شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
پایان نامه با موضوع مدیریت دانش
دانلود پایان نامه مدیریت دانش
پایان نامه مدیریت دانش doc
پایان نامه درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

شعب بانک پاسارگاد

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

 

بیان مساله 

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها – توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 

 

برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.

 

مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).

با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند “اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟” خواهد بود.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول:کلیات پژوهش 6

1-1- مقدمه 7

1-2- تشریح  و بیان مساله 7

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 10

1-5- سوالات تحقیق 11

1-6- فرضیات تحقیق 12

1-7- – ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 13

1-7-1- تعریف مدیریت دانش: 13

1-7-4- تعریف تکنولوژی  CRM: 16

1-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 17

1-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18

مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 19

1-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19

شکل(1-1) –  مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 20

1-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20

 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 22

2-1- مقدمه 23

2-2- تعاریف و مبانی نظری  مدیریت دانش 25

2-2-1- تعریف دانش 26

شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32

شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 33

2-2-3- انواع دانش 33

2-2-4- چرخه دانش 37

شکل(2-3) – چرخه دانش 38

2-2-5- تعریف مدیریت دانش: 38

2-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42

جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 43

2-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل  مدیریت دانش 44

جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 45

2-2-7-1- پردازش دانش 47

2-2-7-2- انتقال دانش  48

2-2-8- تسهیم دانش 49

ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52

شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 56

2-2-9- اصول مدیریت دانش 56

2-2-10- مزایای مدیریت دانش 57

2-2-11- مدل های مدیریت دانش 59

2-2-11-1- مدل هیکس  59

شکل (2-5) – مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61

شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67

جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69

جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 71

2-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72

شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 73

2-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 75

2-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 77

2-2-15-2- عوامل سازمانی 78

2-3- مدیریت ارتباط با مشتری 80

2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81

جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 84

2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 86

2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 87

2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 90

2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 90

2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 93

2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 94

2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95

جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 98

2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 100

2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 101

2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 103

2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 105

2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 105

2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 106

2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 109

2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 110

2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113

شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 115

2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116

شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 118

2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 118

2-3-19- مدل های CRM 119

جدول(2-8 )- مدل های CRM 121

2-4-1- مدیریت منابع انسانی 122

2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 126

2-4-3- ساختار سازمانی 127

2-4-3-1- ساختار نظری 128

الف – ساختار مكانیكی 129

ب – ساختار ارگانیكی 129

2-4-3-2- ساختار عملی 129

ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129

ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131

جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 134

2-5- چهارچوب نظری 136

شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 141

2-6- پیشینه تحقیق 141

2-6-1- پژوهش های خارجی 141

جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 144

2-6-2- پژوهش های داخلی 145

 

فصل سوم:روش تحقیق 151

3-1- مقدمه 152

3-2- نوع  پژوهش 153

3-3- جامعه آماری 154

3-4- نمونه آماری 155

3-5- روش جمع آوری اطلاعات 157

3-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157

جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159

جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 159

3-7- روایی و پایایی 159

3-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159

جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 161

3-7-2- تعیین روایی ( اعتبار)  ابزار تحقیق 163

3-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164

جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 165

3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 167

4-1- مقدمه 168

جدول (4-1)- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان 168

شکل (4-1)- نمودار دایره ای توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان 169

جدول(4-2)- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان 169

شکل (4-2)- نمودار دایره ای فراوانی سن پاسخ دهندگان 170

جدول(4-3)-توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان 171

شکل (4-3)- نمودار دایره ای فراوانی تحصیلات پاسخ دهندگان 172

4-3- آمار توصیفی متغیرها 172

جدول (4-4)-آمار توصیفی متغیرها 172

4-3-1- قابلیت مدیریت دانش 174

شکل(4-4)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیرقابلیت مدیریت دانش با منحنی توزیع نرمال 175

4-3-2- مشتری گرایی 176

شکل(4-5)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر مشتری گرایی با منحنی توزیع نرمال 177

4-3-3- تکنولوژی CRM 178

شکل(4-6)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر تکنولوژی CRM با منحنی توزیع نرمال 179

