مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک :

 

 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:

متخصصان و نظریه پردازان هر کدام تعاریف مختلفی از مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می دهند که می توان آنها را در 4 گروه کلی (بعنوان استراتژی، فناوری، فرآیند و سیستم اطلاعات)

 

طبقه بندی کرد(تامپسون،2004)  که در ذیل به چند مورد اشاره می شود:

1- مدیریت ارتباط با مشتری واژه ای برای مجموعه متدولوژیها، فرآیندها، نرم افزار و سیستم هایی است که به موسسات و شرکتها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریان کمک می کند (برنت،2001) .

2- مدیریت ارتباط با مشتری یعنی ایجاد و حفظ ارتباط شخصی شده با مشتریان سودآور، از طریق استفاده مناسب از فناوریهای اطلاعات و ارتباطات (هایپنر و ویلد،2001) .      

                                                                
3- مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان فرآیند، متشکل از نظارت بر مشتری، مدیریت و ارزشیابی داده ها و نهایتاً ایجاد مزیت واقعی از اطلاعات استخراج شده در تعاملات با آنان است (هیمپ و اسواتمن،2002) .

4- مدیریت ارتباط با مشتری، استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است که فناوریها، فرآیندها و تمام فعالیتهای کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می سازد (فینبرگ و رومانو،2003) .

 

 

 

 

در ذیل به تعاریف مختلفی از مدیریت ارتباط با مشتری که از جانب نویسندگان مختلف ارائه شده اشاره می گردد:
استفاده استراتژیک از اطلاعات، فرآیندها، فناوری و افراد جهت مدیریت رابطه مشتریان، شرکت (بازاریابی، فروش، خدمات و پشتیبانی) در طول چرخه زمانی عمر مشتری (کین ساید،2003 ) .

 

مدیریت ارتباط با مشتری یک واژه برای روشها، فنون و قابلیت های تجارت الکترونیک می باشد که بوسیله شرکت ها مورد استفاده قرار گرفته است تا روابط خود را با مشتریان مدیریت کنند (پاین و فرو، 2005).

 

مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی کسب و کار متمرکز می باشد که بازاریابی، فروش و سرویسهای پوشش مشتریان را بصورت پویا در جهت تولید ارزش افزوده برای شرکت یکپارچه و مجتمع می کند (چالتما، 2006).

 

مدیریت ارتباط با مشتری از اجتماع تکنولوژی و فرآیندهای کسب و کار به منظور برآورد نیازهای مشتری و ایجاد رضایتمندی در طول مدت تعامل مشتری با سازمان استفاده می کند (سیبولد و همکاران، 2001).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان استفاده استراتژیک از اطلاعات، فرآیندها، فناوری و افراد برای مدیریت ارتباط با مشتری در تمام طول چرخه حیات مشتری می باشد (کین سید، 2000).

 

کو و همکاران (2004) مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان استراتژی یکپارچه شده مشتری در یک سازمان برای مدیریت اثربخش تر مشتریان بوسیله فراهم کردن کالاها و خدمات خاص و حداکثر کردن ارزش دوره حیات مشتری می دانند.

 

کومار و رامانی مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان فرآیند دستیابی و نگهداری به یک رابطه مداوم با مشتریان و از طریق رفتار مناسب و متنوع با هر یک از مشتریان بر مبنای علایق آنها، به جای اجرای برنامه های بازاریابی تعریف می کنند.  

 

                                                                                         
مدیریت ارتباط با مشتری تمام کارکردهای سازمان (بازاریابی، تولید، خدمت به مشتری و …) را که نیازمند تماس مستقیم یا غیرمستقیم با مشتریان است را در برمی گیرد (الهی و حیدری،1387).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندهایی اطلاق می شود که سازمان برای شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و خدمت به مشتری بکار می گیرد (حیدری و اخوان،1388).

 

 

 

 

 

اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:

1- شناسایی ارزشهای خاص هر بخش از بازار و مشتریان

2- ارائه ارزشهای دلخواه مشتریان به شیوه مورد درخواست آنها برای دریافت اطلاعات

3- تقسیم بخشهای مختلف بازار و بهبود فرآیند ارتباط با مشتریان هدف

4- افزایش درآمد حاصل از محل کارمزد ارائه خدمات

5- افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان

6- بهینه سازی کنالهای خدمت دهی به مشتریان

7- جذب مشتریان جدید با عنایت به تجربیات کسب شده در خصوص مشتریان قبلی

8- کسب نظرات و علاقمندی مشتریان به منظور بهینه سازی استراتژی و فرآیندهای عملیات (الهی و حیدری، 1387).

