مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع هیجدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تعاريف مديريت ارتباط با مشتري

متخصصان و نظریه پردازان هرکدام تعاریف مختلفی از مدیریت ارتباط با مشتري ارائه می دهند که می توان آن ها را در چهار گروه کلی با عناوین استراتژي، فناوري، فرآیند و سیستم اطلاعاتی طبقه بندي نمود.

 

 

 

برخی از تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان از دیدگاه نظریه پردازان مختلف به شرح زیر است [عباسی و ترکمنی 1389]:

 

   1- بخشی از استراتژي یک سازمان جهت شناسایی و راضی نگهداشتن مشتریان و تبدیل آن ها به مشتري دائمی می باشد. همچنین در راستاي مدیریت ارتباطات مشتري با شرکت و به منظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، شرکت را یاري می نماید.

   2- مجموعه متدولوژي ها، فرآیندها، نرم افزارها و سیستم ها است که به موسسات و شرکت ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتري کمک می کند. 

   3- ایجاد و حفظ ارتباط شخصی با مشتریان سودآور سازمان از طریق استفاده مناسب از فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات. 

   4- یک فرآیند، متشکل از نظارت بر مشتري، مدیریت و ارزشیابی داده ها و نهایتا ایجاد مزیت واقعی از اطلاعات استخراج شده در تعامل با آنان است.

   5- استراتژي جامع کسب و کار و بازاریابی است که فناوري فرآیندها و تمام فعالیت هاي کسب و کار را حول مشتري یکپارچه می سازد. 

 

 

 

 

الزامات و اقدامات مورد نياز براي پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

 
قبل از آن که بتوان سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را در شرکت یا سازمانی پیاده سازی کرد، لازم است قدم‏های زیر در شرکت یا سازمان برداشته شود [Tuzhilin 2012]:

    آشنایی با مفاهیم و نظریه‏های مشتری مداری و کشف اهمیت و جایگاه مشتری؛
    آشنایی با معیارهای کیفیت خدمات و ارتباط آن با مشتری ‏مداری؛
    شناسایی موانع و مشکلات موجود برای برقراری ارتباط با مشتریان؛
    مطرح نمودن راه‏حل‏هایی به منظور ارتقاء سطح مشتری‏ مداری؛
    شناسایی شرایط رقابتی و ارائه راه‏حل ها.

 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتری راهبردي جامع و مشتمل بر فرآيند تحصيل، نگهداري و مشاركت با مشتريان منتخب براي ايجاد ارزش عالي هم براي شركت و هم براي مشتريان است.  مدیریت ارتباط با مشتری از طريق ايجاد، حفظ و تقويت رابطه با مشتريان اصلي، سعي در شناخت آن ها، نيازها و خواسته هاي ايشان دارد و از طريق پاسخ مناسب و به موقع به اين نيازها، رضايت مشتريان را هرچه بيشتر جلب كرده و كم كم موجب افزايش وفاداري و اعتماد آنان به سازمان مي شود و بدين ترتيب عملكرد بازاريابي بهبود مي يابد. رضايت و اعتماد دو شاخص اصلي عملكرد بازاريابي است و از طرف ديگر حفظ مشتريان و وفاداري آنان موجب كاهش هزينه هاي سازمان در جذب مشتريان جديد مي شود.

 

 

زيرا مشتريان وفادار، مشتريان جديدي را به سازمان وارد مي كنند و در نتيجه موجب افزايش فروش شده و سودآوري سازمان افزايش مي يابد [طاهرپور کلانتری و طیبی طلوع 1389]. مديريت موثر ارتباط با مشتري سبب افزایش درآمد، شناخت فرصت هاي جدید، کاهش فرصت هاي از دست رفته، کاهش فرار مشتریان، ایجاد وفاداري در مشتري، بهبود خدمات به مشتریان، بهبود جلوه سازمان، کاهش هزینه ها، ذخیره اطلاعات سازمان، کاهش دوباره کاري هاي بازاریابی مي گردد [عباسی و ترکمنی 1389].

