رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

مدیریت ارتباط با مشتری
بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
سنجش رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
الگوهای مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

 

 

 

 

 

 

دانلود پایان نامه رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM بصورت جامع و کامل

 

 

 

 

 

مقدمه
گذر از اقتصاد صنعتي و از ميان رفتن مرزهاي جغرافيايي کسب و کار و به تبع آن شدت يافتن رقابت موجب شده است تا مشتري به عنوان رکن اساسي و محور اصلي فعاليتهاي سازمان مطرح شود. سازمانها به اين مهم دست يافته‌اند که حفظ مشتريان فعلي ارزان‌تر از جذب مشتريان جديد است و بهترين راه حفظ مشتريان به دست آوردن رضايت آنان است. همچنين تحقيقات نشان داده که رضايت مشتريان مي‌تواند منجر به نام تجاري معتبر و در نتيجه سودآوري مؤسسه شود. مديريت ارتباط با مشتريان در دهة 90 ميلادي همراه با توسعة فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يک رويکرد مهم در کسب و کار با هدف بازگشت به بازاريابي فردي تعريف شد و تکامل يافته است. هدف از استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتري افزايش سودآوري و نرخ جذب و تسهيل در فرآيندهاي مرتبط در سازمان است (بروکيس  و همكاران، 2002). علاوه بر موارد اشاره شده در بالا امروزه در دنياي تجارت، مديريت اين اصل که مشتريان محور اصلي تجارت بوده و موفقيت شرکت بستگي به بهبود روابط مديريتي دارد را به رسميت مي‌شناسد (كاتلر، 2004). 

 

 

 

از طرفي نگرش شركتها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضاي رقابتي به ناگزير بر جلب هر چه بيشتر رضايت مشتري براي فروش وكسب سود بيشتر متمركز شده است. با گذر از اقتصاد سنتي و شدت يافتن رقابت در ابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليتهاي سازمانها درآمده است؛ به نحوي كه ازديدگاه رقابتي، بقا و تداوم حيات سازمانها در گرو شناسايي و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان موجود است. در اين اثنا مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. بعبارتي مديريت ارتباط با مشتري مجموعه‌اي از روشهايي است كه يك ديدگاه محكم، منسجم و يكپارچه از مشتريان در گسترة كل كسب وكار فراهم مي‌كند تا اطمينان حاصل نمايد كه هر مشتري يك برنامة كاربردي پيچيده و خبره است كه دادة مديريت ارتباط با مشتري را دريافت مي‌كند (کاراکوستاس  و همكاران، 2005).

 

 

 

با توجه به ضرورتهاي اشاره شده در بالا مي‌توان چنين اذعان نمود كه در جهان رقابتي امروز با عنايت به گسترش رقابت در تجارت شاهد افزايش بسيار زياد توجه به مشتري، يا به عبارت ديگر گسترش مفهوم مشتري‌محوري هستيم. اين امر استفاده از سيستمهاي مکانيزه و يکپارچه در اين زمينه را اجتناب‌ناپذير کرده است؛ سيستمهايي که از بازاريابي شروع شده و فروش، خدمات پس از فروش و رضايت‌سنجي از مشتريان را به صورت يکپارچه اراية  مي‌نمايند و از آنجايي که شرکتهايي که براي قدرت بازار به رقابت مي‌پردازند دائماً به دنبال يافتن راههايي براي پشت سر گذاشتن هستند. مديريت موفق ارتباط با مشتري يکي از مزاياي عمدة رقابتي است که سازمانها مي‌توانند براي جلوگيري از انتقال مشتريان به سوي ديگر سازمانها مورد بهره‌برداري قرار دهند. هر اندازه يک شرکت بتواند ارتباط مؤثرتري با مشتريان خود برقرار نمايد، فرصتهاي بيشتري جهت اراية  خدمات و محصولات نوآورانه و بيشتر به آن مشتريان را کسب خواهد نمود. در حالي که سازمانها کم و بيش مسائل مربوط به عملکردهاي تک بعدي خود را با استفاده از سيستمهاي برنامه‌ريزي منابع سازمان حل نموده‌اند، اکنون با انتخاب سيستمهاي مديريت ارتباط با مشتري، بر بهبود عملکردهاي چند بعدي و جديد خود در راستاي افزايش ارزشي که به مشتريان (تجار و مصرف‌کنندگان) اراية  مي‌دهند، تمرکز مي‌نمايند (کيميلوگلو و زاراللي ، 2009).