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-2-1- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری:    3
2-2-2- تشریح مدیریت ارتباط با مشتری:    4
2-2-3- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:    5
2-2-4- ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:    7
2-2-5- سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی:    7
2-2-6- اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:    8
2-2-7- نقاط قوت و ضعف مدیریت ارتباط با مشتری در بانک:    8
2-2-8- مزیت های بهره گیری از مدیریت ارتباط با مشتری:    9
2-2-9- اصول مدیریت ارتباط با مشتری:    10
2-2-10- اهداف مدیریت  ارتباط با مشتری:    11
2-2-11- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری:    13
2-2-12- مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری:    14
2-2-13- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریECRM)):    15
2-2-14- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM):    15
2-2-15- انواع فناوریهای مورد استفاده در مدیریت ارتباط با مشتری:    16
2-2-16- صنعت بانکداری و ارتباط آن با ACRM :    17
2-2-17- عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM :    19
2-2-18- چالشهای اجرایی CRM :    19
2-2-19- مراحل تکامل مدیریت ارتباط با مشتری:    20
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

منابع
 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی (فصل دوم) 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی (فصل دوم) 39 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مهارت های ارتباطی مبانی نظری مهارت های ارتباطی پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی پیشینه داخلی مهارت های ارتباطی پیشینه خارجی مهارت…

  • پاورپوینت مبانی و سیاست های قیمت گذاری آب

    پاورپوینت مبانی و سیاست های قیمت گذاری آب دانلود پاورپوینت مبانی و سیاست های قیمت گذاری آب دانلود پاورپوینت درمورد مبانی و سیاست های قیمت گذاری آب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی و سیاست های قیمت گذاری آب…

  • پاورپوینت آموزشی درس 11 مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی مبحث اصفهان

    پاورپوینت آموزشی درس 11 مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی مبحث اصفهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس 11 مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی مبحث اصفهان در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • اثر تکانه های قیمت نفت برشاخص قیمت بازار سهام(الگو و رهیافت SVAR)

    اثر تکانه های قیمت نفت برشاخص قیمت بازار سهام(الگو و رهیافت SVAR) الگوی SVAR تکانه قیمت نفت شاخص قیمت بازار سهام دانلود مقاله اثر تکانه های قیمت نفت برشاخص قیمت بازار سهام(الگو و رهیافت SVAR) بررسی ایستایی متغیرها با استفاده…

  • پاورپوینت تدوين مدلی برای کارگاه مجازی طراحی معماری برخط

    پاورپوینت تدوين مدلی برای کارگاه مجازی طراحی معماری برخط دانلود پاورپوینت معماری برخط دانلود پاورپوینت کارگاه مجازی طراحی معماری پاورپوینت تدوين مدلی برای کارگاه مجازی پاورپوینت درمورد کارگاه مجازی طراحی معماری برخط رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تدوين مدلی…

  • بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران سازمان تامین اجتماعی

    بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران سازمان تامین اجتماعی تاثیر اتوماسیون اداری بر مدیران تاثیر اتوماسیون اداری بر تصمیم گیری نقش اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری بهبود تصمیم گیری مدیران با اتوماسیون اداری اثرات اتوماسیون اداری…

  • دانلود تحقیق هویت و نگاه افراد مختلف به آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق هویت و نگاه افراد مختلف به آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هویت و نگاه افراد مختلف به آن با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • قرارداد اختیار معامله

    قرارداد اختیار معامله انواع ابزارهای مشتقه مالی قرارداد اختیار معامله در ایران پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله مفهوم قرارداد اختیار معامله نهادهای مشابه قرارداد اختیار معامله شرایط اساسی اعتبار قرارداد اختیار معامله قرارداد اختيار معامله سهام…

  • پاورپوینت بررسی جریان آب زیر زمینی

    پاورپوینت بررسی جریان آب زیر زمینی پاورپوینت بررسی جریان آب زیر زمینی جریان آب زیر زمینی قانون حاکم بر حرکت آب در زیر زمین خط جریان آب جریان یکنواخت آب جریان غیر یکنواخت آب جریان ماندگار آب قانون دارسی آب…

