مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک

مبانی نظری بانکداری الکترونیک
دانلود مبانی نظری بانکداری الکترونیک
دانلود پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک
پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک
ادبیات نظری بانکداری الکترونیک
فصل دوم پایان نامه بانکداری الکترونیک
ادبیات و مبانی نظری بانکداری الکترونیک

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

بانکداری الکترونیک
به طور کلی اگر بخواهیم تعریف عمومی از بانکداری الکترونیکی داشته باشیم، می توان چنین بیان کرد که بانکداری الکترونیک عبارت است از ارائه خدمات بانکی از طریق یک شبکه رایانه ی عمومی قابل دسترس اینترنت یا اینترانت که از امنیت بالایی برخودار است ( الهیاری فرد، 1384، ص31 ).واژه بانکداری الکترونیکی به دو صورت تعریف می شود. یکی از ارائه خدمات بانکی با استفاده از سیستم الکترونیکی و دیگری خدمات الکترونیکی بانکی. اگر تعریف اول را در نظر بگیریم بحث قدیمی را پیگیری می کنیم. مثل استفاده از تلکس و تلگرام که از قبل در بانک ها بود و دارا بودن آن برای بانک ها مزیتی به شمار نمی آمد. اما در تعریف دوم بانکداری الکترونیکی خدمات الکترونیک را ارائه می دهد، یعنی اگر قرار باشد که رایانه در شعب، فقط کار حساب جبری کارمند شعبه را انجام دهد، به بانکداری الکترونیک دست نیافته ایم.در واقع بانکداری الکترونیک شامل کلیه کانال های الکترونیکی است که مشتریان برای دسترسی به حساب هایشان و انتقال پول یا پرداخت صورت حساب هایشان از آن استفاده می کنند. این کانال ها عبارتند از تلفن، اینترنت، موبایل و تلویزیون دیجیتال (Karjaluoto & Mattila, 2002, p. 46  ).

 

 

 تاریخچه بانکداری الکترونیک
تحول الگوهای اساسی تکنولوژی در صنعت بانکداری در چهار دوره رخ داده است که هریک از دوره ها درذیل تشریح می گردد:

 

دوره اول: اتوماسیون پشت باجه
این نخستین دوره کاربرد کامپیوتر در صنعت بانکداری بود. با استفاده از کامپیوترهای مرکزی، اطلاعات و اسناد کاغذی تولید شده در شعب به صورت بسته بندی شده به مرکز ارسال و پردازش شبانه انجام می شود. در این دوره کاربرد اصلی کامپیوتر محدود به ثبت دفاتر و تبدیل کاغذ به فایل های کامپیوتری است. تکنولوژی اتوماسیون پشت باجه که در دهه 1960 رواج داشت این امکان را فراهم نمود تا دفاتر و کارت ها از شعب حذف و گردش روزانه حساب ها در پایان وقت هر روز به کامپیوترهای مرکزی برای به روز شدن ارسال گردد. پیشرفت اتوماسیون پشت باجه در دهه 1970 باعث شد به جای ارسال اسناد کاغذی به مرکز، عملیات روزانه شعب از طریق ثبت آن ها بر روی محیط های مغناطیسی به مرکز ارسال گردد و پردازش اطلاعات و به روز رسانی حساب ها کماکان در اتاق های کامپیوتر مرکزی صورت می گرفت. در این دوره عملیات اتوماسیون تاثیری در جهت رفاه مشتریان بانک ها ایجاد ننمود و تاثیر رقابتی نیز در بانک ها بر جای نگذاشت. تنها تاثیر اتوماسیون در این دوره ایجاد دقت و سرعت موازنه حساب ها و حذف دفاتر و کارتهای حساب از شعب بانک ها بود.