4-3-4- عوامل سازمانی 180

شکل(4-7)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر عوامل سازمانی با منحنی توزیع نرمال 181

4-3-5- موفقیت CRM 182

شکل(4-8)- مقایسۀ توزیع نمونه گیری متغیر موفقیت CRM با منحنی توزیع نرمال 183

4-4- آمار استنباطی: 183

جدول (4-5)- شاخص های ارزیابی برازش کلی مدل 184

4-4-2- حالت تخمین استاندارد مدل 185

شکل (4-9) تخمین استاندارد مدل 186

جدول (4-6)- ضرایب مدل برازش شده 187

 

فصل پنجم:یافته ها، نتایج و پیشنهادات 189

5-1- مقدمه 190

5-2- بانک پاسارگاد در یک نگاه 191

5-3- نتیجه گیری 192

5-3-1- فرضیات پژوهش: 192

 

فهرست منابع 199

منابع لاتین : 201

ضمائم و پیوست ها 206

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری 207

خروجی های نرم افزاری : 211

 

  • عملکرد کارکنان و عوامل موثر بر آن

    عملکرد کارکنان و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : مدل های ارزیابی عملکرد عوامل موثر عملکرد کارکنان فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان روش های ارزیابی عملکرد کارکنان دیدگاه های مختلف اندازه گیری عملکرد  پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان رفتن به…

  • پاورپوینت خوشه بندی ساختار وب

    پاورپوینت خوشه بندی ساختار وب دانلود پاورپوینت ساختار وب دانلود پاورپوینت درباره ساختار وب دانلود پاورپوینت درمورد ساختار وب پاورپوینت درمورد خوشه بندی ساختار وب پاورپوینت چگونگی خوشه بندی ساختار وب دانلود پاورپوینت خوشه بندی صفحات وب رفتن به سايت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری مبانی نظری تبلیغات تجاری دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری پیشینه تبلیغات تجاری پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری ادبیات نظری تبلیغات تجاری فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری…

  • پاورپوینت آشنایی با بازآفرینی شهری

    پاورپوینت آشنایی با بازآفرینی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بازآفرینی شهری جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پروپوزال بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش

    پروپوزال بررسی و رتبه بندی نیازهای سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانش پروپوزال مدیریت دانش عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت دانش پروپوزال ارزیابی مقتضیات جهت استقرار مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در سازمان صنایع دریایی پروپوزال زیرساختهای لازم جهت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صفات شخصیت 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق صفات شخصیت 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه صفات شخصیت مبانی نظری صفات شخصیت پیشینه تحقیق صفات شخصیت پیشینه داخلی صفات شخصیت پیشینه خارجی صفات شخصیت پیشینه پژوهش صفات شخصیت چارچوب نظری…

  • مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر

    مدلهای مدیریت ارتباط با مشتری و مراحل پیاده سازی آن از دیدگاه گارتنر پیاده سازی CRM نحوه پیاده سازی crm پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری پیاده سازی crm در شرکت پیاده سازی crm در سازمان متدلوژی گارتنر در پیاده…

  • پاورپوینت مقدماتی در مورد شبکه

    پاورپوینت مقدماتی در مورد شبکه پاورپوینت شبکه پاورپوینت مقدمات شبکه پاورپوینت در مورد شبکه دانلود پاورپوینت مقدماتی درباره شبکه دانلود پاورپوینت درس شبکه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقدماتی در مورد شبکه جهت رشته ی مهندس نرم افزار در…

  • پاورپوينت احکام قربانی در حج تمتع

    پاورپوينت احکام قربانی در حج تمتع پاورپوينت قربانی در حج تمتع دانلود پاورپوينت قربانی در حج تمتع پاورپوینت درباره پاورپوينت قربانی در حج تمتع رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت احکام قرباني در حج تمتع جهت رشته دین و مذهب…

  • پاورپوینت اصول تغذیه صحیح در روزه داری

    پاورپوینت اصول تغذیه صحیح در روزه داری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول تغذیه صحیح در روزه داری جهت رشته تغذیه در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانش جنسی 53 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانش جنسی 53 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دانش جنسی مبانی نظری دانش جنسی پیشینه تحقیق دانش جنسی پیشینه داخلی دانش جنسی پیشینه خارجی دانش جنسی پیشینه پژوهش دانش جنسی پیشینه نظری…

