مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع یازدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند.در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز، مدیریت ارتباط با مشتری می تواند به عنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم برای سازمان مطرح شود. در مدیریت ارتباط با مشتری ،مشتریان را به عنوان اجزاء خارجی در نظر نمی گیرند بلکه آن ها را به عنوان عضو داخلی تجارت در نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با آنها می باشد.

 

بنابراین تماس زیاد با مشتری ، تعهد و ارائه خدمت از خصیصه های ضروری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. بدون تردید در جو رقابتی و محیط ناآرام امروزی که سازمانها در آن قرار دارند و دائما گوی‌ سبقت را از یکدیگر می‌ربایند؛تنها سازمانها و موسساتی می‌توانند به ادامه حیات خود و توسعه‌ روزافزون دست پیدا کنند که محور اصلی فعالیت خود را بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات، رضایت و پایداری رضایت مشتری قرار دهند  و در ادامه همه به نحوه صحیح مدیریت ارتباط با مشتری ختم می گردد. ( معمار زاده، 1388، ص21)

 

 

هزینه راضی نگه داشتن مشتری و ترغیب وی به خرید دوباره از شرکت (یا فروشگاه) از هزینه ها و مشکلاتی که در راه جذب یک مشتری جدید پیش روی ما قرار دارد، بسیار کمتر است. علاوه بر این رضایت هر مشتری می تواند باعث تبلیغ رایگان شرکت توسط وی و در نتیجه جذب مشتریان جدید باشد. از این رو است که شرکت ها در کنار سیاست های خود برای جذب مشتریان جدید توجه ویژه ای را نیز مبذول به حفظ و نگهداری مشتریان فعلی و قدیمی خود می کنند. تدوین استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری، یکی از روشهایی است که شرکت ها در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان و همچنین بدست آوردن آماری تحلیلی از مشتریان خود بکار می گیرند.”هدف عمده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری این است که با استفاده از فرآیند های قابل اطمینان و رویه های تعامل با مشتریان، شرکت را در خدمات رسانی بهتر به آنها یاری دهد. به تعریفی دیگر می توان گفت مدیریت ارتباط با مشتری  رویکردی کلی است که شامل آموزش کارکنان، اصلاح روند کاری بر پایه نیاز های مشتریان، گزینش سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات مربوط (شامل نرم افزار و سخت افزار) در کنار کاربرد این فناوری ها می تواند شرکت را در اتخاذ یک سیاست کارا و موثر در این زمینه یاری می دهد. (سرافرازی،1389،ص 46)

 

 

 

 

 

نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری

تسر  (2005) معتقد است که مدیریت ارتباط با مشتری به مجموعه اي از موقعيتهايي که مشتري در هنگام تصميم گيري با آنها مواجه مي شود بر مي گردد و هر چه  مدیریت در این زمینه قوی تر و اصولی تر باشد شرایط خرید برای مشتری آسوده تر و برای فروشنده نیز بهتر پر منفعت تر است و نتیجه ی آن منفعت دو سویه است. ( اردکانی ، 1389، ص 109)

 

 

 

گوردو  (1997) به ذکر 11 عنصر اساسی در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازد و آن ها را به شرح ذیل نام گذاری می کند: مشتری، طبقات ، توانایی ها ، هزینه و ارزش ، کنترل تماس ،   همکاری و یکپارچه سازی ،  ارتباطات،تعاملات و جایگاه یابی،  سنجش مشتری،    توجه به مشتری،  زنجیره ی ارتباطات سازگاری، و در ادامه ارتباط بین این عناصر را بسیار مهم می داند.(زارعیان،1382،ص 24)

 

 

اشلی  (2008) مدیریت ارتباط با مشتری را  هنر به دست‌آوردن اعتماد افراد ذی‌نفع در سازمان و استفاده بهینه از آن است. وی اعتقاد راسخی به عنصر ایجاد اعتماد در مشتری دارد و این نکته را ذکر می کند تمامی رفتار هایی که به آن مدیریت ارتباط با مشتری می گویند باید جوری برنامه ریزی گردد که به ایجاد اعتماد در مشتری ختم گردد. و آن زمان است که سازمان می تواند به سود دهی مطلق برسد. ( سرافرازی، 1387،ص 33)

 

 