 

دوره دوم – اتوماسیون جلوی باجه
این دوره از زمانی آغاز می شود که کارمند شعبه در حضور مشتری عملیات بانکی را به صورت الکترونیکی ثبت و دنبال می کند. از اواخر دهه 1970 امکان انتقال برخط از طریق به کارگیری ترمینال ها در جلوی باجه فراهم آمد. این ترمینال ها به ظاهر شبیه به کامپیوترهای شخصی امروزی بودند، از طریق خطوط مخابراتی به کامپیوترهای بزرگ مرکزی متصل بودند و امکان انتقال اطلاعات به طور موثر در بین شبکه های بزرگ کامپیوتری و ترمینال های ورودی و خروجی به وجود آمد. در این دوره کارمندان شعب قادر شدند به صورت لحظه ای به حساب های جاری دسترسی داشته باشند. به طور مثال نات وست یکی از بانک های انگلیس با بکارگیری ترمینال های نصب شده در جلوی باجه ارائه سرویس های لحظه ای به مشتریان حساب های جاری خود را آغاز نمود.

 

اما کماکان به روز رسانی حساب ها و تهیه گزارش های مربوط توسط پردازش گرهای مرکزی، شبانه انجام می شد. در این دوره بانک ها مجبور بودند برای نیل به اتوماسیون جلوی باجه، شبکه های مخابراتی اختصاصی را داشته باشند در حالیکه شبکه های مخابراتی موجود در اختیار و انحصار شرکت های دولتی بود و استفاده از آن ها نه تنها از نظر تکنولوژیکی محدودبود، بلکه بسیار گران و پرهزینه بود. این شبکه ها اطلاعات ترمینال های بانکی را به مراکز کامپیوتری ثبت باجه مرتبط و متصل می ساخت. در این دوره یعنی در دهه 1980 بدون شک سرعت دسترسی کارکنان بانک ها به حساب های مشتربان و سرعت انتقال اطلاعات افزایش یافت و ارائه خدمت به مشتریان بهبود یافت. در حال حاضر اثرات اقتصادی و رقابتی این شیوه خدمت رسانی محدود شده است. در این دوره هنوز تمایل به استفاده از اسناد کاغذی وجود دارد. اگرچه ترمینال ها امکان جستجو و پردازش را سهولت بخشیده، لکن هنوز تمامی کارها توسط کارمندان بانک و از طریق ورود اطلاعات و گردش حساب ها به ترمینال ها صورت می گیرد و فقط نیاز به استفاده انبوه از اسناد کاغذی تا حدودی برطرف می شود. در این دوره نمی توان کارکنان بانک ها را کاهش داد، چراکه هنوز نیاز به افرادی که پاسخگوی مراجعین به بانک ها باشند وجود دارد. نرم افزارهایی که در این دوره به کار گرفته می شوند کماکان غیریکپارچه و جزیره ای است. علیرغم امکان دسترسی لحظه ای بانک ها به حساب مشتریان، محصولات مختلف بانکی شامل انواع حساب های بانکی، وام ها، سرویس های بیمه ای و نقل انتقال وجوه مستلزم مراجعه مشتری به شعب بانک هاست و یکپارچگی و پیوستگی بین نرم افزارهای تولید شده وجود ندارد.

 

 

دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب ها
در این دوره که از اواسط دهه ی 80  آغاز شد امکان دسترسی مشتریان به حساب هایشان فراهم می گردد. یعنی مشتری از طریق تلفن یا مراجعه به دستگاه خودپرداز و استفاده از کارت هوشمند یا کارت مغناطیسی یا کامپیوتر شخصی به حسابش دسترسی پیدا می کند و ضمن انجام عملیات دریافت و پرداخت، نقل و انتقال وجه را به صورت الکترونیکی انجام می دهد. سالن بانک ها به مرور خالی از صف طولانی مراجعین می شود. آن دسته از کارکنانی که در جلوی باجه به امور دریافت و پرداخت از حساب ها اشتغال دارند، به بخش های دیگر نظیر بازاریابی و خدمات مشتریان منتقل می شوند.خطوط هوایی مثل ماهواره ماکروویو، مودم های بدون سیم حجم زیادی از کار را پیش می برد ولی نه همه ی آن را. به طور کلی می توان گفت در این دوره وجود نیروی انسانی در شعب بانک ها هنوز الزام است و مشتریان احساس می کنند که خدمات بهتری را دریافت می کنند. زیرا خود شاهد کار خود هستند. پول کاغذی هنوز در جریان است و این رو دریافت پول یکی از فشارهای کاری است. سیستم های تلفنی امکان استفاده 24 ساعته مشتریان را فراهم می سازند و محدودیت ساعت کار بانک ها تنگنای جدی مشتریان نیست. متصل شدن مشتریان به حساب های بانکی خودشان همانقدر که برای مشتریان سودمند است، برای بانک ها نیز مفید است. زیرا حذف کاغذ و صرفه جویی در کارکنان امکان پذیر می باشد.در این دوره مشتری کماکان برای دریافت دیگر خدمات بانکی مثل وام و خدمات بیمه ای و غیره باید به شعب مراجعه کند و فقط عملیات بانکداری شعبه ای، شامل دریافت های مشتریان بدون مراجعه به بانک انجام می شود.