  • پرسشنامه تعهد ، وجدان کاری و رضایت از شغل در محل کار

    پرسشنامه تعهد ، وجدان کاری و رضایت از شغل در محل کار پرسشنامه تعهد در محل کار پرسشنامه وجدان کاری در محل کار پرسشنامه رضایت از شغل در محل کار رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تعهد ، وجدان…

  • پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه

    پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه دانلود پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه نیاز های شکل گیری گروه دلائل شکل گیری گروه جهت گیری عملکرد و ارتباطات گروه ارتباطات در تعاملات اجتماعی گروه ابعاد موثر بر جذابیت گروه حساسیت اجتماعی…

  • پاورپوینت فيزیک جامد

    پاورپوینت فيزیک جامد پاورپوینت فيزیک جامد پاورپوینت فيزیک جامد و انواع آن دانلود پاورپوینت فيزیک جامد تحقیق در مورد پاورپوینت فيزیک جامد فیزیک فیزیک جامد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فيزیک جامد جهت رشته فیزیک در قالب 26 اسلاید و…

  • پاورپوینت پیشگیری و کنترل گزش جانوران زهری

    پاورپوینت پیشگیری و کنترل گزش جانوران زهری پاورپوینت جانوران زهری و موذی پاورپوینت گزش جانوران زهری پاورپوینت گزش جانوران زهری در ایران پاورپوینت طبقه بندی جانوران زهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیشگیری و کنترل گزش جانوران زهری جهت…

  • بررسی خشونت علیه زنان در افغانستان

    بررسی خشونت علیه زنان در افغانستان کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان در  افغانستان دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان موارد…

  • پاورپوینت مانور هايملیخ

    پاورپوینت مانور هايملیخ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مانور هايملیخ جهت رشته ی پزشکی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مانور هایملیک (Heimlich maneuver) یا…

  • بررسی دیدگاه ها و نظریه های دلبستگی

    بررسی دیدگاه ها و نظریه های دلبستگی تعريف دلبستگي اهميت دلبستگي ديدگاه های دلبستگي نظريه هاي دلبستگی رابطه دلبستگي و انواع اختلالات اضطرابي رابطه دلبستگي و برخي اختلالات خاص رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی دیدگاه ها…

  • پاورپوینت طراحي برنامه نظام يافته ( فصل ششم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان)

    پاورپوینت طراحي برنامه نظام يافته ( فصل ششم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان) پاورپوینت فصل ششم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان پاورپوینت فصل ششم کتاب سيستمهاي اطلاعات مديريت رضائیان با عنوان طراحي برنامه نظام يافته فصل ششم کتاب سيستمهاي اطلاعات…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مدارس هوشمند

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مدارس هوشمند فصل دوم پایان نامه مدارس هوشمند مبانی نظری مدارس هوشمند پیشینه تحقیق مدارس هوشمند پیشینه داخلی مدارس هوشمند پیشینه خارجی مدارس هوشمند پیشینه پژوهش مدارس هوشمند پیشینه نظری مدارس هوشمند ادبیات…

  • پاورپوینت اثر توزیع های مختلف فعالیت در طی پروژه در شبکه های PERT

    پاورپوینت اثر توزیع های مختلف فعالیت در طی پروژه در شبکه های PERT رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اثر توزیع های مختلف فعالیت در طی پروژه در شبکه های PERT جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب…

  • پاورپوینت اصول ایمنی صنعتی

    پاورپوینت اصول ایمنی صنعتی پاورپوینت درامد رشته ایمنی صنعتی پاورپوینت جزوه ایمنی صنعتی پاورپوینت ایمنی صنعتی چیست پاورپوینت کاردانی ایمنی صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول ایمنی صنعتی جهت رشته مدیریت در قالب 61 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل…

  • فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی

    فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت پایان نامه مدیریت دانش و کارآفرینی فصل سوم پایان نامه در مورد مدیریت دانش…

