تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی
تدوین برنامه بازاریابی
افزایش فروش در شرکتها
تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش
افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه  مدیریت 

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

 

 

 

 

 

چکیده

تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است.

 

 در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.  

 

مقوله بازاریابی و نداشتن طرح و جایگاه مشخص برای آینده مهم ترین ضعف و چالش برای سازمان ها و بنگاه های کشور محسوب می شود به این ترتیب اهمیت روز افزون بازاریابی و برنامه ریزی باعث شده است برای شرکت ها و موسسات امروزی بسیار مفید و حیاتی و منافع متعددی را بدنبال داشته باشد.امروزه داشتن توان رقابتی، اساس بقای شرکت است. از سوی دیگر برخورداری و حفظ توان رقابتی بیش از همه چیز نیازمند اطلاعات است. شرکتها باید اطلاعات بسیار زیادی از سازمان های رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک و ابزارهای بازاریابی به شمار میآید. گردآوری اطلاعات مربوط به سازمان های رقیب در امر تدوین استراتژی ها، نقشی حیاتی دارد. بنابراین رد یابی، درک و واکنش به رقبا بعنوان یک جنبه ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده است ولازم است که سازمان ها یک برنامه اثر بخش به نام هوشمندی رقابتی به اجرا درآورند که بسیاری از شاخه های دیگر نظیر اقتصاد، بازاریابی، نظریه نظامی و مدیریت استراتژیک را در بر میگیرد. 

 

 

کلمات کلیدی:

برنامه بازاریابی

افزایش فروش

تدوین برنامه بازاریابی

 

 

 

مقدمه

برنامه بازاریابی یک فعالیت ساده،سرگرم کننده و تفریحی نیست،بلکه امری بسیار زمان بر و چالشی است،به طوری که اکثر مدیران موفق بیشتر وقت خود را صرف برنامه ریزی می کنند تا اجرا. هر چند که نغییرات روز افزون و فزاینده در بازارها بسیاری از برنامه ریزیها را از سودمندی و کارآیی می اندازد، به طوری که یکی از صاحبنظران به نام جیمز برایان کوین در این باره می گوید که بخش بزرگی از برنامه ریزی ها همانند نم نم باران، پس از بارش شدید آن هستند و هیچ تاثیری بر هوای پس آن باران ندارند ،اما با این وصف هم،مدیران مجبور به برنامه ریزی هستند و باید وقت مناسبی برای آن صرف نمایند.

از اینرو برنامه ریزی روش و مهارت اساسی است که به کار گرفته می شود تا ما را در برخورد با مشکل انجام کارهای فراوان با منابع اندک یاری رساند. جعبه ابزار برنامه ریزان در برگیرنده تکنیک هایی برای اولویت بندی،تصمیم گیری و همین طور هدف گذاری و کنترل است. و همه این ابزارها به کار گرفته می‌شوند تا به ما اطمینان دهند که منابع محدود به طور کارآمدی مورد استفاده قرار گرفته اند، به گونه ای که بهترین نتایج را از زمان و پول خود به دست خواهیم آورد.اما در محیط شدیدا رقابتی کسب و کار امروزی،کارآیی به تنهایی کافی نیست. در بازار هزاره جدید،مشتریان به همان اندازه زمان و پول کمیاب هستند و تنها زمانی می توان به موفقیت امیدوار بود که برنامه ریزی بر ارضای مشتریان و ارباب رجوع های حساس تمرکز یابد .استفاده اثر بخش از منابع کمیاب به همان اندازه استفاده کارآمد آن ها حیاتی بوده و چالشی است که مدیران بازرگانی امروزه پیش رو دارند. برنامه بازاریابی چارچوب یا نقشه استراتژی های مشتری-مدار را فراهم آورده و موفقیت کسب و کار را تضمین می کند(هتن،1387)[1]

 

 

