مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع هفدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یك عبارت نوین در اواسط دهه 1990 رواج یافت. اگرچه  سی آر ام به عنوان یكی از مهمترین مباحث تجارت الكترونیك است، اما هیچ تعریف مشترك و واضحی از آن وجود ندارد.

 

 

 

بعضی از تعاریف  سی آر ام از زبان متخصصان و تحلیلگران به شرح زیر می باشد:كودول  در سال 1998،  سی آر ام را تحت عنوان تركیب فرآیندها و تكنولوژی های كاری در مورد مشتری تعریف می كند. كالا كَُوتا و رابینسون  در سال 2000، سی آر ام را به عنوان یكپارچگی استراتژی های فروش، بازاریابی و خدمات معرفی نموده و آن را عاملی برای جلوگیری از ایجاد دید تك بعدی درباره مشتریان می دانند و به نقش یكپارچگی فرآیندها و دپارتمان های مختلف در اجرای  سی آر ام با هدف افزایش خدمات به مشتری، اشاره دارند(نگای  ، 2005، 582). 

 

 

دودس  در سال 2001، بیان می دارد كه  سی آر ام درباره ارایه خدمات بهتر به مشتریان در همه سطوح سازمانی است. سویفدر ، در سال 2001، سی آر ام را به عنوان رویكرد سازمانی برای فهم و تأثیر رفتار مشتری در ارتباطات وی با سازمان، به منظور بهبود در جذب، حفظ، وفاداری و سودآوری مشتری تعریف كرده است. شت و پارواتیار  در سال 2001، سی آر ام را به عنوان «استراتژی جامع و فرآیند جذب، حفظ و مشاركت با مشتری كه شامل یكپارچگی بخش های بازاریابی، فروش، خدمات مشتری و زنجیره تأمین سازمان برای دستیابی به كارآیی بیشتر و مؤثر در ارایه ارزش به مشتری است» تعریف كرده اند(نگای ، 2005، 583). آرم استرانگ  در سال 2004، سی آر ام را به این صورت توصیف می كند: «فرآیند كلی ایجاد و نگهداری رابطه با مشتریان سودآور از طریق ارایه ارزش بیشتر به مشتریان و جلب رضایت بیشتر آنان. »(پاین  ، 2004، 527)

 

 

 

 

 

عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یك ضرورت استراتژیك برای تمامی سازمان ها می باشد. چرا كه اجرای مؤثر آن می تواند سبب افزایش رضایت مشتری، وفاداری و جذب آنها و در نتیجه فروش بیشتر و تكرار خرید گردد) پاپاسولومو ، 2002، 62). بعضی از سازمان ها در اجرای آن مشكل دارند چرا كه نگرش آنها به این مقوله صرفاً تكنولوژیكی است. یعنی استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری را با تكنولوژی سی آر ام یكی می دانند، در حالی كه سی آر ام یك مسئله تكنولوژیكی نیست بلكه مسئله ای كاری است كه ابزار تكنولوژی اطلاعات باید به آن اختصاص داده شود، طراحی شود و با عملیات ها و استراتژی های كاری هماهنگ شود)نگای ، 2005، 584 ).

 

 

 

نرخ شكست پروژه های سی آر ام بیش از شصت و پنج درصد می باشد. پر واضح است كه توقف یا  شكست این پروژه ها اغلب در نتیجه عدم فهم این مطلب است كه برای اجرای سی آر ام چه فعالیت هایی لازم است(آبلا و دیگران  ، 2004، 603). سیگالا در سال 2005، عدم وجود چارچوبی برای اجرای مؤثر مدیریت ارتباط با مشتری را باعث به وجود آمدن چنین شكست هایی می داند (نگای ، 2005، 584). مدیریت ارتباط با مشتری معانی و مفاهیم مختلفی را به ذهن افراد مختلف متبادر می کند. علیرغم اینکه مفهوم ارتباط با مشتری در ظاهر ساده و واضح به نظر می رسد اما برسر تعریف آن توافق کمی وجود  دارد. به عنوان مثال زابلالیش، چهل تعریف متمایز از مدیریت ارتباط با مشتری را در ادبیات مشخص نموده است(ایساکسون ، 2005). لوین مدیریت ارتباط با مشتری را استفاده از اطلاعات و دانش مربوط به مشتری به منظور تحویل کالا و خدمات به مشتری می داند(بال ، 2003 ).

 

 

 

 

 تامسون در سال 2002، سی آر ام را یک فرهنگ و فلسفه کاری مشتری محور بیان می کند که به طور مؤثرتری فرآیندهای سرویس دهی، فروش و بازاریابی را پشتیبانی می کند. کین کید در سال 2003، سی آر ام را به عنوان کاربرد استراتژیک اطلاعات، فرآیند، تکنولوژی اطلاعات و افراد برای مدیریت رابطه مشتری با سازمان بیان نموده است. او همچنین مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان فلسفه تجاری با منفعت در بخش های شناسایی شده موجود و مشتری احتمالی تعریف می کند “سی آر ام فرآیند ارتقاء یافته تکنولوژی اطلاعات است که صلاحیت مختلف هر مشتری ها را شناسایی نموده و توسعه و ادغام می کند و بر آن تأکید می کند به این قصد که ارزش برتر برای مشتری ارایه دهد” (ویکستروم، 2003). سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری روابط بین سازمان با مشتریان، شرکای تجاری، تأمین کنندگان، کارکنان و سایر سازمان ها را تسهیل می کنند. بر این اساس هدف از این رویکرد درک اهمیت فعالیت های مردم گرا در جهت شناخت بهتر از آنها و برقراری ارتباط مثمرثمر تر با آنهاست(ایساکسون ، 2005). 

 

 

همانطور كه قبلاٌ هم اشاره شد، مشتریان بهترین دارائی یك سازمان هستند وتعداد روبه افزایش سازمان ها، اهمیت مشتری محور شدن را در دنیای رقابتی امروز نشان می دهد. همچنین سازمان ها باید دانایی درباره مشتریان، محصولات و خدمات را به صورت درون سازمانی (وظایف مختلف سازمان) و به صورت بیرونی (نقاط تماس با مشتریان) ایجاد كنند. بنابراین، مدیران سازمان به سمت آگاهی یافتن نسبت به فاكتورهای مهم موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان خود كشیده می شوند (گرینبرگ ، 2002). گامسون در سال 2002، سی آر ام را به عنوان یك قاعده ضروری برای سازمان هایی كه نیازمند توسعه و پیشرفت بیشتری است، قلمداد می كند و در این زمینه، شناسایی ابعاد كلیدی  سی آر ام را بسیار مهم می داند (پاین ، 2004،  527). 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3مدیریت ارتباط با مشتری
2-1-1) مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری11
2-1 -2) چگونگی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری14
2-1-3)  عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری16
2 – 1- 4 ) مفهوم مشتری و رضایت مندی مشتریان 20
2 – 1- 5 ) فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان 21     
2 – 1- 6 ) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری23
202 – 1 – 7 ) ابعاد وعناصر  سی آر ام30
2 – 1- 8 ) فرآیند پیاده سازی  سی آر ام  31
2  -1 – 9 ) مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری32
2 – 1- 10 ) عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی  سی آر ام 34
2 – 1- 11 )چالش های اجرایی سی آر ام 34
2- 1- 12 ) تکنولوژی سی آر ام  و الگوهای های عملکردی 35 
2-1- 13 ) الگوهای سی آر ام  37
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

  • دانلود تحقیق حافظه و دیدگاه ساختاری آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق حافظه و دیدگاه ساختاری آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی حافظه و دیدگاه ساختاری آن با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت بررسی علائم فرسودگی شغلی و راه های برون رفت از آن

    پاورپوینت بررسی علائم فرسودگی شغلی و راه های برون رفت از آن پاورپوینت بررسی علامت های فرسودگی شغلی پاورپوینت علائم فرسودگی شغلی پاورپوینت فرسودگی شغلی پاورپوینت فرسودگی شغلی چیست پاورپوینت راه های برون رفت از فرسودگی شغلی پاورپوینت رفع فرسودگی…

  • پاورپوینت خلاصه فصل چهارم از بخش اول درس پردازش اطلاعات تجارت بین الملل

    پاورپوینت خلاصه فصل چهارم از بخش اول درس پردازش اطلاعات تجارت بین الملل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خلاصه فصل چهارم از بخش اول درس پردازش اطلاعات تجارت بین الملل جهت رشته رشته فناوری اطلاعات در قالب 18 اسلاید و…

  • پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی اسنل و فیشرو والترز

    پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی اسنل و فیشرو والترز کلمات کلیدی : پرسشنامه مسائل جنسی پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی دانلود پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی (MSQ) پرسشنامه چند وجهی مسائل جنسی 60 سوالی پرسشنامه چند…

  • پاورپوینت ساختار شماره دانشجویی

    پاورپوینت ساختار شماره دانشجویی پاورپوینت دانشگاه های قزوین پاورپوینت شوزای صنفی دانشجویان پاورپوینت پورتال دانشجویی پاورپوینت وام دانشجویی با شماره دانشجویی پاورپوینت مدیریت امور دانشجو با شماره دانشجویی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختار شماره دانشجویی جهت رشته آموزشی در…