 

 

از مهم ترین ویژگی های دوره سوم که آن را از دوره های قبل و بعد متمایز می سازد عبارتند از:

توسعه جزیره ای سیستم های مکانیزه در جلوی باجه و پشت باجه و همچنین توسعه ی سیستم های ارتباطی مشتریان با حساب هایشان مثل پایانه خودپرداز و تلفن بانک و فاکس بانک. در دوره ی سوم هنوزنیروی انسانی در ارائه ی خدمات مؤثر است و بخشی از نیروی انسانی وظیفه ی ایجاد هماهنگی بین سیستم های جزیره ای و نیازهای مختلف مشتریان را بر عهده دارد. کارت اعتباری و هوشمند به معنای واقعی و به صورت کاملاً  الکترونیکی نشده و به عبارت دیگر بخشی از فرایند الکترونیک وارد عملیات بانکی و سیستم های مکانیزه شده است.می توان گفت در این دوره، عملیات بانکی نیمه¬الکترونیکی شده است. دو شکل اساسی در این دوره به¬چشم می خورد، یکی از عدم یکپارچگی سیستم های مکانیزه، جزیره ای بودن آنها و ناهماهنگی آنها برای ارائه خدمات به مشتریان و دیگر عدم وجود و تکامل خطوط مخابراتی مطمئن و پروتکل های ارتباطی مربوط به متصل نمودن مشتری به شعب و شعب بانک ها به یکدیگر.

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) بانکداری الکترونیک    3
انواع خدمات بانکداری الکترونیکی    3
شبکه های مدیریت یافته    4
اینترنت با رایانه های شخصی    4
بانکداری تلفنی    4
ماشین های خودپرداز    4
بانکداری موبایلی    5
بانکداری دفتری    5
خدمات بانکی مبتنی بر تلویزیون    6
صفحات وب    6
بانکداری خانگی    7
2-2) تاریخچه بانکداری الکترونیک    7
دوره اول: اتوماسیون پشت باجه    7
دوره دوم – اتوماسیون جلوی باجه    8
دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب ها    9
دوره چهارم – یکپارچه سازی سیستم ها    11
2-3) اجزای بانکداری الکترونیک در ایران    13
انواع کارت ها    13
شبکه شتاب    13
سیستم تسویه بین بانکی مبادلات ارزی    13
شبکه سوئیچ عملیات خرد بانکی و بین بانکی    13
شبکه مرکزی سوئیفت    14
2-4) کارت های اعتباری    14
تعریف كارت های اعتباری (بانكی)    14
تاریخچه كارت های اعتباری    16
شاید بتوان از آمریكا به عنوان اولین كشور  ارائه دهنده كارت های اعتباری  نام برد. پدید آمدن ایده كارت    16
انواع كارت های اعتباری    18
انواع كارت از لحاظ شیوه تسویه    18
انواع كارت از لحاظ فناوری ساخت    21
انواع كارت به لحاظ گسترده جغرافیایی كاربرد    23
مزایای استفاده از كارت های اعتباری    25
2-15) پیشینه تحقیق    27
پیشینه های داخلی    27
پیشینه های خارجی    31
جدول 2-2) پيشينه تحقيق    34
منابع و مآخذ    44

 

 

 

 

توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
تولید شده انحصاری در:فروشگاه ساز فایلینا

 

  • دانلود تحقیق سرمایه اجتماعی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سرمایه اجتماعی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سرمایه اجتماعی و نظریه های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت مالی 2

    دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت مالی 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت مالی 2 جهت رشته مدیریت در 616 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مدیریت مالی، مدیریت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعارض

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعارض کلمات کلیدی : مبانی نظری تعارض پیشینه تحقیق تعارض پیشینه داخلی تعارض پیشینه خارجی تعارض پیشینه پژوهش تعارض پیشینه نظری تعارض فصل دوم پایان نامه تعارض مبانی نظری تعارض در سازمان پیشینه تحقیق تعارض…

  • پاورپوینت جامعه اسلامی

    پاورپوینت جامعه اسلامی پاورپوینت خصوصیات جامعه اسلامی پاورپوینت درمورد جامعه اسلامی پاورپوینت جامعه اسلامی چگونه است پاورپوینت فعالیت ها در جامعه اسلامی پاورپوینت درخصوص جامعه اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامعه اسلامی جهت رشته ی جامعه شناسی در قالب…

  • دانلود پروپوزال بررسی استرس شغلی

    دانلود پروپوزال بررسی استرس شغلی کلمات کلیدی : پروپوزال استرس شغلی دانلود پروپوزال استرس شغلی پروپوزال عوامل استرس شغلی پروپوزال در مورد استرس شغلی پروپوزال رابطه استرس و فرسودگی شغلی رفتن به سایت اصلی عوامل بسیاری بر کاهش انگیزه کارکنان…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 28 -  فعاليت های بيمه عمومى

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 28 -  فعاليت های بيمه عمومى دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 28 پاورپوینت فعاليت های بيمه عمومى رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 28 -  فعاليت های بيمه عمومى جهت رشته حسابداری در…

  • نظریه های حوزه های مختلف استرس

    نظریه های حوزه های مختلف استرس منابع استرس تحقیق در مورد استرس تعریف مفهومی استرس تعریف عملیاتی استرس نظریه های استرس pdf نظریه های روانشناسی استرس نظریه های مربوط به استرس رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی…

  • پرسشنامه استاندارد ساختار سازمانی با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه استاندارد ساختار سازمانی با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه ساختار سازمانی رابینز پرسشنامه ساختار سازمانی استیفن رابینز پرسشنامه ساختار سازمانی استیفن پی رابینز پرسشنامه استاندارد ساختار سازمانی دانلود پرسشنامه ساختار سازمانی دانلود پرسشنامه ساختار سازمانی…

  • دانلود تحقیق راهبردهای تدریس از دیدگاه مکاتب مختلف با فرمت ورد

    دانلود تحقیق راهبردهای تدریس از دیدگاه مکاتب مختلف با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی راهبردهای تدریس از دیدگاه مکاتب مختلف با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تنظیم هیجان

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تنظیم هیجان فصل دوم پایان نامه تنظیم هیجان مبانی نظری تنظیم هیجان پیشینه تحقیق تنظیم هیجان پیشینه داخلی تنظیم هیجان پیشینه خارجی تنظیم هیجان پیشینه پژوهش تنظیم هیجان پیشینه نظری تنظیم هیجان ادبیات…

  • پاورپوینت آشنایی با پایگاه داده اسکوپوس

    پاورپوینت آشنایی با پایگاه داده اسکوپوس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با پایگاه داده اسکوپوس جهت رشته آموزشی در قالب 25 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت آشنایی با کلیات مبحث ترمودینامیک

    پاورپوینت آشنایی با کلیات مبحث ترمودینامیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کلیات مبحث ترمودینامیک جهت رشته فیزیک در قالب 21 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت سیستم عامل پیشرفته ارتباطات در سيستم‌ هاي توزيع شده

    پاورپوینت سیستم عامل پیشرفته ارتباطات در سيستم‌ هاي توزيع شده پاورپوینت ارتباطات در سیستم های توضیع شده پاورپوینت سیستم عامل پیشرفته پاورپوینت سیستم عامل پیشرفته در سیستم های توزیع شده پاورپوینت سیستم عامل پیشرفته ارتباطات در سيستم‌ هاي توزيع شده…