[1]Hatton

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

مقدمه 3

1-2- ساختار برنامه بازاریابی 5

2-2- تجزیه و تحلیل موقعیت 14

1-2-2-تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها 14

تجزیه و تحلیل PESTEL: 15

فرمت تجزیه و تحلیل PESTEL 15

تحلیل خود 18

2-2-2- تحلیل رقبا 22

3-2-2- تجزیه و تحلیل بازار 24

– مشتریان شما چه کسانی هستند؟ 25

– چه چیزی رفتار مشتری را برمی انگیزد؟ 25

– ارزش مشتریان شما چیست؟ 25

3-2- تعیین اهداف 26

1-3-2- اهداف بازاریابی 28

2-3-2- برآورد تقاضای آتی و پیش بینی فروش 30

4-2.تدوین استراتژی 36

5-2- بازاریابی هدف 37

1-5-2- بخش بندی بازار 39

2-1-5-2- تقسیم بازار بر اساس استفاده از محصول 42

3-1-5-2- تقسیم بازارهایی تجاری 43

2-5-2- بازار هدف 44

3-5-2- موضع یابی 45

6-2- تعیین تاکتیک های بازاریابی 47

1-6-2- محصول (کالا یا خدمت) 49

1-1-6-2- آمیخته‌ی محصول و خط محصول 52

2-1-6-2- موضع‌یابی محصول 53

3-1-6-2- مدیریت نام تجاری 54

4-1-6-2- استراتژی نام تجاری 54

5-1-6-2- بسته‌بندی 56

6-1-6-2- چرخه عمر محصول 57

2-6-2- قیمت‌گذاری 60

1-2-6-2- قیمت‌گذاری و موضع‌سازی کالا 60

2-2-6-2- استراتژی قیمت‌گذاری 61

3-2-6-2- تعیین قیمت 62

3-6-2- توزیع 65

1-3-6-2- کانال توزیع و ارایه ارزش 66

2-3-6-2- ارزیابی کانال‌های توزیع 67

3-3-6-2- تعارضات در کانال توزیع 67

4-6-2- ترویج 68

1-4-6-2- بررسی ابزارهای ارتباطی 68

تبلیغات 68

فروش شخصی 69

بازاریابی مستقیم 69

روابط عمومی 70

نمایشگاه‌ها و نحوه نمایش محصولات 70

پیشبرد فروش 71

اهداف پیشبرد فروش 71

استراتژی‌های پیشبرد فروش 72

2-4-6-2- برنامه ترویجی 73

7-2- زمینه پژوهش 75

فرضیه‌ها و متغیرهای عملیاتی 80

 

 

فهرست

1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازایابی 12

2-2- PESTEL 21

3-2- روشی برای انجام تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف،فرصتها و تهدیدها 20

4-2- نه مرحله اصلی در تجزیه و تحلیل محیط 26

5-2- جمع بندی تحلیل رقابتی 29

6-2- مقایسه روشهای پیش بینی فروش غیر ریاضی 39

7-2- چارچوب جامع تدوین استراتژی 40

8-2- متغیرهای اصلی بخش بندی بازارهای تجاری 46

9-2- خلاصه مشخصات اهداف و خط مشی های دوره عمر کالا 60

 

فهرست اشکال

شکل 1-1- مراحل اساسی در برنامه ریزی 8

شکل 2-1- عوامل اثر گذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه 9

شکل 1-2- برنامه استراتژیک بازاریابی 14

شکل 2-2-مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی 15

شکل 3-2-ساختار برنامه بازاریابی 16

شکل 4-2- برنامه بازاریابی 17

شکل 5-2- مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی 19

شکل 6-2- تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آّبشار بازار 31

شکل 7-2- سلسه مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی 32

شکل 8-2- ماتریس آنسف 35

شکل 9-2- فرآیند بازاریابی هدف 41

شکل 10-2- مدل فرآیند تقسیم بندی بازار 43

شکل 11-2- بخش بندی بازار رابط بین نیازهای بازار و برنامه بازاریابی 44

شکل 12-2- رویکردهایی به استراتژی تعیین جایگاه 48

شکل 13-2- بازاریابی غیرتمایزی 50

شکل 14-2- اجزا آمیخته بازاریابی 51

شکل 15-2- ابعاد سه گانه منافع مشتری 52

شکل 16-2- مفهوم کلی محصول 53

شکل 17-2- نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری 57

شکل 18-2- چرخه عمر محصول 59

شکل 19-2- ماتریس قیمت /کیفیت 62

شکل 20-2- منحنی قیمت/ ارزش 63

شکل 21-2- مدل ملاحظات سه گانه برای تعیین قیمت محصول 64

شکل 22-2- مدل برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی 73

شکل 23-2- مدل دکتر منوچهر فرهنگ 75

شکل 24-2- مدل مفهومی پژوهش  77

 