 

 

 

 

در حالت كلي مي‌توان چنين گفت كه در دنـيـاي سـازمـانـي امـروز مديران خلاق، سازمانهاي خلاق وکارکنان خلاق اضلاع مثلث خـلاقـيـت هـسـتـنـد کـه بـدون هـر يـک خـلاقـيـت و نـوآوري بـه سـر مـنـزل مقصود نمي‌رسد. ساختار سازماني مناسب، حمايت، پشتيباني و تشويق لازم مديران دو عـنـصـر اسـاسـي در خـلاقـيت افرادند و زمينه‌ها و شرايط خلاقيت امري الزامي است که سازمانها مي‌بايست آن را فراهم سازند تا به اهداف مورد نظر دست يابند. سـازمـانهـا بـراي بقاء و تداوم نقش مثبت و سازنده خود نيازمند افکار، انديشه‌ها، نظرات تـازه و نـو هـستند تا با دريافت ديدگاههاي نو مبتني بر تحقيقات ميداني و انديشه‌ها و تـئوريهـا بـتـوانـنـد پـويـايـي خـود را تـضـمـيـن کـنـنـد وگـرنـه رو بـه زوال و نابودي خواهند بود. مسئله ديگر، اراية  خدمات نوآورانه و متنوع و ناتواني در دريافت بازخورد، تحليل و نتيجه‌گيري از نظرات مشتريان است. در حال حاضر، وفاداري مشتريان و کارمندان به سازمانها و رضايت آنها از محصولات و خدمات اين سازمانها، از عواملي اساسي در چالش ذهني مديران است و تحقق اين عوامل، جزء مهمي در برنامه‌هاي مديران موفق در سازمانها است. مديريت ارتباط با مشتري وظيفة تحصيل وفاداري و اراية  خدمات نوآورانه را که متأثر از مديريت ارتباط با مشتري است را بر عهده دارد (عسگري، 1391).
 

 

 

 

الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري

 

الگوي رضايت‌مندي مشتري سوئدي 
فرايندهاي مختلف شكل‌گيري رضايتمندي مشتري را مي‌توان در مدلهاي مختلفي طبقه‌بندي كرد كه اين مدلها ارتباط رضايتمندي مشتري و محركهاي آن را ترسيم مي‌كنند. معتبرترين مدل شكل‌گيري رضايتمندي مشتري بر اساس يكي از نظريه‌هاي مشهور رضايتمندي مشتري يعني نظريه «عدم تأييد انتظارات» بنا شده است. 

 

اين مدل در سال 1992 به عنوان اولين مدل شاخص رضايتمندي توليدات و خدمات در سطح ملي، در كشور سوئد معرفي شد. مدل اوليه كشور سوئد كه در شكل (2-2) مشاهده مي‌شود، شامل دو محرك اوليه رضايتمندي است:
– ارزش درك شده
– انتظارات مشتري

 

به طور دقيقتر ارزش درك شده برابر است با سطح دريافت شده از كيفيت نسبت به قيمت پرداخت شده. كيفيت نسبت به پول پرداختي يكي از شاخصهايي است كه مشتري توسط آن محصولات و خدمات مختلف را با هم مقايسه مي‌كند. بنابراين مي‌توان پيش‌بيني كرد در صورتي ‌كه ارزش دريافتي افزايش يابد، رضايتمندي نيز افزايش خواهد يافت. محرك ديگر رضايتمندي، انتظارات مشتري از محصول يا خدمت مورد نظر است. آخرين ارتباط در اين مدل، شامل ارتباط بين رفتار مشتريان شاكي و وفاداري آنها به شركت است. اثر مثبت يا منفي اين عامل به نحوه رسيدگي به شكايات در يك شركت بستگي دارد. مكانيزم رسيدگي به شكايات در يك شركت مي تواند با عملكرد مناسب، باعث افزايش وفاداري و در صورت ضعيف عمل كردن، باعث كاهش آن شود (عبدلي و فريدون‌فر، 1386).

 

 

 

الگوي رضايتمندي مشتري در آمريكا 
اين مدل در سال 1994 با همكاري مشترك انجمن كيفيت آمريكا، دانشكده تجارت دانشگاه ميشيگان ارائه شد. اين مدل بر گرفته از مدل كشور سوئد است. مدل شاخص رضايت مشتري در آمريكا، مدلي ساخت يافته و در برگيرنده تعدادي از متغيرها و روابط علي بين آنهاست. شاخص رضايت مشتري در وسط اين زنجيره قرار گرفته است. همانگونه كه در شكل (2-3) ديده مي‌شود انتظارات، ارزش درك شده و كيفيت درك شده بعنوان عوامل مؤثر بر رضايت مشتري معرفي شده‌اند. از سوي ديگر وفاداري مشتري و شكايت مشتري بعنوان خروجيهاي مدل عنوان گرديده‌اند. يك پرسشنامه 15 سؤالي جهت استخراج 6 قسمت مدل فوق استفاده مي‌شود. كلية سوالات اين پرسشنامه داراي امتيازي بين 1 تا 10 است. اختلاف اصلي اين مدل با مدل سوئد اضافه شدن كيفيت ادراك شده به صورت مجزاست (جانسون و همكاران، 2012).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46

منابع
 

 

 

 

 

  • پاورپوینت فصل اول قسمت اول سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان با عنوان مقدمه ای بر راه حل های راهبردی

    پاورپوینت فصل اول قسمت اول سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان با عنوان مقدمه ای بر راه حل های راهبردی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل اول قسمت اول سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان با عنوان مقدمه ای…

  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش زنجیره تامین

    فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش زنجیره تامین کلمات کلیدی : دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش در ایران پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش فصل…

  • تحقیق در مورد سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر

    تحقیق در مورد سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر نظریه های سازگاری اجتماعی سازگاری اجتماعی در روانشناسی ملاک و معیارهای سازگاری اجتماعی تحقیق کامل در مورد سازگاری اجتماعی عوامل موثر در سازگاری اجتماعی عوامل موثر در ناسازگاری اجتماعی رفتن…

  • پاورپوینت آشنایی با لایه فیزیکی

    پاورپوینت آشنایی با لایه فیزیکی پاورپوینت آشنایی با لایه فیزیکی تعريف لایه فیزیکی چگونگی انتقال داده رسانه های انتقال رسانه های هدايت شده استانداردهای شبکه های اترنت بر اساس انواع کابلهای مسی فيبر نوری(FIBER OPTIC) مقايسه LED و ليزر در…

  • پاورپوينت 5s با 24 اسلاید

    پاورپوينت 5s با 24 اسلاید دانلود پاورپوینت 5s پاورپوینت آموزش 5s پاورپوینت اصول 5s پاورپوینت نظام آراستگی 5s پاورپوینت در مورد 5s فایل پاورپوینت 5s رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت 5s اسلاید 24 جهت رشته مديريت قالب 24 اسلايد…

  • پاورپوینت کتاب جامعه شناسي خانواده تألیف نعمت الله تقوي

    پاورپوینت کتاب جامعه شناسي خانواده تألیف نعمت الله تقوي کلمات کلیدی : پاورپوینت کتاب جامعه شناسي خانواده تألیف نعمت الله تقوي دانلود کتاب جامعه شناسي خانواده تألیف نعمت الله تقوي کتاب جامعه شناسي خانواده نعمت الله تقوي پاورپوینت کتاب جامعه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیماری آسم

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیماری آسم کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ​​​​​​​بیماری آسم مبانی نظری ​​​​​​​بیماری آسم پیشینه تحقیق ​​​​​​​بیماری آسم پیشینه داخلی ​​​​​​​بیماری آسم پیشینه خارجی ​​​​​​​بیماری آسم پیشینه پژوهش ​​​​​​​بیماری آسم پیشینه نظری ​​​​​​​بیماری آسم…

  • پاورپوینت ترانزیستور چیست

    پاورپوینت ترانزیستور چیست دانلود پاورپوینت ترانزیستور چیست پاورپوینت ترانزیستور چگونه عمل میکند؟ پاورپوینت ترانزیستور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ترانزیستور چیست جهت رشته گوناگون در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت مهندسی ژنتیک

