ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

جنگ رسانه‌ای علیه ایران
نظام مقابله با جنگ نرم دشمن
عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی
عملیات روانی دشمن علیه جوانان
راهبردهای مقابله با عملیات روانی
ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها
دانلود پایان نامه عملیات روانی
دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی

ارزیابی جنگ نرم و عملیات روانی بر ضد جوانان ایرانی و ارائه راهبردهای مقابله با آنها

 (بصورت جامع و کامل)

 

قابل استفاده برای رشته های علوم ارتباطات ، جامعه شناسی ، مردم شناسی و علوم سیاسی

 

*آپدیت دوم نیز بصورت رایگان ضمیمه شد!

          1.جنگ رسانه‌ای علیه ایران

          2.نظام مقابله با جنگ نرم دشمن

 

مقدمه 

در تمامی جوامع بشری جوانان از سرمایه های اصلی و كارآمد كشور به حساب آمده و به عنوان آینده سازان جامعه همواره مورد توجه مسئولان و سردمداران بوده اند. در كشور عزیز اسلامی ایران نیز جوانان برومند اسلام چه در صحنه انقلاب و چه در صحنه های حماسه آفرین 8 سال دفاع مقدس نقش به سزائی را ایفاء نموده و همانند جوانان صدر اسلام، یاری كننده رسول مكرم اسلام بوده و بنای حكومت نبوی را با تلاش و توان جوانی خویش به ثمر رسانده و همواره در كنار حضرات معصومین ثمره وجودی اسلام را حفظ کرده اند و هم اكنون نیز با ندای لبیك خویش به مقام عظمای ولایت، سردمدار بر افراشتن پرچم اقتدار اسلام ناب محمدی در عرصه سیاست جهانی می باشند و اقتدار نظام اسلامی را حافظ بوده و خواهند بود . 

 

در واقع، عملیات روانی که مفهوم اصلی این تحقیق است، از مفاهیمی است كه تا به حال تعاریف متعدد و گوناگونی براساس شرایط استفاده از آن ارائه شده است. صلاح نصر از نویسندگان مصری در تعریف عملیات روانی می‌گوید: عملیات روانی همان جنگ كلمه و عقیده است، خواه به صورت مخفی، آشكار، شفاهی و یا كتبی باشد. اساساً سلاحی است كه به انسان و عقل او توجه دارد و هرگاه امكان برقراری ارتباط عاطفی با مخاطب را داشته باشد می‌تواند به اعماق او نفوذ كند.

 

با قدری تامل در حجم برنامه‌های منتشر شده توسط رسانه های بیگانه كه با توجه به محتوای برنامه‌ها، سابقه و دست‌اندركاران آنها، هیچ كدام دوست و حامی منافع ملت ایران محسوب نمی‌شوند، می‌توان به ادراكی از علت این موضوع رسید. رسانه های بیگانه درتلاش مذبوحانه برای سیاه جلوه دادن ایران اسلامی و ناامید كردن جوانان از شرایط موجود و آینده روشن می‌باشند.هر چند در عدم درستی این رسانه ها و سرمایه‌گذاران و هسته‌های اصلی آنها با ایران اسلامی شكی نیست اما به نظر می‌رسد كه نمایاندن مطامع ومنافعی كه این دستگاه‌ها خبر پراكنی در پی آن هستند ونیز اثبات اهداف مزدورانه آنها چندان سهل وآسان نیست.

 

 

کلمات کلیدی:

عملیات روانی

تبلیغات دشمن

عملیات روانی دشمن علیه جوانان

راهبردهای مقابله با عملیات روانی

 

 

 

بیان مسئله: 

دشمن در برنامه ریزی میان مدت و درازمدت خود با تكیه بر تخریب نسل جوان كشور سعی می كند تا با ترویج اقسام فساد و فحشاء و سرگرم كردن آنها به امور از پیش پا افتاده ، جوانان را از پرداختن به رسالت اصلی خود بازدارد و آنها را به عناصری لاابالی ، بی تفاوت و بی اراده تبدیل كند تا از جوانان به عنوان ابزاری بر علیه منافع كشور خودشان استفاده نماید . دشمن با سوء استفاده از شرایط سنی و خصوصیات روحی و روانی جوانان سعی می كنند آنها را آلت دست خود در بازی های سیاسی قرار داده و بر علیه آرمانهای  ملی كشور خود بشوراند .

 

دشمنان جهت دستیابی به  اهداف فوق از روشهای مختلفی از جمله تاثیر گذاری بر افكار عمومی جوانان از طریق استفاده از امكانات و ابزارهای تبلیغاتی  بهره خواهند گرفت . شایان توجه است که در هرشبانه روز، رسانه ها ،خبرگزاریها و رادیو های وابسته به دشمنان انبوهی از اخبار را منتشر  می نمایند . بعنوان مثال در هر شبانه روز بیش از 2460 دقیقه برنامه فارسی فقط از رادیوهای بیگانه در فضای كشورمان پخش می شود .  با توجه به محتوای برنامه ها و سابقه دست اندركاران آنها، هیچكدام دوست و حامی منافع ملت ایران محسوب  نمی شوند و قصد تضعیف نظام اسلامی را از طریق سست کردن اعتقادات و ارزشهای قشر جوان دارند. زیرا که جوانان، همواره مهمترین نقش را در توسعه پایدار یک کشور دارند .

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول :کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

پیشینه تحقیق

سؤالات تحقیق

روش تحقیق

روش جمع‌آوری اطلاعات

جامعه آماری و نمونه تحقیق (روش نمونه‌گیری ذکر شود)

ابزار اندازه‌گیری (روایی و اعتبار ابزار ذکر شود)

روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدل‌های آماری مورد استفاده

تعریف مفاهیم

شرح خدمات گزارش

 

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

مقدمه

بخش اول:عملیات روانی و تهدیدات علیه جوانان در نگاه مقام معظم رهبری

نقش منافقان داخلی در خارج کردن جوانان از صحنه

ولنگاری ، بی بند و باری و سرگرم شدن جوانان به مسائل جنسی

تاثیر پذیری جوانان از تبلیغات دشمن

تلاش برای منحرف کردن ذهن جوانان از آرمانهای انقلابی و اهداف نظام

بخش دوم : تعاریف و مفاهیم نظری

عملیات‌روانی

تقسیم بندی عملیات‌روانی

الف) عملیات‌روانی استراتژیک

ب) عملیات‌روانی تاکتیکی

تقسیم‌بندی دیگری از عملیات‌روانی

الف) عملیات‌روانی آشکار

ب) عملیات‌روانی پنهان

الف – تبلیغات سیاه

محدودیتها و معایب تبلیغات سیاه

نمونه‌های تبلیغات سیاه

ب- تبلیغات خاکستری

محدودیتهی تبلیغات خاکستری

بخش سوم : فشارهای عملی و روانی در عملیات روانی

فشارهای عملی در جنگ روانی

فشارهای عملی

فشارهای نظامی و تسلیحاتی

فشارهای اقتصادی

فشارهای سیاسی ـ دیپلماتیک

فشارهای فرهنگی و اجتماعی

فشارهای روانی ـ تبلیغی

امکانات و تجهیزات کشور مبدأ

 

بخش چهارم : عملیاتی‌سازی عملیات روانی

فصل سوم : ارائه و تحلیل داده های جمع آوری شده از رسانه های بیگانه

مقدمه

بخش اول : فضای کلی رسانه ای علیه قشر جوان ایرانی با تاکید بر تبلیغات رسانه های بیگانه

بخش دوم : محور یابی  عملیات روانی

بخش سوم : اطلاعات کمی محوریابی عملیات روانی رسانه های بیگانه علیه جوانان

در این بخش از گزارش، هر یک این پنج مقوله اصلی و زیر مقوله های آنها، به تفکیک در قالب نمودار و جداول زیر نشان داده می شوند.

الف) موضوعات و مسائل اجتماعی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اجتماعی

نمودار ۱- اجتماعی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۲- اجتماعی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی در جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۳- اجتماعی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۴- اجتماعی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی جهت بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۵- اجتماعی (مجموع فراوانی متغیرهای عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی به تفکیک کشور)

نمودار ۶- اجتماعی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشورها به تفکیک عامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آمریکا)

نمودار ۷- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی اسرائیل)

نمودار ۹- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی انگلیس)

نمودار ۱۰- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی فرانسه)

نمودار ۱۱- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی آلمان)

نمودار ۱۲- اجتماعی (درصد هر یک از عوامل عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اجتماعی از سوی گروه های معاند و مخالف)

ب) متغیر های اقتصادی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای اقتصادی

نمودار ۱۳- اقتصادی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۴- اقتصادی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۵- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۶- اقتصادی (درصد سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای سیاسی

نمودار ۲۰- سیاسی  (وضعیت فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی به تفکبک کشور)

نمودار ۲۱- سیاسی  (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۲- سیاسی  (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۳- سیاسی  (مجموع فراوانی فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۴- سیاسی  (درصد فعالیت هر یک از کشورها در جهت ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۵- سیاسی  (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۶- سیاسی  (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۷- سیاسی  (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۸- سیاسی  (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۲۹- سیاسی  (درصد فعالیت آلمان به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

نمودار ۳۰- سیاسی  (درصد فعالیت معاند و مخالف به تفکیک مؤلفه های عملیات روانی در جهت تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل سیاسی)

ت) متغیر مسائل فرهنگی و مذهبی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه متغیرهای فرهنگی و مذهبی

نمودار ۳۱- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۲- فرهنگی و مذهبی (درصد هر یک از مؤلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۳- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۴- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت هر کشور در ایجاد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۵- فرهنگی و مذهبی (مجموع فراوانی فعالیت هر کشور در ایجاد تأثیر بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی از طریق عوامل عملیات روانی)

نمودار ۳۶- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آمریکا به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۷- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت اسرائیل به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۸- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت انگلیس به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۳۹- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت فرانسه به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۰- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت آلمان به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

نمودار ۴۱- فرهنگی و مذهبی (درصد فعالیت گروه های معاند و مخالف به تفکیک عوامل ایجاد کننده عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل فرهنگی و مذهبی)

ث) سایر موضوعات ( غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه )

نمودار ۱۷- اقتصادی (مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد مرلفه های عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی مسائل اقتصادی)

نمودار ۱۸- اقتصادی (درصد مجموع فراوانی سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء بحرانی بودن اوضاع جوانان و بزرگنمایی مشکلات جوانان”)

نمودار ۱۹- اقتصادی (درصد مجموع سهم هر کشور در ایجاد عملیات روانی “القاء وجود تبعیض طبقاتی در میان جوانان”)

متغیر مسائل سیاسی

نتایج کلی حاصل از تحلیل کمی عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه موضوعات متفرقه غیر قابل جایگذاری در طبقات چهار گانه

نمودار ۴۲- سایر موضوعات  (مجموع فراوانی عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

نمودار ۴۳- سایر موضوعات  (درصد عملیات روانی تأثیرگذار بر بزرگنمایی سایر موضوعات به تفکیک کشور)

ت) مجموع کل فراوانی مؤلفه های عملیات روانی

نمودار ۴۴- مجموع کل فراوانی فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۵- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک حوزه های تأثیر

نمودار ۴۶- مجموع کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

نمودار ۴۷- درصد کل فعالیت های عملیات روانی به تفکیک کشور

محورهایی که بیشترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که کمترین استفاده را در عملیات رسانه ای بیگانگان داشتند

محورهایی که در عملیات رسانه ای همه کشورها بیگانه مورد استفاده قرار گرفته

 

بخش چهارم : شگردهای تبلیغی

 

فصل چهارم : تعیین فرصتها، تهدیدها، نقاط قوت، نقاط ضعف و ارائه راهبردهای مقابله با عملیات روانی

مقدمه

بخش اول : فرصتها، تهدیدات، نقاط قوت و نقاط ضعف

فرصت ها و تهدیدات خارجی

نقاط قوت و ضعف داخلی

فرصتهای عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

تهدیدات عمده برای نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

نقاط قوت عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

نقاط ضعف عمده  نهادهای مسئول کشور در حوزه فعالیتهای رسانه ای در برابر عملیات روانی بیگانگان علیه جوانان کشور

بخش دوم : راهبردهای مقابله با عملیات روانی رسانه های بیگانه

راهبرد

راهبردهای مقابله با عملیات روانی دشمن علیه جوانان

 

 

*آپدیت دوم نیز بصورت رایگان ضمیمه شد!

          1.جنگ رسانه‌ای علیه ایران

          2.نظام مقابله با جنگ نرم دشمن

 

 

 

  • پاورپوینت فنگ شویی یا دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا

    پاورپوینت فنگ شویی یا دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا پاورپوینت فنگ شویی اتاق خواب پاورپوینت فنگ شویی ذهن پاورپوینت فنگ شویی چیست پاورپوینت جدول فنگ شویی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی فنگ شویی جهت رشته فلسفه و منطق…

  • بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی

    بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی پایان نامه مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق راهکارهای مناسب برای وصول مطالبات بانکی مطالبات معوق بانکی علل ایجاد مطالبات معوق…

  • کارآفرینی در سازمان ها ، موانع آن و عوامل موثر بر ایجاد کارآفرینی

    کارآفرینی در سازمان ها ، موانع آن و عوامل موثر بر ایجاد کارآفرینی پایان نامه کارآفرینی پایان نامه کارآفرینی سازمانی دانلود پایان نامه کارآفرینی پایان نامه در مورد کارآفرینی روحیه کارآفرینی سازمانی نظریه های کارآفرینی نظریه های کارآفرینی سازمانی تئوری…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد

    دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد پاورپوینت مدیریت و ارزیابی عملکرد در سازمان پاورپوینت فرآیند ارزیابی در سازمان پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت عملکرد جهت رشته مدیریت در 86 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • پاورپوینت تاریخچه و اجزای بولدوزر

    پاورپوینت تاریخچه و اجزای بولدوزر پاورپوینت بولدوزر پاورپوینت در مورد بولدوزر دانلود پاورپوینت بولدوزر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخچه و اجزای بولدوزر جهت رشته مکانیک در قالب 19 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت سیستم گرمایش تشعشعی از کف

    پاورپوینت سیستم گرمایش تشعشعی از کف پاورپوینت سیستم گرمایشی تابشی پاورپوینت سیستم گرمایشی تابشی برقی پاورپوینت سیستم گرمایش از کف پاورپوینت تنظیم دمای گرمایش از کف پاورپوینت سیستم گرمایشی از سقف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم گرمایش تشعشعی…

  • پاورپوینت مقاله ای در مورد سی دی آموزشی

    پاورپوینت مقاله ای در مورد سی دی آموزشی پاورپوینت سی دی پاورپوینت سی دی آموزشی کنکور پاورپوینت سی دی آموزشی دهم تجربی پاورپوینت سی دی آموزشی ریاضی دهم انسانی پاورپوینت سی دی آموزشی گاج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه گذاری خارجی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه گذاری خارجی کلمات کلیدی : مبانی نظری سرمایه گذاری خارجی تاریخچه سرمایه گذاری خارجی پیشینه تحقیق سرمایه گذاری خارجی تاریخچه سرمایه گذاری خارجی در ایران تاریخچه سرمایه گذاری خارجی در جهان تاريخچه سرمايه گذاري…

  • پاورپوینت زبان گزارشگری تجاری توسعه پذیر

    پاورپوینت زبان گزارشگری تجاری توسعه پذیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زبان گزارشگری تجاری توسعه پذیر جهت رشته ی حسابداری در قالب 63 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی

    رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی کلمات کلیدی : پایان نامه شبکه های اجتماعی افزایش اعتماد خریداران اینترنتی عوامل موثر در رفتار مصرف کننده فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده رفتار خرید…

  • پاورپوینت اهمیت کاهش مصرف نمک

    پاورپوینت اهمیت کاهش مصرف نمک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهمیت کاهش مصرف نمک جهت رشته تغذیه در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سدیم به طور…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 9

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 9 مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی پیشینه داده…

  • پاورپوینت کتاب و درس مهندسی نرم افزار 1

    پاورپوینت کتاب و درس مهندسی نرم افزار 1 پاورپوینت درس مهندسی نرم افزار 1 پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار 1 پاورپوینت کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مهندسی نرم افزار پرسمن…

  • دانلود پاورپوینت اعصاب محیطی

    دانلود پاورپوینت اعصاب محیطی پاورپوینت اعصاب محیطی پاورپوینت اعصاب محیطی و مرکزی پاورپوینت اعصاب محیطی پا پاورپوینت اعصاب محیطی مغزی پاورپوینت اعصاب محیطی سمپاتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اعصاب محیطی جهت رشته روانشناسی  در قالب 11 اسلاید و…

  • دانلود تحقیق در مورد همبستگی خانواده docx

    دانلود تحقیق در مورد همبستگی خانواده docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی همبستگی خانواده با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • پاورپوینت برنامه نویسی c

    پاورپوینت برنامه نویسی c پاورپوینت برنامه نویسی خانواده c دانلود پاورپوینت آموزش برنامه نویسی c دانلود پاورپوینت زبان برنامه نویسی c پاورپوینت درباره برنامه نویسی c رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه نویسی c جهت رشته ی نرم افزار…

  • اوصاف معامله خرید و فروش دین و مقایسه آن با معاملات دیگر

    اوصاف معامله خرید و فروش دین و مقایسه آن با معاملات دیگر دانلود پایان نامه بیع دین دانلود پایان نامه معامله دین اوصاف و ویژگیهای معامله بیع وجوه تمایز معامله بیع با معاملات دیگر ویژگی معامله خرید و فروش دین…

  • دانلود پاورپوینت كامپيوتر و مديريت داده‌ها

    دانلود پاورپوینت كامپيوتر و مديريت داده‌ها دانلود پاورپوینت كامپيوتر و مديريت داده‌ها پاورپوینت كامپيوتر و مديريت داده‌ها دانلود پاورپوینت  مديريت داده‌ها پاورپوینت مديريت داده‌ه چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت كامپيوتر و مديريت داده‌ها در قالب 48 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی زناشویی 100 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرسودگی زناشویی 100 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فرسودگی زناشویی مبانی نظری فرسودگی زناشویی پیشینه تحقیق فرسودگی زناشویی پیشینه داخلی فرسودگی زناشویی پیشینه خارجی فرسودگی زناشویی پیشینه پژوهش فرسودگی زناشویی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با ترانس های ولتاژ بالا

    پاورپوینت آشنایی با ترانس های ولتاژ بالا پاورپوینت مقاله ای درباره ترانس های ct و pt پاورپوینت نحوه اتصال ترانس ولتاژ پاورپوینت قیمت ترانس ولتاژ pt پاورپوینت ترانس اندازه گیری ولتاژ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ترانس های…

  • بررسی اصول و ماهیت اقتصاد در روستاها

    بررسی اصول و ماهیت اقتصاد در روستاها اقتصاد روستایی نظامهای اقتصادی اصول اقتصاد در روستا عوامل توسعه اقتصادی دانلود پایان نامه رشته اقتصاد بررسی اصول و ماهیت اقتصاد در روستاها رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته اقتصاد بررسی اصول…

  • دانلود تحقیق همسر آزاری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق همسر آزاری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی همسرآزاری با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       چکیده هرچند…

  • راهکارها و تدابیر پیشگرانه در برابر خشونت علیه زنان

    راهکارها و تدابیر پیشگرانه در برابر خشونت علیه زنان کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان تدابیر حمایتی در برابر…

  • پاورپوینت بیمار در اغما

    پاورپوینت بیمار در اغما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیمار در اغما جهت رشته ی پزشکی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هيپرتانسيون: انسفالوپاتی هيپرتانسيو،…

  • دانلود تحقیق اخلاق حرفه ای با فرمت ورد

    دانلود تحقیق اخلاق حرفه ای با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مفهوم اخلاق حرفه ای با فرمت docx در قالب 49 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • گزارش کارآموزی وکالت با عنوان جریمه و آثار آن از حیث سیاست جنائی

    گزارش کارآموزی وکالت با عنوان جریمه و آثار آن از حیث سیاست جنائی جرم جریمه جرائم و مجازاتها حقوق کیفری ایران حقوق جزای ایران دانلود گزارش کارآموزی وکالت با عنوان جریمه و آثار آن از حیث سیاست جنائی گزارش کارآموزی…

  • پاورپوینت سيستمهاي هزينه يابي و هزينه يابي بر مبناي فعاليت

    پاورپوینت سيستمهاي هزينه يابي و هزينه يابي بر مبناي فعاليت کلمات کلیدی : پاورپوینت سيستمهاي هزينه يابي وهزينه يابي بر مبناي فعاليت تحقیق سيستمهاي هزينه يابي وهزينه يابي بر مبناي فعاليت روش شش مرحله اي هزینه یابی سفارش کار تفاوت…

  • پاورپوینت مطالعات تحقیقاتی شماره یک و سه مفروضات بنیادی حسابداری

    پاورپوینت مطالعات تحقیقاتی شماره یک و سه مفروضات بنیادی حسابداری دانلود پاورپوینت رایگان ارائه درس تئوری حسابداری پاورپوینت مطالعات تحقیقاتی شماره یک و سه مفروضات بنیادی حسابداری مطالعات تحقیقاتی شماره یک و سه مفروضات بنیادی حسابداری مقدمه ای بر مفروضات…

  • پروپوزال بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران

    پروپوزال بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال میزان کارآفرینی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر كارآفرینی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران پروپوزال رابطه مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران پیاده سازی مدیریت دانش در باشگاه…

  • طبیعت در پسادریافتگری با تاکید بر کارهای ونسان ون گوگ

    طبیعت در پسادریافتگری با تاکید بر کارهای ونسان ون گوگ طبیعت در پست امپرسیونیسم بررسی طبیعت در كارهای ون گوگ طبیعت در پسادریافتگری با تاکید بر کارهای ونسان ون گوگ طبیعت در پست امپرسیونیسم با تاکید بر کارهای ون گوگ…

  • پاورپوینت سازه فضاکار

    پاورپوینت سازه فضاکار دانلود پاورپوینت سازه فضاکار دانلود پاورپوینت درمورد سازه فضاکار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سازه فضاکار جهت رشته مهندسی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آشنایی با کلیات بافت شناسی پوست

    پاورپوینت آشنایی با کلیات بافت شناسی پوست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کلیات بافت شناسی پوست جهت رشته پیراپزشکی در قالب 14 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل پایانه مسافربری تنکابن

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل پایانه مسافربری تنکابن دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل پایانه مسافربری تنکابن پاورپوینت شناخت ترمینال تنکابن تاریخچه ترمینال تنکابن طراحی پایانه مسافربری تنکابن سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل…

  • دانلود تحقیق در مورد بهزیستی و تاریخچه آن docx

    دانلود تحقیق در مورد بهزیستی و تاریخچه آن docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بهزیستی و تاریخچه ی آن با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد.…

  • دستورالعلمل ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان

    دستورالعلمل ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان ارزیابی عملکرد اهداف سازمانی کارآیی و اثربخشی دانلود مقالات رشته مدیریت دستورالعلمل ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان دانلود مقالات مدیریت دانلود مقالات مدیریتی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مدیریت دستورالعلمل ارزیابی عملکرد…