  • مفهوم رتبه بندی شرکتهای بیمه در ایران، دلایل و ضرورتها و بررسی مشکلات اجرایی در آنها

    مفهوم رتبه بندی شرکتهای بیمه در ایران، دلایل و ضرورتها و بررسی مشکلات اجرایی در آنها رتبه بندی در صنعت بیمه متدولوژي رتبه بندي شركت هاي بيمه مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه دلایل و ضرورت رتبه بندی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس حرف و

    پاورپوینت آموزش تدریس حرف و رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف و به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این…

  • پاورپوینت تصميم‌گيري در مديريت و فرايند تحليل سلسله مراتبي(AHP )

    پاورپوینت تصميم‌گيري در مديريت و فرايند تحليل سلسله مراتبي(AHP ) پاورپوینت تصميم‌گيري در مديريت و فرايند تحليل سلسله مراتبي(AHP ) پاورپوینت تصميم‌گيري در مديريت پاورپوینت فرايند تحليل سلسله مراتبي(AHP ) انواع تقسيم‌بندي‌ تصميم‌گيري فرايند تحليل سلسله مراتبي رويكردهاي تصميم‌گيري انواع…

  • پاورپوینت معرفی یاتاقان های معمولی

    پاورپوینت معرفی یاتاقان های معمولی پاورپوینت انواع یاتاقان صنعتی پاورپوینت عکس یاتاقان ماشین پاورپوینت انواع یاتاقان های خودرو پاورپوینت یاتاقان ساده پاورپوینت یاتاقان ثابت و متحرک چیست پاورپوینت یاتاقان چیست و چه کاربردی دارد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back (آپدیت شده با 203 صفحه)

    طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back (آپدیت شده با 203 صفحه) سوئیچینگ Fly back سوئیچینگ فلای بک منبع تغذیه سوئیچینگ طراحی منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ Fly back طراحی و ساخت منبع تغذیه سوئیچینگ…

  • بررسی مفاهیم دین و اخلاق

    بررسی مفاهیم دین و اخلاق دین اخلاق نظر اشاعره و معتزله دانلود مقالات رشته معارف اسلامی دانلود مقالات معارف اسلامی دانلود مقاله بررسی مفاهیم دین و اخلاق سیستم همکاری در فروش فایل خرید مقالات معارف اسلامی رفتن به سایت اصلی…

  • پایان نامه مشکلات روابط جنسی زناشویی زنان و مردان

    پایان نامه مشکلات روابط جنسی زناشویی زنان و مردان اهمیت روابط جنسی مشکلات جنسی زنان مشکلات جنسی در مردان مشکلات روابط جنسی زناشویی تحقیق در مورد روابط جنسی زناشویی تاثیر روابط جنسی بر رضایت زناشویی بهداشت و درمان روابط جنسی…

  • پاورپوینت بررسی پروتکل برداشت بین بانکی (IWP) در بانکداری راستین

    پاورپوینت بررسی پروتکل برداشت بین بانکی (IWP) در بانکداری راستین کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی پروتکل برداشت بین بانکی (IWP) در بانکداری راستین پروتکل برداشت بین بانکی (IWP) در بانکداری راستین تعریف بانکداری راستین زیرسیستم‌های IT بانکداری راستین ناکارائی عملیات…

  • پرسشنامه تعیین عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی

    پرسشنامه تعیین عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه امکان سنجی استقرار مدیریت دانش پرسشنامه استاندارد امکان سنجی استقرار مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانش در شرکتهای تولیدی پرسشنامه عوامل موثر بر استقرار…

  • پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت

    پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت دانلود پاورپوینت درمورد  سیستم های اطلاعات مدیریت پاورپوینت سیستم های اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت جهت رشته ی مدیریت در قالب 269  اسلاید…

  • پاورپوينت آشنایی با اصول پيشگیری و تشخیص زودرس سرطان

    پاورپوينت آشنایی با اصول پيشگیری و تشخیص زودرس سرطان پاورپوینت سرطان پاورپوينت پيشگیری و تشخیص سرطان دانلود پاورپوينت پيشگیری و تشخیص سرطان پاورپیونت درباره پيشگیری و تشخیص سرطان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با اصول پيشگیری و تشخیص…