 نایب زاده (1381) معتقد است که مدیریت ارتباط با مشتری : به  همه فرایندها و فناوریهایی اطلاق می شود که سازمان برای شناسایی ، انتخاب ، ترغیب ، گسترش ، حفظ و خدمت به مشتری به کار می گیرد. این فن  شامل پیاده سازی یک راه حل جامع می باشد که با یکپارچه کردن افراد  فرایندها و فناوری یک ارتباط بی نقص بین تمام فعالیتهای مربوط به مشتری برقرار می سازد.( نایب زاده ، 1381،ص 4)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با هوش های چندگانه در کلاس درس

    پاورپوینت آشنایی با هوش های چندگانه در کلاس درس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با هوش های چندگانه در کلاس درس جهت رشته آموزشی در قالب 14 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود تحقیق حفظ منابع انسانی و رضایت شغلی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق حفظ منابع انسانی و رضایت شغلی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی حفظ منابع انسانی و رضایت شغلی با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت پیش بینی در فروش و بازاریابی

    پاورپوینت پیش بینی در فروش و بازاریابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیش بینی در فروش و بازاریابی جهت رشته ی اقتصاد در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • اخلاق کار در ایران و ضرورت پرداختن به آن

    اخلاق کار در ایران و ضرورت پرداختن به آن کلمات کلیدی : ابعاد اخلاق کاری اخلاق کار در ایران پایان نامه اخلاق کاری انواع اخلاق در سازمانها عوامل موثر بر رعایت اخلاق کاری اهمیت و ضرورت پرداختن به اخلاق کاری…

  • سخت افزار كامپیوتر و راههای تعمیر آنها

    سخت افزار كامپیوتر و راههای تعمیر آنها روشهای تعمیر سخت افزار كامپیوتر عیوب مختلف سخت افزار كامپیوتر راههای رفع عیوب مختلف یک كامپیوتر دانلود پروژه رشته کامپیوتر سخت افزار كامپیوتر و راههای تعمیر آنها روشهای رفع عیوب كامپیوتر رفتن به…

  • پاورپوینت رده بندی مهندسی سنگ ها

    پاورپوینت رده بندی مهندسی سنگ ها پاورپوینت سنگ ها پاورپوینت مهندسی سنگ ها پاورپوینت رده بندی مهندسی سنگ دانلود پاورپوینت رده بندی مهندسی سنگ ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رده بندی مهندسی سنگ ها جهت رشته زمین شناسی…

  • تحلیل دلایل سرقت و ارائه راهکارهای پیشگیری

    تحلیل دلایل سرقت و ارائه راهکارهای پیشگیری جرم شناسی سرقت عوامل موثر بر سرقت راههای پیشگیری از سرقت تحقیق در مورد سرقت علل و انگیزه سرقت بررسی علل و انگیزه سرقت پایان نامه سرقت پایان نامه عوامل موثر بر سرقت…

  • دانلود پاورپوینت سیزده آبان

    دانلود پاورپوینت سیزده آبان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیزده آبان جهت رشته سیاسی در 17 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سیزده آبان که در مبارزه و قیام…

  • دانلود پاورپوینت امنیت شبکه

    دانلود پاورپوینت امنیت شبکه پاورپوینت امنیت شبکه پاورپوینت امنیت شبکه وایرلس پاورپوینت درباره امنیت شبکه پاورپوینت امنیت شبکه های کامپیوتری پاورپوینت امنیت شبکه های اجتماعی پاورپوینت امنیت شبکه وایرلس پاورپوینت درباره امنیت شبکه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت امنیت…

  • دانلود پاورپوینت بازاریابی محتوایی

    دانلود پاورپوینت بازاریابی محتوایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازاریابی محتوایی جهت رشته مدیریت در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بازاریابی محتوایی هنر برقراری ارتباط است وگرنه…

  • پاورپوينت فصل دوم فارسی هفتم ابتدایی مبحث شکفتن

    پاورپوينت فصل دوم فارسی هفتم ابتدایی مبحث شکفتن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل دوم فارسی هفتم ابتدایی مبحث شکفتن در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های اسنادی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های اسنادی مبانی نظری سبک های اسنادی ادبیات نظری سبک های اسنادی چارچوب نظری سبک های اسنادی فصل دوم پایان نامه سبک های اسنادی دانلود مبانی نظری سبک های اسنادی پیشینه سبک های اسنادی…

