ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن

ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن

مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
ضرورت پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مختلف مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
روش های پیاده سازی crm
پیاده سازی crm در سازمان

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن

 

 

 

 

هدف از این پایان نامه ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری و تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای آن بصورت کامل و جامع می باشد.

 

 

 

مقدمهبا گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعادی نوین، مشتری به عنوان کسی که سازمان مایل است با ارزش هایی که می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد، به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های سازمان ها درآمده است، به نحوی که از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمان ها در گروه شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود بیان می شود. از طرفی پیشرفت ارتباطات، تکامل عصر اطلاعات، و ظهور ابزارهای جدید ارتباطی، سازمان ها را با انبوهی از مشتریان متفاوت، آنها را با گزینه های انتخابی بسیاری مواجه ساخته است که نتیجه آن اختیار بیش تر مشتریان و بی ثباتی بازار است.در این میان اندیشمندان مدیریت و بازاریابی، نسخه حفظ مشتری و شیوه های صحیح ارتباط با آن ها را تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتری تجویز نموده اند که بطور جدی از سال 1993 توسط تام سیل مطرح و وارد حوزه عمومی گردید. در ساده ترین بیان، مدیریت ارتباط با مشتری، قرار دادن مشتری در قلب کسب و کار و بالاترین درجه اهمیت می باشد. در کشور ما نیز هر چند با تاخیراتی نسبت به اقتصاد جهانی، طی سال های اخیر مباحث مشتری گرایی جای خود را در روابط بین مردم با سازمان ها و روابط دولت با مردم باز کرده و لزوم توجه و ارضای نیازها و خواسته های مشتریان به شکلی جدی حس شده است.

 

 

مدیریت ارتباط با مشتری که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان، مدیریت ارزش مشتریان، مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می شود، برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکتها در برقراری ارتباط یک به یک مداوم و همیشگی با تمام مشتریان بوده است. در همین راستا می توان به یک نکته مهم اذعان داشت که شرکتهایی که موفق شده اند به صورت موثری مشتریان خود را جذب کرده، به آنها خدمات مورد نظر را به بهترین نحو ارائه داده و بهترین مشتریان خود را حفظ می کنند تاثیر مثبت این امر را در انتهای مسیر سودآوری خود مشاهده کرده اند. با ظهور تجارت الکترونیک و شرایط اقتصادی نوین، توسعه ارتباطات قویتر با مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی می باشد که در آن با مشتریان، متناسب با شرایط و الگوهای رفتاری آنان ارتباطی پایدار و بلند مدت که برای هر دو طرف ایجاد ارزش افزوده کند، برقرار می شود.

 

 

 

معمولا استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر چهار هدف اجرایی است که عبارتند از: (غلامیان، خواجه افضلی، ابراهیمی، 1385، ص 24)

1)تشویق مشتریان دیگر شرکتها یا مشتریان بالقوه به اولین خرید از شرکت
2)تشویق مشتریانی که اولین خرید را کرده اند به خریدهای بعدی
3) تبدیل مشتریان موقت به مشتریان وفادار
4)ارئه خدمات یا مطلوبیت بالا برای مشتریان وفادار به نحوی که به مبلغ شرکت بدل شوند.

 

 

در حقیقت مدیریت ارتباط با مشتری کلیه فرایندها و فناوری هایی است که سازمان برای شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و خدمت به مشتری به کار می گیرد. مدیریت ارتباط با مشتری مدیران را قادر خواهد ساخت تا از دانش مشتری برای بالا بردن فروش، ارائه خدمات و توسعه آن استفاده کنند و سودآوری روابط مستمر را افزایش دهند. (غلامیان، خواجه افضلی، ابراهیمی، 1385، 25)مدیریت ارتباط با مشتری، بر مبادله ارزش بین مشتری و سازمان بنا شده و بر ارزش ایجاد شده در این ارتباط تاکید می کند. بنابراین، تلاش سازمان ها برای توسعه ارتباط بلند مدت با مشتریان، بر مبنای ایجاد ارزش برای هردو طرف از اهداف اصلی مدیریت ارتباط با مشتری است. به عبارت دیگر هدف ارتباط با مشتری ارئه مزایایی از طریق مبادله دو جانبه و عمل به وعده ها است. مدیریت ارتباط با مشتری، یک راهبرد کسب و کار است که با پیشرفت فن آوری تقویت می شود و از طریق آن، شرکت ها به ایجاد ارتباطات سودمند بر پایه بهینه سازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان می پردازند. (نیک نیا، 1386، ص 53)