  • بررسی بزه ارتشاء در حقوق کیفری ایران

    بررسی بزه ارتشاء در حقوق کیفری ایران بزه مرتشی جرم ارتشاء مجازات مرتشی ارتشاء در حقوق کیفری حقوق کیفری ایران دانلود مقاله بررسی بزه ارتشاء در حقوق کیفری ایران رفتن به سایت اصلی بررسی بزه ارتشاء در حقوق کیفری ایران…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف ط کلاس اول ابتدایی

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف ط کلاس اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف ط به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پرسشنامه ارزیابی رابطه بین اقدامات ایمنی تامین کنندگان و معیار گزینش تامین کنندگان

    پرسشنامه ارزیابی رابطه بین اقدامات ایمنی تامین کنندگان و معیار گزینش تامین کنندگان پرسشنامه اقدامات ایمنی تامین کنندگان پرسشنامه معیار گزینش تامین کنندگان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی رابطه بین اقدامات ایمنی تامین کنندگان و معیار گزینش…

  • فصل دوم پایان نامه پرخاشگری

    فصل دوم پایان نامه پرخاشگری کلمات کلیدی : مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری کودکان پیشینه ی پرخاشگری پیشینه تاریخی پرخاشگری پیشینه تحقیق در مورد پرخاشگری پیشینه پژوهش درباره پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری پیشینه داخلی پرخاشگری پیشینه…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 10 مطالعات اجتماعی هشتم - از رحلت پیامبر تا قیام کربلا (نینوا)

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 10 مطالعات اجتماعی هشتم - از رحلت پیامبر تا قیام کربلا (نینوا) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 10 مطالعات اجتماعی هشتم - از رحلت پیامبر تا قیام کربلا (نینوا) به دانش آموزان…

  • دانلود پاورپوینت مصالح بتن، نحوه ساخت و انواع آن

    دانلود پاورپوینت مصالح بتن، نحوه ساخت و انواع آن پاورپوینت مصالح بتن پاورپوینت نحو ساخت بتن پاورپوینت انواع بتن و مزایای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصالح بتن، نحوه ساخت و انواع آن جهت رشته عمران در 70…

  • پاورپوینت TD ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا

    پاورپوینت TD ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا پاورپوینت TD ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا رفتن به سایت اصلی پاورپوینت TD ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا دانشجویان عزیز فایل پاورپوینت TD ABC هزینه یابی بر…

  • پاورپوینت تشخیص اثر انگشت

    پاورپوینت تشخیص اثر انگشت پاورپوینت نرم افزار تشخیص اثر انگشت پاورپوینت بیومتریک اثر انگشت پاورپوینت پدستگاه تشخیص اثر انگشت پاورپوینت تشخیص اثر انگشت روی کاغذ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشخیص اثر انگشت جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب…

  • پرسشنامه ارزیابی ارتباط سرمایه فکری با عملکرد مالی در بانک

    پرسشنامه ارزیابی ارتباط سرمایه فکری با عملکرد مالی در بانک پرسشنامه مدیریت سرمایه فکری دانلود پرسشنامه سرمایه فکری بونتیس دانلود پرسشنامه سرمایه فکری پرسشنامه عملکرد سازمانی پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد مالی صنعت بانکداری پرسشنامه تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد…

  • پاورپوینت آشنایی با مدیریت استراتژیک صنعتی

    پاورپوینت آشنایی با مدیریت استراتژیک صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مدیریت استراتژیک صنعتی جهت رشته مدیریت در قالب 38 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات 73 صفحه کامل و جامع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات 73 صفحه کامل و جامع کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تبلیغات مبانی نظری تبلیغات پیشینه تحقیق تبلیغات پیشینه داخلی تبلیغات پیشینه خارجی تبلیغات پیشینه پژوهش تبلیغات پیشینه نظری تبلیغات ادبیات نظری تبلیغات…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تصمیم گیری مشارکتی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تصمیم گیری مشارکتی مبانی نظری تصمیم گیری مشارکتی دانلود مبانی نظری تصمیم گیری مشارکتی پیشینه تحقیق تصمیم گیری مشارکتی ادبیات نظری تصمیم گیری مشارکتی فصل دوم پایان نامه تصمیم گیری مشارکتی مبانی نظری و پیشینه…