  • پاورپوینت كاربرد اصل مومنتوم در جريان كانالهاي باز

    پاورپوینت كاربرد اصل مومنتوم در جريان كانالهاي باز پاورپوینت كاربرد اصل مومنتوم در جريان كانالهاي باز كاربرد اصل مومنتوم در جريان كانالهاي باز كاربرد اصل مومنتوم تابع مومنتوم كانالهاي مستطيلي پرش هيدروليكي ساده حل مسأله دريچه كشويي مقطع هاي غيرمستطيلي…

  • ادبیات و پیشینه پژوهش مدلهای استراتژیک مدیریت دانش 93 صفحه

    ادبیات و پیشینه پژوهش مدلهای استراتژیک مدیریت دانش 93 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدلهای استراتژیک مدیریت دانش ادبیات نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش فصل دوم…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش بازاریابی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش بازاریابی مبانی نظری هوش بازاریابی پیشینه تحقیق هوش بازاریابی پیشینه داخلی هوش بازاریابی پیشینه خارجی هوش بازاریابی پیشینه پژوهش هوش بازاریابی پیشینه نظری هوش بازاریابی ادبیات…

  • پاورپوینت درس 23 مبحث قاره آمریکا مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی

    پاورپوینت درس 23 مبحث قاره آمریکا مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس 23 مبحث قاره آمریکا مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت معرفی نرم افزارهای ژئوماتیک

    پاورپوینت معرفی نرم افزارهای ژئوماتیک دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزارهای ژئوماتیک پاورپوینت نرم افزارهای ژئوماتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزارهای ژئوماتیک جهت رشته نقشه برداری در قالب 39 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و…

  • بررسی عوامل موثر بر قابلیت مدیریت دانش در شرکت‌های تولیدی استان گیلان

    بررسی عوامل موثر بر قابلیت مدیریت دانش در شرکت‌های تولیدی استان گیلان مدیریت دانش قابلیت مدیریت دانش مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی عوامل موثر بر قابلیت مدیریت دانش مقاله قابلیت مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی عوامل موثر بر قابلیت مدیریت…

  • دانلود تحقیق کارت بانکی و پول الکترونیکی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کارت بانکی و پول الکترونیکی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کارت بانکی و پول الکترونیکی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • جزوه درس آسیب شناسی روانی - مددکاری خانواده

    جزوه درس آسیب شناسی روانی - مددکاری خانواده جزوه درس آسیب شناسی روانی - مددکاری خانواده رفتن به سايت اصلي جزوه درس آسیب شناسی روانی - مددکاری خانواده به تعداد 31 صفحه pdf   شامل مباحث : تعریف آسیب شناسی…

  • بررسی رویکرد های نظری اوقات فراغت و فعالیت های جسمانی

    بررسی رویکرد های نظری اوقات فراغت و فعالیت های جسمانی کلمات کلیدی : اوقات فراغت از دیدگاه اسلام عوامل موثر برگذران اوقات فراغت اوقات فراغت از دیدگاه جامعه شناسی اوقات فراغت و عوامل اجتماعی موثر بر آن اهمیت اوقات فراغت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای ریاضی معلمان 31

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای ریاضی معلمان 31 کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای ریاضی معلمان مبانی نظری باورهای ریاضی معلمان پیشینه تحقیق باورهای ریاضی معلمان پیشینه داخلی باورهای ریاضی معلمان پیشینه خارجی باورهای ریاضی معلمان پیشینه…

  • پاورپوینت تئوری های توصیفی افشاء داوطلبانه (فصل پنجم کتاب تئوری حسابداری تألیف نیکومرام و بنی مهد)

    پاورپوینت تئوری های توصیفی افشاء داوطلبانه (فصل پنجم کتاب تئوری حسابداری تألیف نیکومرام و بنی مهد) پاورپوینت فصل پنجم کتاب تئوری حسابداری نیکومرام و بنی مهد با عنوان تئوری های توصیفی افشاء داوطلبانه پاورپوینت تئوری های توصیفی افشاء داوطلبانه پاورپوینت…

