانلود پاورپوینت درد و رنج بیمار درمان ناپذیر

    دانلود پاورپوینت درد و رنج بیمار درمان ناپذیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درد و رنج بیمار درمان ناپذیر جهت رشته پرستاری در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک

    فصل دوم پایان نامه کسب و کار الکترونیک کلمات کلیدی : مبانی نظری کسب و کار الکترونیک دانلود مبانی نظری کسب و کار الکترونیک پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق کسب و کار الکترونیک پیشینه داخلی کسب…

  • پردازش موازی و ابزار Globus

    پردازش موازی و ابزار Globus گرید Globus پردازش موازی شبكه‌های توزیع یافته پردازش موازی و ابزار Globus سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق رشته کامپیوتر دانلود مقالات رشته…

  • پاورپوینت ایمنی ساختمان های بلند در برابر آتش سوزی

    پاورپوینت ایمنی ساختمان های بلند در برابر آتش سوزی پاورپوینت ایمنی پاورپوینت آتش سوزی پاورپوینت ایمنی ساختمان های بلند پاورپوینت ایمنی در برابر آتش سوزی دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان های بلند در برابر آتش سوزی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن

    تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن فریب در ازدواج تدلیس در ازدواج پایان نامه ارشد فریب در ازدواج پایان نامه ارشد تدلیس در ازدواج ضمانت اجرای كیفری فریب در ازدواج ضمانت اجرای كیفری تدلیس در ازدواج نحوه…

  • دانلود تحقیق مفاهیم هوش و انواع آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مفاهیم هوش و انواع آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مفاهیم هوش و انواع آن با فرمت docx در قالب 16 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • کاربرد پردازش تصویر و بینایی ماشین در صنایع غذایی

    کاربرد پردازش تصویر و بینایی ماشین در صنایع غذایی بینایی ماشین پردازش تصویر کنترل کیفیت صنایع غذایی رنگ سنجی آنالیز تصویر درجه بندی جداسازی دانلود مقاله کاربرد پردازش تصویر و بینایی ماشین در صنایع غذایی خرید مقالات رشته صنایع غذایی…

  • دانلود پاورپوینت خصوصی سازی و حاکمیت شرکتی

    دانلود پاورپوینت خصوصی سازی و حاکمیت شرکتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خصوصی سازی و حاکمیت شرکتی جهت رشته اقتصاد در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بیش…

  • دانلود تحقیق تاریخچه روابط عمومی در ایران و جهان با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تاریخچه روابط عمومی در ایران و جهان با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تاریخچه روابط عمومی در ایران و جهان با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • ترجمه متن زبان تخصصی با عنوان FINANCIAL ACCOUNTING & ACCOUNTING THEORY

    ترجمه متن زبان تخصصی با عنوان FINANCIAL ACCOUNTING & ACCOUNTING THEORY ترجمه متن زبان تخصصی FINANCIAL ACCOUNTING ACCOUNTING THEORY رفتن به سایت اصلی ترجمه متن زبان تخصصی با عنوان FINANCIAL ACCOUNTING & ACCOUNTING THEORY درس اول: تئوری های حسابداری (صص 3-1)…

  • دانلود تحقیق ارتباطات و پیام های کلامی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ارتباطات و پیام های کلامی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارتباطات و پیام های کلامی با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت تحول نظريه هاي مديريت و پارادايم در حال تكوين

    پاورپوینت تحول نظريه هاي مديريت و پارادايم در حال تكوين رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت تحول نظريه هاي مديريت و ”پارادايم“ در حال تكوين دسته: مدیریت فرمت: پاورپوینت تعداد اسلاید:27 اسلاید این فایل در زمینه تحول نظريه هاي مديريت…

  • دانلود پاورپوینت برنامه نویسی پیشرفته بخش اول

    دانلود پاورپوینت برنامه نویسی پیشرفته بخش اول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه نویسی پیشرفته بخش اول جهت رشته برنامه نویسی در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود تحقیق مزیت نسبی و عوامل تعیین کننده ی آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مزیت نسبی و عوامل تعیین کننده ی آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مزیت نسبی و عوامل تعیین کننده ی آن با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل…