اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

مدیریت ارتباط با مشتری محور
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه مدیریت

اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

 

 

 

 

 

هدف از این پایان نامه بررسی اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن بصورت کامل و جامع می باشد

 

 

 

 

مقدمه

دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

تعاریف پیشنهادی مختلفی راجع به CRM توسط خبرگان بازاریابی و سایر متخصصان در زمینه های مشابه ارائه شده است  این تعاریف و مفاهیم تا حد زیادی شبیه به هم می باشند  در این بخش به منظور ایجاد دید روشن تر در مورد CRM به بیان دیدگاه های مختلف موجود درباره آن می پردازیم  دیدگاه های مختلف راجع به CRM به 5 دسته کلی تقسیم می شوند:

 

 

2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند
 فرآیند کسب و کار به گروهی از فعالیت ها اطلاق می شود که ورودی های سازمان را به خروجی های مطلوب و مورد نظر سازمان تبدیل می نمایند (Davenport and Beers,2005 ِ  ).  
سریواستاوا 1 (2009 ).، CRM را به‌عنوان یک فرآیند کلان تعریف می کند  فرایندی که زیر فرایند های متعددی از جمله شناسایی انتظارات مشتری، ایجاد دانش مشتری و    را در بر می گیرد  این زیر فرایندها می تواند به نوبه خود به فرایند های خردتری ( مانند جمع آوری و ذخیره داده که فرایند های خردتری از زیر فرایند ایجاد دانش مشتری می باشند  ). تقسیم می شوند  هنگامی که دید فرایندی در مورد CRM اتخاذ می شود، برخی آن را به صورت یک فرایند کلی و کلان می دانند که کلیه فعالیت های سازمان را در جهت نیل به اهدافی نظیر ایجاد روابط پایدار، سودآور و متقابل با مشتریان در بر می گیرند  برخی دیگر نیز آن را به‌عنوان فرایندی می دانند که شامل مدیریت تعاملات مشتری با هدف ایجاد، برقراری و حفظ رابطه سودآور با وی در بلند مدت می باشد مورد اول CRM را به‌عنوان یک فرایند کلی در نظر می گیرد در حالی که مورد دوم بر مدیریت تعامل با مشتری تمرکز دارد  تحقیقات آکادمیک طرفدار دیدگاه فرایندی است (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 68).

 

 

2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی
در این دیدگاه استراتژی به‌عنوان یک طرح کلی تخصیص منابع برای ایجاد وضیعت مطلوب تعریف می شود  دید استراتژیک درمورد CRM بر این حقیقت تاکید دارد که منابع برای ایجاد و حفظ روابط با مشتریان باید بر اساس ارزش چرخه عمر آنها برای سازمان تخصیص یابد .  این دیدگاه بیان می کند که همه مشتریان بطور یکسان با ارزش نیستند و بنابراین بیشینه نمودن سودآوری زمانی میسر است که منابع در روابط مشتریان سرمایه گذاری شود که بازده مطلوبی را به ارمغان آورد.  در دیدگاه استراتژیک اگر سازمان ها بخواهند رابطه بلند مدتی را با مشتری داشته باشند، باید بطور پیوسته مشتریان خود را براساس چرخه عمر مورد انتظار، ارزیابی و اولویت دهی قرار دهند و تمرکز بر این بعد از CRM در جهت چگونگی توسعه و حفظ روابط نیست بلکه بیشتر بر چگونگی ایجاد رابطه ” صحیحی ” است که می تواند اثر مثبتی بر سودآوری سازمان داشته باشد  از این رو در این دید از CRM روابط مشتری به‌عنوان پرتفولیویی از دارایی ها و سرمایه های مورد نیاز در نظر گرفته می شود که برای به دست آوردن حداکثر سود سازمان، نیاز به مدیریت موثر آنها می باشد(تارخ ، یزدانی قرد ، مهربان، 1391،ص 75)

 

 

2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه
تحقیقاتی که ریچهلد در سال 1966 داشت، نشان داد که ارتباط قوی بین وفاداری مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد  هنگامی که CRM به‌عنوان یک فلسفه مطرح می شود، مؤثرترین روش برای دستیابی به وفاداری مشتریان جستجوی پیش کنشی جهت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با آنان است  دید فلسفی CRM بر وفاداری مشتریان تاکید داشته و بطور غیر قابل اجتنابی با مفهوم بازاریابی در ارتباط است  براساس این دیدگاه سازمان باید نسبت به مشتریان و نیازمندی های متغیر آنان پاسخگو و تاثیرپذیر باشد  در واقع دیدگاه فلسفی راجع به CRM، بر این مسئله تاکید دارد که سازمان باید به طور پیوسته آنچه مشتریانش ارزش می دانند را ارائه داده و فرهنگ مشتری محوری را در خود ایجاد نماید (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 89).
این دیدگاه به طور مؤثر، پلی بین مفهوم بازاریابی و الگوی بازاریابی رابطه ای ایجاد کرده و بر اهمیت ایجاد ارزش مشتری تمرکز یابد  بایستی توجه داشت که این دیدگاه بر روابطی سودآور که در بلند مدت ایجاد می شود تاکید دارد 

 

 

 

2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی
گرانت ( 2001  ). بر رابطه بین منابع و توانمندی های سازمانی تاکید داشته است  منابع شامل فاکتورهای تولید مانندتجهیزات سرمایه ای، مهارت های ویژه کارکنان و دارایی های سازمانی است  همچنین توانمندی ها به ظرفیت گروهی از منابع جهت اجرای فعالیت ها مربوط می شود  به طوری که منابع منشاء توانمندی های سازمان و توانمندی ها منبع اصلی مزیت رقابتی هستند  توانمندی ها به مهارت هایی که به سختی می توان آنها را تقلید کرد و دانش گردآوری شده ای که سازمان برای اجرای فعالیت های مربوط به کسب و کار خود بکار می گیرد، نیز اطلاق می گردد (تارخ ، یزدانی فرد، مهربان، 1391، ص 87).
دیدگاه CRM به‌عنوان توانمندی، بر این حقیقت تاکید دارد که سازمان ها باید برای اصلاح رفتار خود در جهت مشتریان ویژه و یا گروهی از مشتریان دائمی به توسعه و ترکیب منابع خود بپردازند (طرزی و بلوریان تهرانی، 1391، ص 83)

 

 

 

 

2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی
علی رقم پشتیبانی تحقیقات اخیر از این ادعا که تکنولوژی CRM اثر ضعیف تا متوسطی بر موفقیت کلی یک سازمان در ایجاد روابط با مشتریانش دارد، نقش اساسی و مهم تکنولوژی در یکپارچه سازی دپارتمان های پیشخوان ( مانند فروش  ). و پسخوان ( مانند لجستیک  ). سازمان برای مدیریت کارا و اثربخش تعاملات در نقاط مختلف تماس با مشتری ( اینترنت، تلفن و      ). انکار ناپذیر است (Chen and Popovich, 2003  ).  به علاوه ابزارهای CRM سازمان را قادر به ایجاد پایگاه داده، داده کاوی و تکنولوژی های تعاملی جهت جمع آوری و ذخیره داده ها، ایجاد دانش از آن و انتشار نتایج حاصل از این دانش در سازمان می سازد ( Greenberg, 2004  ).  اگرچه در هر یک از این دیدگاه های فوق الذکر بر یک جنبه خاص از CRM تاکید شده است، برخی از دیدگاه های دیگر نیز به طور همزمان به چند جنبه از آن اشاره نموده اند (همان)
 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: 
سیستم مدیریت مشتری محور    
2-2-مقدمه    
2-2-1-تعریف مشتری    
2-2-2-تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-3-تعریف مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM ).    
2-2-4- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM ).    
2-2-5-تاریخچه سیر تکاملی مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-6- ابعاد وعناصر CRM    55
2-2-7- اهداف CRM از دیدگاههای مختلف    56
2-2-7-1 اهداف CRM از دیدگاه بارنت    57
2-2-7-2 اهداف CRM از نقطه نظر نول    
2-2-7-3 اهداف CRM از نظر سویفت2    
2-2-7-4 اهدف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز1    
2-2-7-5- اهداف CRM از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون 2 :    
2-2-8-فرایند CRM    
2-2-8-1 ارتباط فروشنده-خریدار    
2-2-9-دیدگاهای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-9-1- دیدگاه اول : تلقی CRM به‌عنوان یک فرآیند    
2-2-9-2 دیدگاه دوم: تلقی CRM به‌عنوان یک استراتژی    
2-2-9-3 دیدگاه سوم: تلقی CRM به‌عنوان یک فلسفه    
2-2-9-4 دیدگاه چهارم: تلقی CRM به‌عنوان یک توانمندی    
2-2-9-5 دیدگاه پنجم: تلقی CRM به‌عنوان تکنولوژی    
2-2-10- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-11-مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتري    
2-2-12- اجرای CRM    
2-2-13-مدل نظري اجراي CRM    
2-2-14-ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری    
2-2-14-1 بعد فکري  CRM    
2-2-14-2-بعد فناوري اطلاعات CRM    
2-2-14-3 بعد اجتماعی CRM    
2-2-15-چالش های اجرایی CRM   
28-چرخه تجاري مديريت ارتباط با مشتري (CRM)    
2-2-16-درك نياز هاي مشتريان و تمايز بر مبناي مشتريان    

2-3پیشینه پژوهش    

منابع

 

 

  • پاورپوینت مدیریت نیروی انسانی و ماشین الات در پروژه های عمرانی

    پاورپوینت مدیریت نیروی انسانی و ماشین الات در پروژه های عمرانی پاورپوینت نیروی انسانی پاورپوینت ماشین آلات پاورپوینت پروژه های عمرانی پاورپوینت نیروی انسانی در پروژه های عمرانی پاورپوینت ماشین آلات در پروژه های عمرانی پاورپوینت مدیریت پروژه های عمرانی…

  • بررسی نقش و اهمیت اوراق مشارکت در اقتصاد ایران

    بررسی نقش و اهمیت اوراق مشارکت در اقتصاد ایران اوراق قرضه تامین مالی اوراق مرابحه اوراق مشاركت بانكداری اسلامی بررسی نقش و اهمیت اوراق مشارکت در اقتصاد ایران دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته اقتصاد دانلود مقالات کارشناسی ارشداقتصاد دانلود مقالات…

  • پاورپوینت تئوری بازی ها

    پاورپوینت تئوری بازی ها پاورپوینت نظریه بازی پاورپوینت نظریه بازی ها پاورپوینت نظریه درباره بازی ها پاورپوینت تئوری بازی پاورپوینت تئوری بازی کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تئوری بازی ها جهت رشته ی روان شناسی در قالب 29…

  • دانلود تحقیق برنامه ریزی استراتژیک با فرمت ورد

    دانلود تحقیق برنامه ریزی استراتژیک با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی برنامه ریزی استراتژیک با فرمت docx در قالب 73 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پاورپوینت بررسی عرفان های کاذب نو پدید

    پاورپوینت بررسی عرفان های کاذب نو پدید پاورپوینت عرفان های کاذب دانلود پاورپوینت عرفان های کاذب دانلود پاورپوینت عرفان های نو پدید پاورپوینت درباره انواع عرفان های کاذب دانلود پاورپوینت درباره انواع عرفان های کاذب پاورپوینت عرفان های کاذب در…

  • خلاصه کتاب صور بنیانی حیات دینی اثر امیل دورکیم

    خلاصه کتاب صور بنیانی حیات دینی اثر امیل دورکیم کلمات کلیدی : خلاصه کتاب صور بنیانی حیات دینی اثر امیل دورکیم رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب صور بنیانی حیات دینی اثر امیل دورکیم به تعداد 32 صفحه pdf مناسب…

  • دانلود تحقیق درباره مهارت های مقابله ای word

    دانلود تحقیق درباره مهارت های مقابله ای word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مهارت های مقابله ای با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • دانلود پاورپوینت کتاب ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت

    دانلود پاورپوینت کتاب ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت پاورپوینت کتاب ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت پاورپوینت کتاب ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت پیام نور پاورپوینت کتاب ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت 1 پاورپوینت کتاب ریاضیات و…

  • پایان نامه رشته الکترونیک با عنوان انواع نویز

    پایان نامه رشته الکترونیک با عنوان انواع نویز نویز منابع نویز کنسل سازی نویز قطعات الکترونیکی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل خرید پایان نامه الکترونیک فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل رفتن به سایت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله دینی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله دینی فصل دوم پایان نامه راهبردهای مقابله دینی مبانی نظری راهبردهای مقابله دینی پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله دینی پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله دینی پیشینه نظری راهبردهای مقابله دینی ادبیات نظری راهبردهای مقابله دینی…

  • پرسشنامه تجربه خشونت در زناشویی و دوران کودکی با روایی و پایایی

    پرسشنامه تجربه خشونت در زناشویی و دوران کودکی با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تجربه خشونت در زناشویی و دوران کودکی با نمره گذاری، روایی و پایایی رفتن به سایت اصلی پرسشنامه تجربه خشونت در زناشویی و دوران…

  • بررسی فرآیند خط تولید و انبارداری کاشی در کارخانه

    بررسی فرآیند خط تولید و انبارداری کاشی در کارخانه پیشینه کاشی در ایران بررسی صنعت کاشی ایران ارزیابی سالنهای تولید کاشی سیستمهای اطلاعاتی انبار کاشی فرآیند خط تولید کاشی در کارخانه فرآیند انبارداری کاشی در کارخانه بررسی فرآیند خط تولید…

  • دانلود پاورپوینت آموزش بیمه های مهندسی

    دانلود پاورپوینت آموزش بیمه های مهندسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش بیمه های مهندسی جهت رشته بیمه در 166 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بیمه‌های مهندسی زیر…

  • پاورپوينت کتاب طراحی سایت

    پاورپوينت کتاب طراحی سایت پاورپوينت طراحی سایت پاورپوينت کتاب طراحی سایت دانلود پاورپوينت کتاب طراحی سایت دانلود پاورپوينت در مورد کتاب طراحی سایت پاورپوينت در مورد کتاب طراحی سایت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت کتاب طراحی سایت رشته مهندسی…

  • دانلود تحقیق مدیریت ریسک و انواع ریسک با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مدیریت ریسک و انواع ریسک با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ریسک و انواع ریسک با فرمت docx در قالب 89 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مقاله کارشناسی ارشد رشته حسابداری و حسابداری بانکی با عنوان ارتباط بین تغییرات قیمت و حجم معاملات

    مقاله کارشناسی ارشد رشته حسابداری و حسابداری بانکی با عنوان ارتباط بین تغییرات قیمت و حجم معاملات حجم معاملات بازار های مالی بازار سهام مطالعات Osborne بورس سهام ارتباط بین تغییرات قیمت و حجم معاملات ارتباط بین تغییرات قیمت و…

  • توقیف و رفع توقیف اموال غیر منقول

    توقیف و رفع توقیف اموال غیر منقول کلمات کلیدی : توقیف اموال از طریق اجرای ثبت نحوه توقیف اموال غیر منقول رفع توقیف اموال غیر منقول آثار توقیف اموال غیرمنقول توقیف اموال غیرمنقول در ایران توقیف اموال غیر منقول مشاعی…

  • پاورپوینت علوم نهم مبحث مواد و نقش آنها در زندگی

    پاورپوینت علوم نهم مبحث مواد و نقش آنها در زندگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علوم نهم مبحث مواد و نقش آنها در زندگی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت تفاوت تکنولوژی های پردازنده ها

    پاورپوینت تفاوت تکنولوژی های پردازنده ها پاورپوینت انواع معماری پردازنده های گرافیکی پاورپوینت انواع معماری های پردازنده ها پاورپوینت معماری پردازنده های چند هسته ای پاورپوینت معماری پردازنده های شبکه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تفاوت تکنولوژی های پردازنده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعامل دانش آموزان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعامل دانش آموزان کلمات کلیدی : مبانی نظری تعامل دانش آموزان ادبیات نظری تعامل دانش آموزان چارچوب نظری تعامل دانش آموزان فصل دوم پایان نامه تعامل دانش آموزان دانلود مبانی نظری تعامل دانش آموزان پیشینه…

  • پاورپوینت درس تاريخ زبان فارسی

    پاورپوینت درس تاريخ زبان فارسی دانلود پاورپوینت تاريخ زبان فارسي پاورپوینت آموزش تاريخ زبان فارسي پاورپوینت نمونه سوال درس تاریخ زبان فارسی رشته ادبیات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاريخ زبان فارسي جهت رشته ادبیات در قالب 179اسلاید و…

  • پاورپوینت الگوریتم کلونی زنبورعسل مصنوعی

    پاورپوینت الگوریتم کلونی زنبورعسل مصنوعی پاورپوینت الگوریتم کلونی زنبورعسل مصنوعی الگوریتم کلونی زنبورعسل مصنوعی الگوریتم کلونی زنبورعسل مصنوعی فرآیند های انتخاب در الگوریتم کلونی زنبور عسل مصنوعی معرفی چند الگوریتم بهینه شده کلونی زنبورعسل در محیط پیوسته الگوریتم کلونی زنبورعسل…

  • بررسی و تشریح نظریه ها و مدل های سازگاری

    بررسی و تشریح نظریه ها و مدل های سازگاری کلمات کلیدی : مدل های سازگاری مدل های سازگاری تحصیلی نظریه های مربوط به سازگاری عوامل موثر بر ناسازگاری ابزارهای سنجش سازگاری انواع سازگاری در روانشناسی پایان نامه سازگاری در روانشناسی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشاوره گروهی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مشاوره گروهی فصل دوم پایان نامه مشاوره گروهی مبانی نظری مشاوره گروهی پیشینه تحقیق مشاوره گروهی پیشینه داخلی مشاوره گروهی پیشینه خارجی مشاوره گروهی پیشینه پژوهش مشاوره گروهی پیشینه نظری مشاوره گروهی ادبیات نظری مشاوره…

  • پاورپوینت تب مالت یا بیماری بروسلوزیس

    پاورپوینت تب مالت یا بیماری بروسلوزیس پاورپوینت تب مالت چیست پاورپوینت تب مالت واگیر دارد پاورپوینت تب مالت علائم پاورپوینت درمان تب مالت پاورپوینت علائم تب مالت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تب مالت یا بیماری بروسلوزیس جهت رشته…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خودنظارتی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خودنظارتی مبانی نظری خودکنترلی دانلود مبانی نظری خودکنترلی پیشینه تحقیق خودکنترلی ادبیات نظری خودکنترلی فصل دوم پایان نامه خودکنترلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکنترلی ادبیات و مبانی نظری خودکنترلی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • دانلود پاورپوینت سازه های قابی

    دانلود پاورپوینت سازه های قابی پاورپوینت سازه های قابی پاورپوینت درمورد معماری پاورپوینت عمران و مهندسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سازه های قابی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آشنایی با بافت شناسی چند ارگان مهم

    پاورپوینت آشنایی با بافت شناسی چند ارگان مهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بافت شناسی چند ارگان مهم جهت رشته پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - دستگاه برش آسفالت ‬‎

    پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - دستگاه برش آسفالت ‬‎ رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - دستگاه برش آسفالت در 30 اسلاید به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر طبق…

  • پاورپوینت هدف نخستین مراقبت های نوزادی

    پاورپوینت هدف نخستین مراقبت های نوزادی پاورپوینت مراقبت های نوزاد پاورپوینت مراقبت های نوزاد در مرکز بهداشت پاورپوینت مراقبت های نوزاد بعد از تولد پاورپوینت مراقبت های نوزاد بعد از زایمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هدف نخستین مراقبت…

  • بررسی فقهی و حقوقی خرید و فروش دین

    بررسی فقهی و حقوقی خرید و فروش دین خرید و فروش دین دانلود پایان نامه خرید و فروش دین بررسی فقهی خرید و فروش دین بررسی حقوقی خرید و فروش دین خرید و فروش دین از نگاه فقه خرید و…

  • افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

    افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی تدوین برنامه بازاریابی پایان نامه افزایش فروش پایان نامه تدوین برنامه بازاریابی پایان نامهافزایش فروش در شرکتها تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی رفتن به سایت اصلی…

  • دانلود تحقیق درباره ابراز وجود word

    دانلود تحقیق درباره ابراز وجود word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ابراز وجود با فرمت docx در قالب 56 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب…

  • پاورپوینت سدهای زیرزمینی

    پاورپوینت سدهای زیرزمینی پاورپوینت سدهای زیرزمینی دانلود پاورپوینت سدهای زیرزمینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سدهای زیرزمینی جهت رشته ی عمران قالب 9  اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت بررسی اوراق مشارکت رهنی به عنوان ابزاری نوین در تأمین مالی بانک ها

    پاورپوینت بررسی اوراق مشارکت رهنی به عنوان ابزاری نوین در تأمین مالی بانک ها کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی اوراق مشارکت رهنی به عنوان ابزاری نوین در تأمین مالی بانک ها بررسی اوراق مشارکت رهنی تحقیق اوراق مشارکت رهنی مقاله…