  • دانلود تحقیق سیستم های مغزی بازداری و رفتاری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سیستم های مغزی بازداری و رفتاری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سیستم های مغزی بازداری و رفتاری با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت موزه هنر مدرن و معاصر ترنتو

    پاورپوینت موزه هنر مدرن و معاصر ترنتو پاورپوینت موزه سلطنتی انتاریو پاورپوینت تحلیل موزه سلطنتی انتاریو پاورپوینت پلان موزه سلطنتی انتاریو پاورپوینت معماری موزه رویال انتاریو پاورپوینت تحلیل معماری موزه سلطنتی انتاریو پاورپوینت تحلیل موزه سلطنتی انتاریو رفتن به سايت…

  • تاثیر تنبیه در آموزش و یادگیری دانش آموزان

    تاثیر تنبیه در آموزش و یادگیری دانش آموزان تنبیه، تنبیه بدنی، آموزش، یادگیری، دانش آموزان رفتن به سایت اصلی چکیده بی گمان، تنبیه بدنی از جمله موضوعات مهم مربوط به نظام آموزشی جامعه ی ما محسوب می شود، که از…

  • پاورپوینت بررسی فیزیولوژی ورزشی كودكان

    پاورپوینت بررسی فیزیولوژی ورزشی كودكان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی فیزیولوژی ورزشی كودكان جهت رشته تربیت بدنی در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تغییرات…

  • پاورپوینت برنامه پیشگیری و کنترل بیماری دیابت و فشار خون بالا

    پاورپوینت برنامه پیشگیری و کنترل بیماری دیابت و فشار خون بالا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه پیشگیری و کنترل بیماری دیابت و فشار خون بالا جهت رشته پرستاری در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت کلیات سرطان خون

    پاورپوینت کلیات سرطان خون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرطان خون جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خون از مايع لزجی…

  • دانلود تحقیق هیجانات با فرمت ورد

    دانلود تحقیق هیجانات با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هیجانات با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب 2-1-…

  • پاورپوینت تویوتا شرکتی که دانشگاه بهره وری جهان است

    پاورپوینت تویوتا شرکتی که دانشگاه بهره وری جهان است رفتن به سايت اصلي پاورپوینت تویوتا شرکتی که دانشگاه بهره وری جهان است   شرکت خود رو سازی که امروزه یکی از غول صنعتی جهان بشمار می رود وتوانسته است در…

  • نمونه سوالات درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس (نگارش استاد مظفری)

    نمونه سوالات درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس (نگارش استاد مظفری) کلمات کلیدی : نمونه سوالات درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس (نگارش استاد مظفری) رفتن به سایت اصلی نمونه سوالات درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس (نگارش استاد مظفری)…

  • بینش‌های جامعه شناسی اروینگ گافمن

    بینش‌های جامعه شناسی اروینگ گافمن گافمن نظریه انسان شناسی انسانشناسی جامعه شناسی خرد کنش متقابل نمادین مکتب شیکاگو هویت اجتماعی فضای مجازی دانلود مقاله بینش‌های جامعه شناسی اروینگ گافمن سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل فروش…

  • دانلود پاورپوینت معرفی و معماری حمام خان کاشان

    دانلود پاورپوینت معرفی و معماری حمام خان کاشان دانلود پاورپوینت معماری حمام پاورپوینت آماده برای معماری حمام خان کاشان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حمام خان کاشان جهت رشته معماری در 100 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • دانلود پایان نامه امنیت در محاسبات ابری

    دانلود پایان نامه امنیت در محاسبات ابری کلمات کلیدی : پایان نامه امنیت رایانش ابری پایان نامه امنیت محاسبات ابری دانلود پایان نامه امنیت رایانش ابری دانلود پایان نامه امنیت در رایانش ابری پایان نامه بهبود امنیت اطلاعات در رایانش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرزندخواندگی43 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرزندخواندگی43 صفحه فصل دوم پایان نامه فرزندخواندگی مبانی نظری فرزندخواندگی پیشینه تحقیق فرزندخواندگی پیشینه داخلی فرزندخواندگی پیشینه خارجی فرزندخواندگی پیشینه پژوهش فرزندخواندگی پیشینه نظری فرزندخواندگی ادبیات نظری فرزندخواندگی چارچوب نظری فرزندخواندگی رفتن به سايت اصلي…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس مبانی نظری اعتماد به نفس پیشینه تحقیق اعتماد به نفس پیشینه داخلی اعتماد به نفس پیشینه خارجی اعتماد به نفس…

  • دانلود تحقیق عدالت و موانع تحقق آن در سازمان با فرمت ورد

    دانلود تحقیق عدالت و موانع تحقق آن در سازمان با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی عدالت و موانع تحقق آن در سازمان با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت توسعه صنعتی ایران بعد از انقلاب