    پاورپوینت مهندسی ژنتیک دانلود پاورپوینت مهندسی ژنتیک پاورپوینت مهندسی ژنتیک و تحقیق راجب آن مهندسی ژنتیک کشاورزی پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی ژنتیک جهت رشته گوناگون در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت سال اول زندگی مشترک و چالش های آن

    پاورپوینت سال اول زندگی مشترک و چالش های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سال اول زندگی مشترک و چالش های آن جهت رشته روانشناسی در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پایان نامه کارشناسی صنایع غذایی با عنوان ماکارونی غنی شده

    پایان نامه کارشناسی صنایع غذایی با عنوان ماکارونی غنی شده ماکارونی غنی شده غنی سازی ماکارونی تاریخچه ماکارونی در ایران و جهان دانلود پایان نامه ماکارونی دانلود پایان نامه غنی سازی ماکارونی دانلود پایان نامه ماکارونی غنی شده پایان نامه…

  • ابعاد هویت و عوامل موثر بر شکل گیری هویت در نوجوانان و جوانان

    ابعاد هویت و عوامل موثر بر شکل گیری هویت در نوجوانان و جوانان کلمات کلیدی : هویت و ابعاد آن نظریه های هویت مولفه های هویت پایان نامه انواع هویت نظریه هویت اریکسون نظریات شکل گیری هویت هویت یابی در…

  • پاورپوینت پس سرمایش در بتن حجیم

    پاورپوینت پس سرمایش در بتن حجیم پاورپوینت پس سرمایش پاورپوینت بتن حجیم پاورپوینت بتن پاورپوینت درمورد پس سرمایش در بتن حجیم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پس سرمایش در بتن حجیم جهت رشته عمران در قالب 27 اسلاید و…

  • دوره دو جلدی آموزش بورس

    دوره دو جلدی آموزش بورس رفتن به سايت اصلي جلد اول که مباحث مربوط به آموزش مقدماتی و پیشرفته بورس را توضیح می دهد 214 صفحه می باشد. جلد دوم که به صورت تخصصی به تحلیل تکنیکال می پردازد ،…

  • پاورپوینت تست های غیر مخرب - بازرسی چشمی جوش در 75 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر کاربردی

    پاورپوینت تست های غیر مخرب - بازرسی چشمی جوش در 75 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با تصاویر کاربردی پروژه پاورپوینت تست های غیر مخرب بازرسی چشمی جوش کاربردی رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت تست های…

  • تمایز طلاق از مفاهیم مشابه و انواع طلاق در فقه و حقوق ایران

    تمایز طلاق از مفاهیم مشابه و انواع طلاق در فقه و حقوق ایران "تعریف لغوی و اصطلاحی طلاق" تعریف طلاق در فقه اقسام طلاق در فقه انواع طلاق در اسلام انواع طلاق در فقه انواع طلاق در فقه و حقوق…

  • پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی با عنوان لایحه قضازدایی و حذف برخی عنوان‌های مجرمانه از قانون

    پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی با عنوان لایحه قضازدایی و حذف برخی عنوان‌های مجرمانه از قانون جرم مجرم مجازات حقوق کیفری سیاست جنائی لایحه قضازدایی جزا و جرم‌شناسی عوامل توجیهی قضازدائی دانلود پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خرید آنلاین و اینترنتی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خرید آنلاین و اینترنتی کلمات کلیدی : مبانی نظری خرید اینترنتی پیشینه تحقیق خرید اینترنتی فصل دوم پایان نامه خرید اینترنتی مبانی نظری خرید آنلاین پیشینه تحقیق خرید آنلاین پیشینه داخلی خرید آنلاین پیشینه خارجی خرید…

  • پاورپوینت ارگونومی در رستوران

    پاورپوینت ارگونومی در رستوران پاورپوینت ارگونومی پاورپوینت ارگونومی رستوران پاورپوینت رستوران پاورپوینت درمورد ارگونومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارگونومی در رستوران جهت رشته معماری در قالب 32 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی در دانشجویان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی در دانشجویان مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی در دانشجویان پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی در دانشجویان فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی…