 

 

 

فهرست
2-14- تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    2
2-14-1- مقدمه    2
2-14-2- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-14-3- مفهوم مشتری    5
2-14-3-چرخه زندگی مشتری    7
2-14-4-روند های ارتباط با مشتریان    8
2-14-5- پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری    11
2-14-6- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-14-7- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    14
2-14-8- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان    15
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت    15
2-14-9- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول    16
2-14-10- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت    16
2-14-11- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز    17
2-14-12- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون    18
2-15- تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگیهای مدیریت ارتباط با مشتری    19
2-15-1- اصول مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-15-2- عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    23
2-15-3- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری    24
2-15-4- مدل چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-15-5- فرایند مدیریت ارتباط با مشتری    26
2-15-2-1- بینش مشتری    27
2-15-2-2- مرحله ارزش مشتری    27
2-15-2-3- مرحله برنامه ریزی بازاریابی    27
2-15-2-4- تعامل با مشتری    28
2-15-2-5- تجزیه و تحلیل و پالایش    28
2-15-3- نیازهای مشتری    28
2-16- چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    30
2-17- مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    31
2-18- محرک های توجه به مدیریت ارتباط با مشتری    34
2-19- انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری    36
2-19-1- مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    36
2-19-2- بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    38
2-19-3- فروش و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    39
2-19-4- خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی    42
2-20-مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی    45
2-20-1- مدیریت ارتباط با مشتری تعاملی    47
2-21- مدلهای ارائه شده برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری    48
2-21-1- مدل واینر    48
2-21-2- مدل تسریع کننده ساپ    51
2-21-2-1- چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس نوع اطلاعات مشتریان    53
2-22-3-مدل بلوک های مدیریت ارتباط با مشتری    54
2-22-4- مدل مدیریت ارتباط با مشتری- ایریش    56
2-24- پیشینه تحقیق:    65
2-25- مدل مفهومی :    68
6- منابع    71

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباط موثر 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباط موثر 62 صفحه فصل دوم پایان نامه ارتباط موثر مبانی نظری ارتباط موثر پیشینه تحقیق ارتباط موثر پیشینه داخلی ارتباط موثر پیشینه خارجی ارتباط موثر پیشینه پژوهش ارتباط موثر پیشینه نظری ارتباط موثر ادبیات…

  • پایان نامه رشته اقتصاد با عنوان صادرات غیرنفتی و جایگاه آن بر اقتصاد كشور

    پایان نامه رشته اقتصاد با عنوان صادرات غیرنفتی و جایگاه آن بر اقتصاد كشور صادرات غیرنفتی ساختار صادراتی ایران استراتژی توسعه صادرات جایگاه صادرات غیرنفتی بر اقتصاد كشور راهكارها و برنامه‌ریزی توسعه صادرات غیرنفتی دانلود پایان نامه رشته اقتصاد با…

  • پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تحقيقات بازاريابي

    پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تحقيقات بازاريابي پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع تحقيقات بازاريابي پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف الوداری…

  • خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی

    خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی خلاصه کتاب مدیریت راهبردی در رسانه از نظریه تا اجرا نوشته لوسی کونگ ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی رفتن به سایت اصلی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق شغلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اشتیاق شغلی مبانی نظری اشتیاق شغلی پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی پیشینه داخلی اشتیاق شغلی پیشینه خارجی اشتیاق شغلی پیشینه پژوهش اشتیاق شغلی پیشینه نظری اشتیاق شغلی…

  • درآمدی بر روش پژوهش فراتحلیل در تحقیقات آموزشی

    درآمدی بر روش پژوهش فراتحلیل در تحقیقات آموزشی کلمات کلیدی : مدل های فراتحلیل کارکردهای فراتحلیل مراحل روش فراتحلیل فراتحلیل در تحقیقات آموزشی مبانی فراتحلیل در روانشناسی دانلود پایان نامه فراتحلیل پایان نامه با موضوع فراتحلیل رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن 65 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری کارت امتیازی متوازن پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق کارت امتیازی متوازن مبانی نظری ارزیابی عملکرد با کارت…