    پاورپوینت توسعه صنعتی ایران بعد از انقلاب توسعه صنعتی ایران پاورپوینت توسعه صنعتی پاورپوینت پاورپوینت صنعت بعد از انقلاب دانلود پاورپوینت توسعه صنعتی ایران بعداز انقلاب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توسعه صنعتی ایران بعد از انقلاب جهت رشته  اقتصاد…

  • دانلود پاورپوینت کارگاه بازاریابی

    دانلود پاورپوینت کارگاه بازاریابی پاورپوینت اصول بازاریابی پاورپوینت استراتژی بازاریابی پاورپوینت درباره بازاریابی پاورپوینت مدیریت بازاریابی سه استاد پاورپوینت کتاب بازاریابی پاورپوینت استراتژی های بازاریابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه بازاریابی جهت رشته مدیریت در قالب 217 اسلاید…

  • دانلود پاورپوینت فرآیند تحلیل شبکه ای anp

    دانلود پاورپوینت فرآیند تحلیل شبکه ای anp رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فرآیند تحلیل شبکه ای anp جهت رشته مدیریت در 35 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       توماس…

  • پاورپوینت تغذیه مناسب برای ورزش شنا

    پاورپوینت تغذیه مناسب برای ورزش شنا تغذیه مناسب برای ورزش شنا پاورپوینت تغذیه مناسب برای ورزش شنا ورزش شنا تغذیه ورزشی تاثیر تغذیه در ورزش شنا رفتن به سایت اصلی •موفقیت در شنا نیز مانند سایر رشته های ورزشی به…

  • مبانی نظری بررسی و امکان سنجی استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت و مقایسه آن با روش سنتی محاسبه بهای تمام شده

    مبانی نظری بررسی و امکان سنجی استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت و مقایسه آن با روش سنتی محاسبه بهای تمام شده مبانی نظری امکان سنجی استقرار ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت…

  • فصل دوم پایان نامه نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا

    فصل دوم پایان نامه نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا فصل دوم پایان نامه نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا مبانی نظری نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا پیشینه…

  • پوستر آموزش مقابله با کرونا در مدارس

    پوستر آموزش مقابله با کرونا در مدارس رفتن به سايت اصلي پوستر آموزش مقابله با کرونا در مدارس (( مختص آموزش دانش آموزان در رابطه با رعایت دستورالعملهای بهداشتی کرونا )) مخصوص چاپ مدارس . کافی نت ها و مراکز…

  • پاورپوینت آشنایی با تصمیم گیری با دو راه حل

    پاورپوینت آشنایی با تصمیم گیری با دو راه حل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تصمیم گیری با دو راه حل جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 37 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل…

  • پاورپوینت سبکهای معماری ایران

    پاورپوینت سبکهای معماری ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سبک‌های معماری ایران جهت رشته ی معماری در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       با طلوع اسلام…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل هفتم علوم هشتم - الفبای زیست فناوری

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل هفتم علوم هشتم - الفبای زیست فناوری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل هفتم علوم هشتم - الفبای زیست فناوری به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 19 اسلاید و با…

  • پاورپوینت آشنایی با بودجه بندی و مبانی آن

    پاورپوینت آشنایی با بودجه بندی و مبانی آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بودجه بندی و مبانی آن جهت رشته گوناگون در قالب 31 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پاورپوینت اصول مدیریت

    پاورپوینت اصول مدیریت پاورپوینت تاریخچه مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت تفاوت مدیریت کیفیت و مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت جزوه مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت مراحل اجرای مدیریت کیفیت جامع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول مدیریت جهت رشته مدیریت در قالب 93…

  • پاورپوینت موزه ولکانیا و موقعیت قرارگیری آن

    پاورپوینت موزه ولکانیا و موقعیت قرارگیری آن پاورپوینت موزه ولکانیا دانلود پاورپوینت موزه ولکانیا پاورپوینت درمورد کوزه ولکانیا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت موزه ولکانیا و موقعیت قرارگیری آن جهت رشته معماری در قالب 31 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت آشنایی با دیود و بررسی آن ( همراه با مثالهای تشریحی)

    پاورپوینت آشنایی با دیود و بررسی آن ( همراه با مثالهای تشریحی) پاورپوینت آشنایی با دیود و بررسی آن دیود ایده آل محافظت از دیود یکسوساز دیودی گیت دیودی فیزیک دیود مشخصات دیود واقعی آنالیز مدارات دیودی دیود زنر دیود…

  • پاورپوینت آشنایی با شیوه های سرمایه گذاری در بورس

    پاورپوینت آشنایی با شیوه های سرمایه گذاری در بورس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با شیوه های سرمایه گذاری در بورس جهت رشته ی حسابداری در قالب 48 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…