  • پاورپوینت آمادگی برای ازدواج و آموزش مهارت های پيش از آن

    پاورپوینت آمادگی برای ازدواج و آموزش مهارت های پيش از آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمادگی برای ازدواج و آموزش مهارت های پيش از آن جهت رشته روانشناسی در قالب 39 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

    ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری  لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با…

  • پاورپوینت درباره اختلالات مهم در زمینه روان شناسی

    پاورپوینت درباره اختلالات مهم در زمینه روان شناسی پاورپوینت درباره اختلالات مهم پاورپوینت درباره اختلالات پاورپوینت درباره اختلال های مهم انسان پاورپوینت درباره اختلالات زمینه ای پاورپوینت درباره اختلالات کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره اختلالات مهم در…

  • پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان طراحی یک زبان سطح بالای انعطاف‌پذیر برای داده‌کاوی اطلاعات

    پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان طراحی یک زبان سطح بالای انعطاف‌پذیر برای داده‌کاوی اطلاعات زبان FlexQG خوشه بندی داده‌کاوی اطلاعات شناسایی الگوهای معتبر طراحی یک زبان سطح بالا دانلود پایان نامه رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان طراحی یک…

  • بررسی شرایط وضعیت شهر و دولت الکترونیکی در ایران و شهرهای آن با تاکید بر اثرات شهر الکترونیک بر مدیرت شهری

    بررسی شرایط وضعیت شهر و دولت الکترونیکی در ایران و شهرهای آن با تاکید بر اثرات شهر الکترونیک بر مدیرت شهری تاریخچه دولت الکترونیک در ایران تحقیق در مورد دولت الکترونیک پایان نامه شهر الکترونیک شاخصهاي ارزيابي شهر الکترونيک پایان…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 17 - حسابداری دارايی های نامشهود

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 17 - حسابداری دارايی های نامشهود پاورپوینت حسابداری داراییهای نامشهود پاورپوینت استاندارد حسابداری دارایی های نامشهود پاورپوینت استانداردهای حسابداری داراییهای نامشهود پاورپوینت حسابداری دارایی های نامشهود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 17 (حسابداری دارایی های نامشهود) رفتن…

  • پاورپوینت محصولات تغییر ژنتیک یافته

    پاورپوینت محصولات تغییر ژنتیک یافته پاورپوینت محصولات ژنتیکی پاورپوینت محصولات ژنتیکی چیست پاورپوینت محصولات ژنتیکی در کشاورزی پاورپوینت محصولات ژنتیک پاورپوینت محصولات تغییر ژنتیک یافته پاورپوینت محصولات تراریخته ژنتیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت محصولات تغییر ژنتیک یافته جهت…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد خودپنداره ساراسوت

    دانلود پرسشنامه استاندارد خودپنداره ساراسوت کلمات کلیدی : پرسشنامه خودپنداره دانلود پرسشنامه خودپنداره پرسشنامه استاندارد خودپنداره پرسشنامه خودپنداره ساراسوت دانلود پرسشنامه خودپنداره ساراسوت ابعاد پرسشنامه خودپنداره ساراسوت رفتن به سایت اصلی تفسیر پرسشنامه ی خودپنداره ی ساراسوت (SCQ) این پرسشنامه…

  • پاورپوینت بیمه محصولات کشاورزی

    پاورپوینت بیمه محصولات کشاورزی پاورپوينت محصولات کشاورزي دانلود پاورپوينت بيمه محصولات کشاورزي پاورپوينت درباره بيمه محصولات کشاورزي رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بيمه محصولات کشاورزی جهت رشته بیمه در قالب 8 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل…

  • پاورپوينت داده کاویی جریان داده ها با درخت های تصمیم گیری

    پاورپوينت داده کاویی جریان داده ها با درخت های تصمیم گیری پاورپوینت داده کاوی جریان داده ها پاورپوینت جریان داده ها پاورپوینت جریان داده ها با درخت های تصمیم گیری پاورپوينت داده کاویی جریان داده ها با درخت های تصمیم…

  • پرسشنامه انگیزش شغلی جونز و فيفر با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه انگیزش شغلی جونز و فيفر با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تئوري انگيزش پرسشنامه انگيزش شغلي پرسشنامه انگيزش شغلي جونز و فيفر پرسشنامه استاندارد انگيزش شغلي دانلود پرسشنامه انگيزش شغلي جونز و فيفر پرسشنامه سلسله…