  • بررسی شخص حقوقی و مسئولیت کیفری آن

    بررسی شخص حقوقی و مسئولیت کیفری آن شخص حقوقی سابقه شخص حقوقی مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی سابقه شخصیت حقوقی در ایران تحقیق در مورد مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی پایان نامه مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی دلایل پذیرش مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی…

  • پایان نامه مهندسی نرم افزار با عنوان امنیت در شبكه های بی سیم (wireless) مبتنی بر استاندارد IEEE802.11

    پایان نامه مهندسی نرم افزار با عنوان امنیت در شبكه های بی سیم (wireless) مبتنی بر استاندارد IEEE802.11 شبكه های بی سیم امنیت در شبكه های بی سیم امنیت در شبكه های وایرلس امنیت در استاندارد IEEE80211 امنیت در شبکه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه 47 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس تعلق به مدرسه 47 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری احساس تعلق به مدرسه ادبیات نظری احساس تعلق به مدرسه چارچوب نظری احساس تعلق به مدرسه فصل دوم پایان نامه احساس تعلق به مدرسه…

  • سلامت روان براساس رویکردهای مختلف روانشناسی

    سلامت روان براساس رویکردهای مختلف روانشناسی کلمات کلیدی : ابعاد سلامت روانی ابعاد اصلی سلامت روانی ابعاد مختلف سلامت روانی نظریه های سلامت روان نظریه های مربوط به سلامت روان دیدگاه های مختلف در مورد سلامت روان رویکردهای مختلف در…

  • دانلود پایان نامه ورشکستگی به تقلب

    دانلود پایان نامه ورشکستگی به تقلب ورشكستگی ورشكستگی به تقلب ورشكستگی به تقلب یعنی چی ورشکستگی به تقلب چیست ورشکستگی به تقلب در قانون تجارت دانلود پایان نامه ورشکستگی به تقلب موارد ورشکستگی به تقلب دانلود پایان نامه حقوق رفتن…

  • تجزیه و تحلیل و بهبود سیستم آدیت فرآیند در شركت ایران خودرو

    تجزیه و تحلیل و بهبود سیستم آدیت فرآیند در شركت ایران خودرو دانلود گزارش کارآموزی مهندسی صنایع تجزیه و تحلیل و بهبود سیستم آدیت فرآیند در شركت ایران خودرو كنترل كیفیت سیستم آدیت فرآیند ارزشیابی خودرو (Audit) خرید گزارش کارآموزی…

  • تحقیق در مورد بهزیستی روانشناختی مادران با کودکان ناتوان ذهنی

    تحقیق در مورد بهزیستی روانشناختی مادران با کودکان ناتوان ذهنی ابعاد بهزیستی روانشناختی نظریه های بهزیستی روانشناختی تحقیق درباره بهزیستی روانشناختی نظریه بهزیستی روانشناختی ریف نظریه فرانکل بهزیستی روانشناختی روانشناختی مادران با کودکان ناتوان ذهنی نظریه الگوی ويسينگ و وان…

  • پاورپوينت آشنایی با فایروال و کاربرد آن

    پاورپوينت آشنایی با فایروال و کاربرد آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با فایروال و کاربرد آن جهت رشته کامپیوتر در قالب 18 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بازنشستگی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بازنشستگی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازنشستگی مبانی نظری بازنشستگی پیشینه تحقیق بازنشستگی پیشینه داخلی بازنشستگی پیشینه خارجی بازنشستگی پیشینه پژوهش بازنشستگی پیشینه نظری بازنشستگی ادبیات نظری بازنشستگی چارچوب نظری بازنشستگی…

  • دانلود پاورپوینت آموزش ماساژ

    دانلود پاورپوینت آموزش ماساژ پاورپوینت ماساژ و تاثیر آن پاورپوینت آموزش ماساژ و شرایط آن پاورپوینت ابزارهای ماساژ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ماساژ جهت رشته پزشکی در 44 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آموزشی دستگاه تنفسی علوم چهارم ابتدایی 1

    پاورپوینت آموزشی دستگاه تنفسی علوم چهارم ابتدایی 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث دستگاه تنفسی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

    مبانی نظری ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مدیریت کیفیت جامع مدیریت ارتباط با شهروندان کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی مدیریت کیفیت در سازمانها مدل مناسب کیفیت خدمات ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور مدیریت کیفیت…