  • پاورپوینت آموزش علوم ششم ابتدایی انرژی هسته ای

    پاورپوینت آموزش علوم ششم ابتدایی انرژی هسته ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم ششم ابتدایی انرژی هسته ای در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی در دانشجویان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی در دانشجویان مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی در دانشجویان پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی در دانشجویان فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های شخصیت

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های شخصیت فصل دوم پایان نامه نظریه های شخصیت مبانی نظری نظریه های شخصیت پیشینه تحقیق نظریه های شخصیت پیشینه داخلی نظریه های شخصیت پیشینه خارجی نظریه های شخصیت پیشینه پژوهش نظریه های شخصیت…

  • پاورپوینت بررسی فیزیولوژی ورزشی كودكان

    پاورپوینت بررسی فیزیولوژی ورزشی كودكان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی فیزیولوژی ورزشی كودكان جهت رشته تربیت بدنی در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تغییرات…

  • مبانی نظری برنامه ریزی گردشگری با رویکرد توسعه پایدار

    مبانی نظری برنامه ریزی گردشگری با رویکرد توسعه پایدار گردشگری پایدار شهرستان شوش برنامه ریزی گردشگری شهرستان شوش توسعه پایدار با برنامه ریزی گردشگری مبانی نظری برنامه ریزی گردشگری با تاکید بر توسعه پایدار شناسایی پتانسیل گردشگری شهرستان شوش بررسی…

  • پاورپوینت آشنایی با مفهوم وندالیسم

    پاورپوینت آشنایی با مفهوم وندالیسم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم وندالیسم جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 21 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرینات ایروبیک 51 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرینات ایروبیک 51 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تمرینات ایروبیک مبانی نظری تمرینات ایروبیک پیشینه تحقیق تمرینات ایروبیک پیشینه داخلی تمرینات ایروبیک پیشینه خارجی تمرینات ایروبیک پیشینه پژوهش تمرینات ایروبیک پیشینه نظری…

  • بررسی زمین شناسی و اقلیم شناسی و تاثیر آن بر اشکال فرسایشی

    بررسی زمین شناسی و اقلیم شناسی و تاثیر آن بر اشکال فرسایشی زمین شناسی اقلیم شناسی اشکال فرسایشی حوضه آبخیز رودخانه سقز بررسی زمین شناسی و اقلیم شناسی و تاثیر آن بر اشکال فرسایشی بررسی زمین شناسی حوضه آبخیز رودخانه…

  • پاورپوینت اصول و فنون مذاکره از دیدگاه نهج البلاغه

    پاورپوینت اصول و فنون مذاکره از دیدگاه نهج البلاغه کلمات کلیدی : پاورپوینت اصول و فنون مذاکره از دیدگاه نهج البلاغه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول و فنون مذاکره از دیدگاه نهج البلاغه به تعداد 20 اسلاید قابل ویرایش…

  • پاورپوینت کتاب و درس مهندسی نرم افزار 1

    پاورپوینت کتاب و درس مهندسی نرم افزار 1 پاورپوینت درس مهندسی نرم افزار 1 پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار 1 پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن…

  • طبیعت در پسادریافتگری با تاکید بر کارهای ونسان ون گوگ

    طبیعت در پسادریافتگری با تاکید بر کارهای ونسان ون گوگ طبیعت در پست امپرسیونیسم بررسی طبیعت در كارهای ون گوگ طبیعت در پسادریافتگری با تاکید بر کارهای ونسان ون گوگ طبیعت در پست امپرسیونیسم با تاکید بر کارهای ون گوگ…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه پایدار 63 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق توسعه پایدار 63 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه توسعه پایدار مبانی نظری توسعه پایدار پیشینه تحقیق توسعه پایدار پیشینه داخلی توسعه پایدار پیشینه خارجی توسعه پایدار پیشینه پژوهش توسعه پایدار پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با ژنتیک و مفهوم ژن

    پاورپوینت آشنایی با ژنتیک و مفهوم ژن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ژنتیک و مفهوم ژن جهت رشته ژنتیک در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مشاوره گروهی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مشاوره گروهی فصل دوم پایان نامه مشاوره گروهی مبانی نظری مشاوره گروهی پیشینه تحقیق مشاوره گروهی پیشینه داخلی مشاوره گروهی پیشینه خارجی مشاوره گروهی پیشینه پژوهش مشاوره گروهی پیشینه نظری مشاوره گروهی ادبیات…