  • علل و ابعاد فرسودگی شغلی

    علل و ابعاد فرسودگی شغلی کلمات کلیدی : تعریف فرسودگی شغلی ابعاد فرسودگی شغلی دلایل فرسودگی شغلی پایان نامه فرسودگی شغلی تحقیق در مورد فرسودگی شغلی از خود بیگانگی و فرسودگی شغلی شیوه‌ پیشگیری‌ از فرسودگی‌ شغلی عوامل  ایجاد فرسودگی…

  • پاورپوینت بررسی روابط دختر و پسر و مراحل آن

    پاورپوینت بررسی روابط دختر و پسر و مراحل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی روابط دختر و پسر و مراحل آن جهت رشته روانشناسی در قالب 72 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • شناسایی گونه های سارکوسیستیس در گوسفندان ذبح شده کشتارگاه به روش PCR-RFLP

    شناسایی گونه های سارکوسیستیس در گوسفندان ذبح شده کشتارگاه به روش PCR-RFLP سارکوسیستیس گوسفندان کشتارگاه ذبح شناسایی گونه های سارکوسیستیس سلولی و مولکولی زیست شناسی سارکوسیستیس آریتی کنیس سارکوسیستیس تنلا شهر نهاوند سارکوسیستوزیس در ایران آنزیم انگل رفتن به سایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خانواده 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خانواده مبانی نظری خانواده پیشینه تحقیق خانواده پیشینه داخلی خانواده پیشینه خارجی خانواده پیشینه پژوهش خانواده پیشینه نظری خانواده ادبیات نظری خانواده چارچوب نظری خانواده…

  • پاورپوینت جدا ساز ارتعاش در سازه و شیوه جداسازی ساختمان

    پاورپوینت جدا ساز ارتعاش در سازه و شیوه جداسازی ساختمان دانلود پاورپوینت جدا ساز ارتعاش در سازه و شیوه جداسازی ساختمان پاورپوینت جدا ساز ارتعاش در سازه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جدا ساز ارتعاش در سازه و شیوه جداسازی ساختمان جهت رشته…

  • پاورپوینت کارآموزی یک ساختمان مسکونی

    پاورپوینت کارآموزی یک ساختمان مسکونی پاورپوینت گزارش کارآموزی رشته ساختمان کاردانی پاورپوینت گزارش کارآموزی معماری کاردانی پاورپوینت پروژه کاراموزی پاورپوینت کارآموزی پاورپوینت کارآموزی ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارآموزی یک ساختمان مسکونی جهت رشته عمران در قالب 81…

  • اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

    اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن مدیریت ارتباط با مشتری محور پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه مدیریت اهداف و دیدگاه های مختلف…

  • پایان نامه پیش بینی قیمت سهام با داده کاوی

    پایان نامه پیش بینی قیمت سهام با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه در مورد data mining پایان نامه در مورد داده کاوی در بورس…

  • پاورپوینت بـررسی و انتخاب معيارهای سيلاب طـراحی

    پاورپوینت بـررسی و انتخاب معيارهای سيلاب طـراحی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بـررسی و انتخاب معيارهای سيلاب طـراحی جهت رشته محیط زیست در قالب 50 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود تحقیق انواع انگیزه پیشرفت تحصیلی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق انواع انگیزه پیشرفت تحصیلی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انواع انگیزه پیشرفت تحصیلی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت انواع نما و نحوه اجرای آن

    پاورپوینت انواع نما و نحوه اجرای آن پاورپوینت درباره نمای ساختمان دانلود پاورپوینت نمای ساختمان پاورپوینت انواع نمای ساختمان پاورپوینت اجرای نمای ساختمان پاورپوینت برای نمای ساختمان پاورپوینت در مورد نمای ساختمان دانلود پاورپوینت نما در ساختمان پاورپوینت نماسازی ساختمان…

  • ارائه مفهومی جدید در تعهد سازمانی و ویژگی های شغلی

    ارائه مفهومی جدید در تعهد سازمانی و ویژگی های شغلی پایان نامه رابطه عوامل شغلی با تعهد سازمانی رابطه ویژگیهای شغلی و تعهد سازمانی کارکنان مدل ویژگی های شغلی مدل ویژگیهای شغلی اولدهام و هاکمن دیدگاه آلن و مایر از…