  • بررسی اسکان غیر رسمی در ایران و جهان

    بررسی اسکان غیر رسمی در ایران و جهان کلمات کلیدی : اسکان غیر رسمی سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی اسکان غیر رسمی در ایران اسکان غیر رسمی در جهان پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه…

  • بررسی کامل نظریه های وابستگی به مواد

    بررسی کامل نظریه های وابستگی به مواد کلمات کلیدی : مصرف مواد در ایران  مبنای نظری وابستگی به مواد نظریه های وابستگی به مواد عوامل تاثیر گذار بر مصرف مواد رویکردها ی درمانی وابستگی به مواد پایان نامه سوء مصرف…

  • دانلود پاورپوینت ابزارهای سنجش در مدیریت ریسک

    دانلود پاورپوینت ابزارهای سنجش در مدیریت ریسک پاورپوینت ابزارهای سنجش در مدیریت ریسک پاورپوینت مدیریت ریسک پروژه پاورپوینت مدیریت ریسک در کسب و کار پاورپوینت مدیریت ریسک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ابزارهای سنجش در مدیریت ریسک  جهت رشته…

  • پرسشنامه شناسایی شاخص های چابکی و ارائه مدلی جهت ارزیابی زنجیره تامین چابک

    پرسشنامه شناسایی شاخص های چابکی و ارائه مدلی جهت ارزیابی زنجیره تامین چابک کلمات کلیدی : پرسشنامه چابکی زنجیره تامین پرسشنامه مدیریت زنجیره تامین چابک پرسشنامه پیاده سازی زنجیره تامین چابک پرسشنامه زنجیره تامین چابک پرسشنامه استراتژی های پیاده سازی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت کنترل عواطف 97 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت کنترل عواطف 97 صفحه فصل دوم پایان نامه مهارت کنترل عواطف مبانی نظری مهارت کنترل عواطف پیشینه تحقیق مهارت کنترل عواطف پیشینه پژوهش مهارت کنترل عواطف پیشینه نظری مهارت کنترل عواطف چارچوب نظری مهارت…

  • مبانی نظری بررسی عملکرد صندوق های سرمایه در بورس بر مبنا مولفه های متفاوت

    مبانی نظری بررسی عملکرد صندوق های سرمایه در بورس بر مبنا مولفه های متفاوت رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری مبانی نظری رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران مبانی نظری عملکرد صندوق…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی از زهرا برومند

    پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی از زهرا برومند پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی از برومند دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی زهرا برومند دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی از زهرا برومند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • بررسی نظریه های شادکامی و ویژگی افراد شادکام

    بررسی نظریه های شادکامی و ویژگی افراد شادکام نظریه های شادمانی شادکامی از دیدگاه روانشناختی شادکامی از دیدگاه جامعه شناختی ویژگیهای اصلی افراد شادکام مقالات شادکامی شادکامی doc پایان نامه شادکامی شادکامی چیست تعریف شادکامی در روانشناسی نظریه های شادکامی…

  • بررسی و تشریح سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا

    بررسی و تشریح سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا سیستم HVDC سیستم انتقال انرژی الکتریکی سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا بررسی و تشریح سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا دانلود پایان نامه سیستم HVDC دانلود پایان سیستم انتقال انرژی الکتریکی دانلود پایان…

  • حسابداری بین الملل

    حسابداری بین الملل دانلود مقالات کارشناسی حسابداری دانلود مقاله حسابداری با عنوان حسابداری بین الملل صورت سود و زیان گزارش عملكرد مالی حسابداری بین المللی دانلود مقالات رشته حسابداری دانلود مقالات حسابداری رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حسابداری…