  • دانلود تحقیق کیفیت خدمات با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کیفیت خدمات با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کیفیت خدمات با فرمت docx در قالب 56 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • پاورپوینت استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE

    پاورپوینت استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE دانلود پاورپوینت استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریسIFE رویکرد زنجیره ارزش دربررسی عوامل داخلی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش دربررسی عوامل داخلی ماتریس ارزیابی…

  • دانلود پاورپوینت هوش مصنوعی رهیافتی نوین

    دانلود پاورپوینت هوش مصنوعی رهیافتی نوین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هوش مصنوعی رهیافتی نوین جهت رشته هوش مصنوعی در 360 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نام كتاب…

  • بررسی معاملات مدیران در شرکتهای مدنی

    بررسی معاملات مدیران در شرکتهای مدنی شرکتهای مدنی مسئولیت مدیران مسئولیت مدیران در معاملات بررسی معاملات مدیران در شرکتهای مدنی دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات رشته حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حقوق بررسی معاملات مدیران در شرکتهای…

  • ارزیابی پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری

    ارزیابی پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری ارزیابی پروژه بودجه بندی سرمایه ای طرح های سرمایه گذاری ارزیابی طرح های سرمایه گذاری دانلود مقاله رشته حسابداری ارزیابی پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • بررسی فقهی و حقوقی جرم انگاری جرائم علیه دولت و ملت

    بررسی فقهی و حقوقی جرم انگاری جرائم علیه دولت و ملت جرم انگاری فقه سیاسی شورش و بغی جرائم علیه امنیت ملت جرائم علیه امنیت دولت محاربه و افساد فی الارض بررسی فقهی و حقوقی جرم انگاری جرائم علیه دولت…

  • پاورپوینت روش های مختلف برنامه ریزی شبكه

    پاورپوینت روش های مختلف برنامه ریزی شبكه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های مختلف برنامه ریزی شبكه جهت رشته ی معماری در قالب 77 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت بررسی گیم نت ها

    دانلود پاورپوینت بررسی گیم نت ها پاورپوینت بررسی گیم نت ها پاورپوینت گیم نت چیست پاورپوینت راه اندازی گیم نت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی گیم نت ها جهت رشته IT در قالب 47 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود فصل ششم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان نظریه و اجزای آن

    دانلود فصل ششم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان نظریه و اجزای آن پاورپوینت مدیریت آموزشی پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت  نظریه و اجزای آن فصل ششم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی رفتن به سايت اصلي دانلود فصل ششم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان نظریه و اجزای…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سلامت روانشناختی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سلامت روانشناختی مبانی نظری سلامت روانشناختی پیشینه سلامت روانشناختی دانلود مبانی نظری سلامت روانشناختی پیشینه تحقیق سلامت روانشناختی ادبیات نظری سلامت روانشناختی فصل دوم پایان نامه سلامت روانشناختی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روانشناختی…

  • بررسی رویکردها و نظریه های بلوغ حرفه ای و شغلی کارکنان

    بررسی رویکردها و نظریه های بلوغ حرفه ای و شغلی کارکنان جنبه های بلوغ حرفه‌ای ساختار بلوغ حرفه‌ای رویکرد تکاملی سوپر در مورد بلوع حرفه ای نظریه تصمیم‌گیری تیدمن در مورد بلوع حرفه ای تئوری جامع کریتیز در مورد بلوع…

  • پاورپوینت آموزش الکترونیکی

    پاورپوینت آموزش الکترونیکی پاورپوینت تعریف آموزش مجازی پاورپوینت پآموزش مجازی چیست pdf پاورپوینت آموزش الکترونیکی چیست پاورپوینت Lms چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش الکترونیکی جهت رشته مهندسی برق در قالب 22 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع…

  • دانلود تحقیق کیفیت زندگی و اصول آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کیفیت زندگی و اصول آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کیفیت زندگی و اصول آن با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت سلامت روزه دارو اصول تغذیه در ماه مبارک رمضان