  • پاورپوینت فصل چهارم ریاضی نهم مبحث جمع و تفریق رادیکال ها

    پاورپوینت فصل چهارم ریاضی نهم مبحث جمع و تفریق رادیکال ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث جمع و تفریق رادیکال ها در قالب 2 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی 39 صفحه فصل دوم پایان نامه یادگیری خودتنظیمی مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی پیشینه تحقیق یادگیری خودتنظیمی پیشینه داخلی یادگیری خودتنظیمی پیشینه خارجی یادگیری خودتنظیمی پیشینه پژوهش یادگیری خودتنظیمی پیشینه نظری یادگیری خودتنظیمی ادبیات…

  • ارزیابی انواع اصول قانونی قراردادهای خدماتی بالادستی و آنالیز آنها در صنعت نفت و گاز ایران

    ارزیابی انواع اصول قانونی قراردادهای خدماتی بالادستی و آنالیز آنها در صنعت نفت و گاز ایران اصول قانونی قراردادهای خدماتی در صنعت نفت و گاز قراردادهای خدماتی بالادستی صنعت نفت و گاز ایران قراردادهای بین المللی حاکم بر پروژه های…

  • پاورپوینت آناتومی سیستم گوارش

    پاورپوینت آناتومی سیستم گوارش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آناتومی سیستم گوارش جهت رشته ی پزشکی در قالب 280 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خط در امتداد…

  • پاورپوینت آموزش حس بینایی علوم پنجم ابتدایی درس 6

    پاورپوینت آموزش حس بینایی علوم پنجم ابتدایی درس 6 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم پنجم ابتدایی مبحث حس بینایی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت تشریح روش طوفان فکری

    پاورپوینت تشریح روش طوفان فکری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشریح روش طوفان فکری جهت رشته آموزشی در قالب 59 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حاصل ایده…

  • شبیه سازی و تحلیل شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله

    شبیه سازی و تحلیل شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله شکل پذیری لرزه ای اتصالات شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله تحلیل شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله شبیه سازی شکل پذیری اتصالات فولادی در برابر زلزله…

  • دانلود پاورپوینت سیر تحولی راه آهن

    دانلود پاورپوینت سیر تحولی راه آهن پاورپوینت راه آهن پاورپوینت تحول در سازمان راه آهن پاورپوینت ایستگاه راه آهن پاورپوینت مهندسی راه آهن پاورپوینت در مورد راه آهن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیر تحولی راه آهن در قالب…

  • دانلود پاورپوینت کربوهیدرات

    دانلود پاورپوینت کربوهیدرات پاورپوینت کربوهیدرات پاورپوینت کربوهیدرات غذاها پاورپوینت کربوهیدرات بدنسازی پاورپوینت کربوهیدرات مفید برای لاغری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کربوهیدرات جهت رشته تغذیه در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی

    بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی دانشجو فقر خانواده افت تحصیلی نظام آموزش عالی كشور بررسی علل و عوامل مؤثر بر افت تحصیلی در دانشجویان مشروطی،انصرافی و اخراجی سیستم همکاری در فروش فایل…

  • پاورپوینت در مورد پانکراتیک

    پاورپوینت در مورد پانکراتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد پانکراتیک جهت رشته ی پزشکی در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پانکراس غده ای است …

  • جایگاه نیروگاههای آبی در محیط زیست

    جایگاه نیروگاههای آبی در محیط زیست انرژیهای تجدیدپذیر گازهای گلخانه ای نیروگاههای برق آبی تاثیر صنعت برق در آلودگی هوا جایگاه نیروگاههای آبی در محیط زیست نیروگاههای برقابی و جنبه های زیست محیطی آن توسعه انرژی پایدار بهینه سازی تولید…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه الگوهای ارتباطی والدین

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه الگوهای ارتباطی والدین فصل دوم پایان نامه الگوهای ارتباطی والدین مبانی نظری الگوهای ارتباطی والدین پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی والدین پیشینه پژوهش الگوهای ارتباطی والدین پیشینه نظری الگوهای ارتباطی والدین ادبیات نظری الگوهای…

  • پاورپوینت مداخله پیشگیری از طلاق

    پاورپوینت مداخله پیشگیری از طلاق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مداخله پیشگیری از طلاق جهت رشته ی روان شناسی در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت ساخت اکوپارک

    پاورپوینت ساخت اکوپارک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساخت اکوپارک جهت رشته ی معماری در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مشخصه بارز شهرها درهزاره سوم…