  • مبانی نظری بررسی تاثیر فرایندهای مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی

    مبانی نظری بررسی تاثیر فرایندهای مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری یادگیری الکترونیکی فرآیندهای مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان بازرسی استقرار مدیریت دانش در سازمان بازرسی مبانی نظری تاثیر مدیریت دانش بر…

  • پاورپوینت بررسی تئوری حسابداری از یک نمای کلی

    پاورپوینت بررسی تئوری حسابداری از یک نمای کلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی تئوری حسابداری از یک نمای کلی جهت رشته حسابداری در قالب 50 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • خانه کیفیت QFD

    خانه کیفیت QFD گسترش كاركرد كیفی دیدگاه ها و نگرشهای QFD مراحل تكمیل خانه كیفیت در QFD مفاهیم قابل استخراج از خانه كیفیت در QFD باز بینی خانه كیفیت در QFD دانلود تحقیق گسترش كاركرد كیفی دانلود تحقیق QFD دانلود…

  • بررسی محیط زیست تحت اثر و شناسایی ویژگی های سد خرسان 2 در مرحله مطالعاتی

    بررسی محیط زیست تحت اثر و شناسایی ویژگی های سد خرسان 2 در مرحله مطالعاتی سد خرسان2 اثرات زیست محیطی سدسازی اثرات زیست محیطی پروژه های سد در ایران دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد محیط زیست بررسی محیط زیست تحت…

  • پاورپوینت اصول مدیریت کیفیت جامع (TQM)

    پاورپوینت اصول مدیریت کیفیت جامع (TQM) پاورپوینت اصول مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع tqm پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت رایگان مدیریت کیفیت جامع دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع پاورپوینت در مورد مدیریت…

  • پاورپوینت آشنایی با سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران

    پاورپوینت آشنایی با سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران تحقیق سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران مقاله آشنایی…

  • پاورپوینت اورژانس قلبی Cardiac emergency

    پاورپوینت اورژانس قلبی Cardiac emergency رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت Cardiac emergency  جهت رشته ی پزشکی در قالب 98 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       علایم بالینی آنژین…

  • دانلود تحقیق بحران و شیوه های اطلاع رسانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بحران و شیوه های اطلاع رسانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بحران و شیوه های اطلاع رسانی با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک 55 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک 55 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بانکداری الکترونیک مبانی نظری بانکداری الکترونیک پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک پیشینه داخلی بانکداری الکترونیک پیشینه خارجی بانکداری الکترونیک پیشینه پژوهش بانکداری الکترونیک پیشینه نظری…

  • تاثیر الگوهای مهندسی مجدد نرم افزار بر بهبود نگهداری از سیستم نرم افزاری

    تاثیر الگوهای مهندسی مجدد نرم افزار بر بهبود نگهداری از سیستم نرم افزاری مهندسی مجدد مهندسی مجدد نرم افزار بهبود نگهداری از سیستم نرم افزاری تکنیک های و الگوهای مهندسی مجدد دانلود پایان نامه رشته مهندسی نرم افزار تاثیر الگوهای…

  • مبانی نظری ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه آن در پرستاران

    مبانی نظری ارزیابی میزان رضایت زناشویی و عوامل همراه آن در پرستاران رضایت زناشویی رضایت زناشویی در پرستاران مبانی نظری رضایت زناشویی نقش رضایت زناشویی در استحکام بنیان خانواده بررسی میزان رضایت زناشویی در پرستاران مبانی نظری رضایت زناشویی در…

  • پاورپوینت معماری دوره ساسانیان

    پاورپوینت معماری دوره ساسانیان پاورپوینت تزئینات معماری دوره ساسانی پاورپوینت معماری دوره ساسانی پاورپوینت ویژگی معماری ساسانی پاورپوینت معماری پاورپوینت ساسانیان پاورپوینت معروف ترین بنای ساسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری دوره ساسانیان جهت رشته معماری در قالب…

  • دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد

    دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد پاورپوینت حقوق و دستمزد پاورپوینت مدیریت حقوق و دستمزد پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد پاورپوینت آموزش حقوق و دستمزد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد  جهت رشته حسابداری در قالب 131 اسلاید…