  • تحلیل روند و نحوه توسعه فیزیکی- کالبدی شهر ری

    تحلیل روند و نحوه توسعه فیزیکی- کالبدی شهر ری دانلود پایان نامه توسعه شهری بررسی روند توسعه شهر ری ویژگیهای كالبدی شهر ری عوامل طبیعی موثر در توسعه شهر ری دانلود پایان نامه توسعه شهری در شهر ری شناخت الگوی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه الگوهای ارتباطی والدین

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه الگوهای ارتباطی والدین فصل دوم پایان نامه الگوهای ارتباطی والدین مبانی نظری الگوهای ارتباطی والدین پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی والدین پیشینه پژوهش الگوهای ارتباطی والدین پیشینه نظری الگوهای ارتباطی والدین ادبیات نظری الگوهای…

  • پاورپوينت پروتکل امنيتی IPSEC

    پاورپوينت پروتکل امنيتی IPSEC پاورپوينت IPSEC دانلود پاورپوينت IPSEC پاورپوینت درباره IPSEC رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت پروتکل امنيتی IPSEC جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 31 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود تحقیق آموزش و مدل های آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق آموزش و مدل های آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی آموزش و مدل های آن با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مدل ویژگی های شغل در طراحی شغل و بررسی نقایص آن

    مدل ویژگی های شغل در طراحی شغل و بررسی نقایص آن کلمات کلیدی : مدل ویژگی های شغل روشهای مختلف طراحی شغل نگرشهای مختلف نسبت به طراحی شغل مکاتب فکری مختلف طراحی شغل تعریف نظری  طراحي شغل تعریف عملیاتی طراحي…

  • پاورپوينت در مورد ورزش

    پاورپوينت در مورد ورزش دانلود پاورپوينت ورزش دانلود پاورپوینت آماده در مورد ورزش اورپوینت در مورد ورزش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت در مورد ورزش در قالب 28  اسلايد جهت رشته تربيت بدني با فرمت  pptx  به صورت کامل…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی فصل دوم پایان نامه یادگیری خودتنظیمی مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی پیشینه داخلی یادگیری خودتنظیمی پیشینه خارجی یادگیری خودتنظیمی پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی پیشینه نظری یادگیری خودتنظیمی ادبیات نظری یادگیری…

  • پرسشنامه هوش هیجانی پالمر و استوف 31 سوالی با روایی و پایایی

    پرسشنامه هوش هیجانی پالمر و استوف 31 سوالی با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه هوش هیجانی پالمر پرسشنامه هوش هیجانی پالمر و استوف پرسشنامه استاندارد هوش هیجانی پرسشنامه اندازه گیری هوش هیجانی جدیدترین پرسشنامه هوش هیجانی دانلود پرسشنامه…

  • دانلود پاورپوینت کتاب تاریخ امامت امامان معصوم

    دانلود پاورپوینت کتاب تاریخ امامت امامان معصوم پاورپوینت کتاب تاریخ امامت امامان معصوم پاورپوینت کتاب تاریخ امامت پاورپوینت جزوه تاریخ امامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب تاریخ امامت امامان معصوم جهت رشته تاریخ در قالب 115 اسلاید و…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری 75 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق فساد اداری 75 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فساد اداری مبانی نظری فساد اداری پیشینه تحقیق فساد اداری پیشینه داخلی فساد اداری پیشینه خارجی فساد اداری پیشینه پژوهش فساد اداری پیشینه…

  • پاورپوینت طراحی نمای ساختمان و عناصر پر اهمیت درنما

    پاورپوینت طراحی نمای ساختمان و عناصر پر اهمیت درنما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمای ساختمان جهت رشته ی معماری در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری حل مسئله اجتماعی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری حل مسئله اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حل مسئله اجتماعی مبانی نظری حل مسئله اجتماعی پیشینه تحقیق حل مسئله اجتماعی پیشینه داخلی حل مسئله اجتماعی پیشینه خارجی حل مسئله اجتماعی…

  • دانلود پاورپوینت انواع نما و نحوه اجرای آن

    دانلود پاورپوینت انواع نما و نحوه اجرای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع نما و نحوه ی اجرای آن جهت رشته معماری در54 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت اعتماد به نفس

    پاورپوینت اعتماد به نفس پاورپوینت تقویت اعتماد به نفس پاورپوینت بهبود اعتماد به نفس پاورپوینت درباره اعتماد به نفس پاورپوینت اعتماد به نفس چیست پاورپوینت افزایش اعتماد به نفس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اعتماد به نفس جهت رشته…