    پاورپوینت سلامت روزه دارو اصول تغذیه در ماه مبارک رمضان پاورپوینت تغذیه در ماه رمضان پاورپوینت تغذیه در ماه رمضان برای افراد چاق پاورپوینت تغذیه در ماه رمضان از دیدگاه طب سنتی پاورپوینت تغذيه در ماه رمضان پاورپوینت تغذیه در…

  • نظریه های مختلف در مورد علل و عوامل پرخاشگری

    نظریه های مختلف در مورد علل و عوامل پرخاشگری نظریه زیستی پرخاشگری نظریه شناختی پرخاشگری نظریه انگیزشی پرخاشگری نظریه یادگیری اجتماعی پرخاشگری نظریه اسناد پرخاشگری نظریه های مختلف در مورد پرخاشگری رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق پایان…

  • پاورپوینت چرخه حیات نرم افزار با در نظر گرفتن معماری

    پاورپوینت چرخه حیات نرم افزار با در نظر گرفتن معماری پاورپوینت مهندسی مهندسی نرم افزار پیشرفته پاورپوینت جزوه مهندسی نرم افزار پیشرفته پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار پیشرفته پاورپوینت جزوه مهندسی نرم افزار پیشرفته کارشناسی ارشد پاورپوینت مهندسی نرم افزار…

  • دانلود تحقیق در مورد کیفیت خدمات به مشتریان docx

    دانلود تحقیق در مورد کیفیت خدمات به مشتریان docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کیفیت خدمات به مشتریان با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت تعادل اب و الکترولیت

    پاورپوینت تعادل اب و الکترولیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعادل اب و الکترولیت جهت رشته فیزیک در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         بزرگترین تنظیم…

  • طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back (آپدیت شده با 203 صفحه)

    طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back (آپدیت شده با 203 صفحه) سوئیچینگ Fly back سوئیچینگ فلای بک منبع تغذیه سوئیچینگ طراحی منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ…

  • بررسی وضعیت اعتباری دریافت کنندگان تسهیلات و تصمیم گیری براساس آن برای پرداخت تسهیلات به مشتریان

    بررسی وضعیت اعتباری دریافت کنندگان تسهیلات و تصمیم گیری براساس آن برای پرداخت تسهیلات به مشتریان مدیریت ریسک اعتباری شاخص های انتخاب متقاضیان معتبر تسهیلات اعتباری پارامترهای موثر در انتخاب متقاضیان معتبر تسهیلات اعتباری کاهش احتمال عدم باز پرداخت تسهیلات…

  • کارکردها و مبانی نظری قانون اساسی جمهوری اسلامی از دیدگاه امام خمینی و شهید بهشتی

    کارکردها و مبانی نظری قانون اساسی جمهوری اسلامی از دیدگاه امام خمینی و شهید بهشتی کارکردهای قانون اساسی از دیدگاه امام خمینی مبانی نظری قانون اساسی از دیدگاه شهید بهشتی کارکردهای قانون اساسی از دیدگاه شهید بهشتی مبانی نظری قانون…

  • پاورپوینت کتاب و درس فصل سوم درمان‌ های آدلری آلفرد آدلر

    پاورپوینت کتاب و درس فصل سوم درمان‌ های آدلری آلفرد آدلر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس فصل سوم درمان‌ های آدلری آلفرد آدلر جهت رشته روانشناسی در قالب 39 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • بررسی تاثیر نرخ ارز و تورم بر شاخص های ارزیابی عملکرد اقتصادی

    بررسی تاثیر نرخ ارز و تورم بر شاخص های ارزیابی عملکرد اقتصادی ارزیابی عملکرد اقتصادی شاخص های ارزیابی عملکرد اقتصادی تاثیر نرخ ارز بر شاخص های ارزیابی عملکرد اقتصادی تاثیر تورم بر شاخص های ارزیابی عملکرد اقتصادی ارزیابی عملکرد اقتصادی…

  • پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری

    پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح و بررسی استراتژی های قیمت گذاری جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 45 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی برنامه ریزی شهری

    پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی برنامه ریزی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی برنامه ریزی شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب روش تحقیق در مدیریت از احمدی و فریدی

    پاورپوینت خلاصه کتاب روش تحقیق در مدیریت از احمدی و فریدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روش تحقیق در مدیریت از احمدی و فریدی جهت رشته ی مدیریت در قالب 60 اسلاید و با فرمت pptx به…