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-2- تعاريف مديريت ارتباط با مشتري    8
2-3- الزامات و اقدامات مورد نياز براي پياده سازي CRM    9
2-4- ايجاد فروشگاه مجازي    12
2-5- اهميت داده كاوي و وب كاوي در مديريت ارتباط با مشتريان    14
2-6- كاربردهاي داده كاوي و وب كاوي در مديريت ارتباط با مشتريان    15
2-7- مراحل وب كاوي در آماده سازي و تحليل داده ها    16
2-8- تكنيك هاي وب كاوي موثر در حوزه تجارت الكترونيك    17
2-8-1- قوانين انجمني    18
2-8-2- دسته بندي    19
2-8-3- خوشه بندي     19
3-2- مدل معرفي شده توسط ديان و داگلاس    22
3-2-1- تعريف تبعيض قيمت گذاري    23
3-2-2- معناي هزينه تغيير    24
3-3- روش معرفي شده توسط لي و فنگ    24
3-3-1- شخصي سازي سرويس    25
3-3-2- بهبود طراحي سايت    25
3-3-3- ارزيابي اثربخشي تبليغات    26
3-3-4- ياري رساندن به انتخاب نوع محصولات    26
3-4- شخصي سازي وب    27
3-5- سيستم هوشمند مديريت ارتباط با مشتري    28
3-6- روش Visual Web Log Miner    28
3-7- تحليل جريان هاي كليك    29
3-7-1- تحليل ترافيك    30
3-7-2- تحليل تجارت الكترونيك    30
3-8- روش هاي مشاهده اطلاعات كاربران    32
3-9- هوش تجاري    34
3-10- مديريت ارتباط با مشتريان الكترونيكي    36
3-11- مدل رفتاري مشتريان    39
3-12- وب سايت هاي انطباقي    41

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

  • پاورپوینت آموزشی درس 17 خلیج فارس و دریای عمان مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی درس 17 خلیج فارس و دریای عمان مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس 17 خلیج فارس و دریای عمان مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • دانلود پاورپوینت پلی اتیلن و تاریخچه آن 49 اسلاید

    دانلود پاورپوینت پلی اتیلن و تاریخچه آن 49 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پلی اتیلن و تاریخچه آن 49 اسلاید جهت رشته شیمی در قالب 49 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت بیمه و ریسک

    پاورپوینت بیمه و ریسک دانلود پاورپوینت بیمه و ریسک بیمه چیست؟ ویژگی های اساسی بیمه انتقال ریسک شرایط یک ریسک قابل بیمه خسارت اتفاقی و غیر عمدی خسارت قابل تعیین و اندازه گیری خسارت غیر فاجعه آمیز احتمال وقوع خسارت…

  • دانلود تحقیق مدل تعالی سازمانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مدل تعالی سازمانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مدل تعالی سازمانی با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پکیج مشاوران نصر فوق العاده و کاملا تضمین شده قبولی بی چون و چرا و شگفتی ساز حتی در شب امتحان

    پکیج مشاوران نصر فوق العاده و کاملا تضمین شده قبولی بی چون و چرا و شگفتی ساز حتی در شب امتحان دانلود نمونه سوالات آزمون مشاوران سازمان نصر با پاسخ و جواب آزمون مشاوران رشته نرم افزار سخت افزار و…

  • عوامل و مولفه های رضایت زناشویی

    عوامل و مولفه های رضایت زناشویی تعریف رضایت زناشویی نظریه های مربوط به رضایتمندی زناشویی نظریه های طبقه بندی ازدواج های بادوام نظریه مدل اجتماعی نای نظریه چرخه زندگی زناشویی نظریه عقلانی هیجانی الیس عوامل رضایت زناشویی مولفه های رضایت…

  • دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی نهم (درس هشتم)

    دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی نهم (درس هشتم) پاورپوینت اجتماعی نهم پاورپوینت اجتماعی نهم درس 8 پاورپوینت اماده اجتماعی نهم پاورپوینت برای اجتماعی نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی نهم (درس هشتم) جهت رشته علوم اجتماعی در قالب…

  • دانلود پاورپوینت مبدل حرارتی

    دانلود پاورپوینت مبدل حرارتی پاورپوینت انواع مبدل های حرارتی پاورپوینت مبدل های حرارتی پاورپوینت در مورد مبدل حرارتی دانلود پاورپوینت مبدل های حرارتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبدل حرارتی در قالب 88 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • پاورپوینت تحلیل و بررسی تصویری شکل شناسی شهری

    پاورپوینت تحلیل و بررسی تصویری شکل شناسی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی تصویری شکل شناسی شهری جهت رشته معماری در قالب 73 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • مدل بومی برای شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران

    مدل بومی برای شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران توسعه پايدار ابعاد توسعه پايدار خط مشی گذاری زیست محیطی نگرش بومی خط مشی گذاری زیست محیطی شکل گیری سیاست های زیست محیطی ایران الگو سیاست های زیست محیطی ایران…

  • ارزیابی تاثیر مشاوره گروهی با نگرش تحلیل تراکنشی بر سازگاری دختران دانش آموز

    ارزیابی تاثیر مشاوره گروهی با نگرش تحلیل تراکنشی بر سازگاری دختران دانش آموز تحلیل رفتار متقابل تاثیر مشاوره گروهی سازگاری دانش آموزان ارزیابی تاثیر مشاوره گروهی با نگرش تحلیل تراکنشی بر سازگاری دختران دانش آموز بررسی تاثیر مشاوره گروهی با…

  • مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه سرعت برشی,درجه حرارت ،روابط کاهندگی و ویسکوزیته در قسمت کم عمق از گوشته

    مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه سرعت برشی,درجه حرارت ،روابط کاهندگی و ویسکوزیته در قسمت کم عمق از گوشته مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه سرعت برشیدرجه حرارت ،روابط کاهندگی و ویسکوزیته در قسمت کم عمق از گوشته فروشگاه ساز…

  • پاورپوینت اصول سرپرستی کارفرما

    پاورپوینت اصول سرپرستی کارفرما پاورپوينت سرپرستی کارفرما پاورپوينت درباره سرپرستی کارفرما دانلود پاورپوينت سرپرستی کارفرما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت اصول سرپرستی کارفرما جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 20 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پاورپوینت معرفی اسکریپر

    پاورپوینت معرفی اسکریپر پاورپوینت اسکریپر پاورپوینت اسکریپر لیزری پاورپوینت اسکریپر چرخ زنجیری پاورپوینت اسکریپر راهسازی پاورپوینت اسکریپر نقاله دار پاورپوینت اسکریپر کاترپیلار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی اسکریپر جهت رشته عمران در قالب 26 اسلاید و با فرمت…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی  با DEA ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها مبانی نظری…

  • دانلود تحقیق در مورد عملکرد شغلی  docx

    دانلود تحقیق در مورد عملکرد شغلی  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی عملکرد شغلی با فرمت docx در قالب 16 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • مقایسه شرط نامشروع و شرط خلاف مقتضای عقد

    مقایسه شرط نامشروع و شرط خلاف مقتضای عقد وجوب وفاء شرط باطل بطلان عقد خیار فسخ مشروط له مقتضای ذات عقد چیست؟ شرط نامشروع و شرط خلاف مقتضای عقد در قانون مدنی ایران دانلود مقاله مقایسه شرط نامشروع و شرط…

  • پاورپوینت آشنایی با موزه فرش تهران

    پاورپوینت آشنایی با موزه فرش تهران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با موزه فرش تهران جهت رشته باستان شناسی در قالب 25 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت تغذیه در المپیک لندن

    پاورپوینت تغذیه در المپیک لندن پاورپوینت تغذیه روزانه پاورپوینت جدول تغذیه سالم پاورپوینت بهترین برنامه غذایی پاورپوینت تغذیه در المپیک پاورپوینت درمورد تغذیه در المپیک پاورپوینت درمورد تغذیه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغذیه در المپیک لندن جهت رشته…

  • پاورپوینت تغذیه غواصان ویژه درس تغذیه ورزشی

    پاورپوینت تغذیه غواصان ویژه درس تغذیه ورزشی پاورپوینت تغذیه غواصان ویژه درس تغذیه ورزشی پاورپوینت تغذیه غواصان اهمیت تغذیه غواصان درس تغذیه ورزشی رفتن به سایت اصلی ریشه اصلی آشنایی با غواصی در نیاز و اشتیاق بشر، رهبری نظامی، انجام…

  • پاورپوینت در مورد سازه های مختلف

    پاورپوینت در مورد سازه های مختلف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد سازه های مختلف جهت رشته ی عمران و معماری در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • رویکردها و نظریه های مهارت های هیجانی

    رویکردها و نظریه های مهارت های هیجانی ابعاد هیجان ابعاد مهارت های هیجانی نظریه های مهارت های هیجانی مدل مهارت‌های هيجاني گلمن مدل مهارت‌های هيجاني بار-آن تحقیق کامل در مورد مهارت های هیجانی رفتن به سايت اصلي هدف از این…

  • پاورپوینت بررسی حدیث ثقلین

    پاورپوینت بررسی حدیث ثقلین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی حدیث ثقلین جهت رشته دین و مذهب در قالب 14 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       حديث ثَقَلين…

  • دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت

    دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت پاورپوینت سیستم های اطلاعات پاورپوینت آماده سیستم های اطلاعات در مدیریت پاورپوینت در مورد مدیریت سیستم های اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت جهت رشته مدیریت در 42 اسلاید…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه استرس تحصیلی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه استرس تحصیلی فصل دوم پایان نامه استرس تحصیلی مبانی نظری استرس تحصیلی پیشینه تحقیق استرس تحصیلی پیشینه داخلی استرس تحصیلی پیشینه خارجی استرس تحصیلی پیشینه پژوهش استرس تحصیلی پیشینه نظری استرس تحصیلی ادبیات…

  • مقاله روستای لالان (لالون)

    مقاله روستای لالان (لالون) روستای لالان (لالون) منابع درآمد روستای لالون جاذبه های گردشگری روستای لالان امکانات آموزشی و فرهنگی روستای لالان دانلود مقاله روستای لالان (لالون) سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش…

  • ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن

    ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن مدیریت ارتباط با مشتری تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری ضرورت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط…

  • پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض تئوری بازی ها

    پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض تئوری بازی ها کلمات کلیدی : پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض تئوری بازی ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض (تئوری بازی ها) فصل9 کتاب اسکات به تعداد 47 اسلاید قابل ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت ارزیابی لرزه ای مبتنی بر عملکرد هتل آیکون دبی

    دانلود پاورپوینت ارزیابی لرزه ای مبتنی بر عملکرد هتل آیکون دبی پاورپوینت ارزیابی لرزه ای مبتنی بر عملکرد هتل آیکون دبی پاورپوینت هتل آیکون دبی پاورپوینت درباره معماری هتل آیکون دبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی لرزه ای…

  • مبانی نظری استفاده از داده کاوی برای ضد پولشویی و کشف تقلب

    مبانی نظری استفاده از داده کاوی برای ضد پولشویی و کشف تقلب کلمات کلیدی : مبانی نظری داده کاوی پولشویی در صنعت بانکی مبانی نظری مبارزه با پولشویی کشف پولشویی با داده کاوی طراحی الگویی براي تقلبات مالی کاربرد داده…

  • دانلود پاورپوینت رابطه فضای مجازی با فضای واقعی

    دانلود پاورپوینت رابطه فضای مجازی با فضای واقعی پاورپوینت فضای مجازی و خانواده پاورپوینت درباره فضای مجازی دانلود پاورپوینت فضای مجازی پاورپوینت تهدیدات فضای مجازی پاورپوینت راجب فضای مجازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رابطه فضای مجازی با فضای…

  • پاورپوینت تفکر شهودی 47 اسلاید

    پاورپوینت تفکر شهودی 47 اسلاید پاورپوینت قضاوت شهودی چیست پاورپوینت تعریف درک شهودی پاورپوینت تصمیم گیری شهودی پاورپوینت شهود در روانشناسی پاورپوینت تعریف علمی شهود پاورپوینت معنی شهودی بودن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تفکر شهودی 47 اسلاید جهت…

  • فصل دوم پایان نامه در مورد استرس شغلی

    فصل دوم پایان نامه در مورد استرس شغلی کلمات کلیدی : مبانی نظری فراتحلیل مبانی نظری استرس شغلی مبانی نظری استرس شغلی pdf تاریخچه استرس شغلی پیشینه تحقیق استرس شغلی پیشینه نظری استرس شغلی پیشینه تحقیق در مورد استرس شغلی…

  • ارزیابی عملکرد صنعت بانکداری با تکنیک تلفیقی FTOPSIS-BSC

    ارزیابی عملکرد صنعت بانکداری با تکنیک تلفیقی FTOPSIS-BSC ارزيابي عملکرد ارزيابي عملکرد بانک ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با کارت امتيازي متوازن ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با تاپسيس فازي مقاله ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري رفتن به سایت…

  • پاورپوینت اعضای کششی در سازه های فولادی

    پاورپوینت اعضای کششی در سازه های فولادی پاورپوینت طراحی سازه های فولادی پاورپوینت سازه های فولادی پاورپوینت آموزش طراحی سازه های فولادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اعضای کششی در سازه های فولادی جهت رشته عمران در قالب 64…