ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • دانلود پاورپوینت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه

    دانلود پاورپوینت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه پاورپوینت در مورد آشنایی با نت پاورپوینت نگهداری و تعمیرات در مدیریت پاورپوینت انواع نت در مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه جهت رشته مدیریت در 30 اسلاید و…

  • دانلود پاورپوینت مفهوم تنظیم قانون رقابت 59 اسلاید

    دانلود پاورپوینت مفهوم تنظیم قانون رقابت 59 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم تنظیم قانون رقابت 59 اسلاید  جهت رشته حسابداری در قالب 59 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • اکونومایزر

    اکونومایزر دانلود مقاله اکونومایزر مبدل حرارتی کاهش اتلاف انرژی با اکونومایزر دانلود مقالات رشته مکانیک دانلود مقالات مکانیک دانلود مقالات مهندسی مکانیک سیستم حرارتی با اکونومایزر رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مکانیک اکونومایزر (Economizer) مقدمه اکونومایزر (Economizer) یکی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش وضعیت مدیریت دانش 69 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش وضعیت مدیریت دانش 69 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش مبانی نظری وضعیت مدیریت دانش پیشینه تحقیق وضعیت مدیریت…

  • پرسشنامه انگیزش تحصیلی والرند با تفسیر و نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه انگیزش تحصیلی والرند با تفسیر و نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه انگیزش تحصیلی والرند پرسشنامه انگیزش تحصیلی والراند 1992 پرسشنامه انگیزش تحصیلی دانشجویان والرند پرسشنامه انگیزش پیشرفت تحصیلی (ism) دانلود پرسشنامه انگیزش درونی ابعاد پرسشنامه…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ

    دانلود پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ پاورپوینت ایمیل مارکتینگ وردپرس پاورپوینت ایمیل مارکتینگ چیست پاورپوینت ایمیل مارکتینگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ایمیل مارکتینگ جهت رشته کامپیوتر در قالب 22 اسلاید و…

  • دیدگاه های صاحب نظران در مفهوم رفتار شهروندی سازمانی

    دیدگاه های صاحب نظران در مفهوم رفتار شهروندی سازمانی کلمات کلیدی : پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی عوامل رفتار شهروندی سازمانی نظریه های رفتار شهروندی سازمانی مدل های رفتار شهروندی سازمانی پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی نقش…

  • پاورپوینت بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار

    پاورپوینت بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار پاورپوینت بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار پرتفوی انحراف معیار پورتفوی و تنوع بخشی خط بازار اوراق بهادار (SML) بتا و صرف ریسک نسبت پاداش به ریسک (صرف ریسک) خط بازار…

  • پاورپوینت خلاقیت و حل مسأله

    پاورپوینت خلاقیت و حل مسأله پاورپوینت خلاقیت و حل مسأله تحقیق خلاقیت و حل مسأله مديريت خلاقيت ويژگيهاي مديران كار آفرين تعريف خلاقيت تعريف نوآوري كارآفريني عوامل موثر در رشد خلاقيت روشهاي پرورش خلاقيت عوامل و زمينه هاي تاثير گذار…

  • پاورپوینت مراحل و کاربردهای تحلیل سلسله مراتبی در برنامه ریزی شهری

    پاورپوینت مراحل و کاربردهای تحلیل سلسله مراتبی در برنامه ریزی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با فرآیند تحلیل سلسله مراتبی یا AHP جهت رشته گوناگون در قالب 34 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • پاورپوینت آشنایی با آداب و سبک زندگی اسلامی

    پاورپوینت آشنایی با آداب و سبک زندگی اسلامی پاورپوینت سبک زندگی اسلامی پاورپوینت درباره سبک زندگی اسلامی پاورپوینت های سبک زندگی اسلامی پاورپوینت در مورد سبک زندگی اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با آداب و سبک زندگی…

  • پاورپوینت شرایط و مراحل ثبت اختراع

    پاورپوینت شرایط و مراحل ثبت اختراع کلمات کلیدی : پاورپوینت شرایط و مراحل ثبت اختراع شرایط و مراحل ثبت اختراع در ایران حقوق ثبت اختراع در ایران کلیات ثبت اختراع حق ثبت اختراع یا پتنت شرایط عمومی ثبت اختراع جایگاه…

  • پاورپوینت آموزش تدریس اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش زبان انگلیسی هشتم - شماره 2

    پاورپوینت آموزش تدریس اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش زبان انگلیسی هشتم - شماره 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش زبان انگلیسی هشتم - شماره 2 به دانش آموزان…

  • بررسی حقوقی داوری اینترنتی در تجارت بین المللی

    بررسی حقوقی داوری اینترنتی در تجارت بین المللی داوری در تجارت الكترونیك داوری در تجارت الكترونیك در ایران بررسی داوری الکترونیکی در حقوق ایران داوری در تجارت الكترونیك حقوق بین الملل داوری اینترنتی در تجارت بین‌المللی پایان نامه داوری در…

  • ​​​​​​​فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیق در مورد خلاقیت و نوآوری

    ​​​​​​​فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیق در مورد خلاقیت و نوآوری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خلاقیت و نوآوری مبانی نظری خلاقیت و نوآوری پیشینه تحقیق خلاقیت و نوآوری پیشینه داخلی خلاقیت و نوآوری پیشینه خارجی خلاقیت…

  • پاورپوینت آموزش تزئینات و معماری داخلی درخانه

    پاورپوینت آموزش تزئینات و معماری داخلی درخانه پاورپوینت معماری داخلی پاورپوینت معماری داخلی رایگان دانلود پاورپوینت معماری داخلی دانلود رایگان پاورپوینت معماری داخلی پاورپوینت طراحی داخلی پاورپوینت رنگ در معماری داخلی پاورپوینت آموزش تزئینات و معماری داخلی درخانه رفتن به…

  • تاثیر استراتژی منابع انسانی بر ارزیابی عملکرد مدیران

    تاثیر استراتژی منابع انسانی بر ارزیابی عملکرد مدیران پایان‌نامه ارزیابی عملکرد مدیران پایان‌نامه استراتژی های منابع انسانی شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران روشهای ارزیابی عملکرد مدیران مولفه های استراتژی های منابع انسانی پایان‌نامه استراتژی های منابع انسانی در شرکت نفت…

  • استفاده از داده های لاگهای مختلف و اطلاعات مغزه جهت تخمین تراوایی

    استفاده از داده های لاگهای مختلف و اطلاعات مغزه جهت تخمین تراوایی لاگ دانلود پایان نامه تخمین تراوایی اطلاعات مغزه خصوصیات پتروفیزیکی سنگ مخزن استفاده از داده های لاگهای مختلف و اطلاعات مغزه جهت تخمین تراوایی تخمین تراوایی با داده…

  • پرسشنامه مقیاس رهبری در ورزش (LSS) چلادوری و صالح (۱۹۷۸)

    پرسشنامه مقیاس رهبری در ورزش (LSS) چلادوری و صالح (۱۹۷۸) کلمات کلیدی : مقیاس رهبری در ورزش پرسشنامه رهبری در ورزش پرسشنامه مقیاس رهبری در ورزش پرسشنامه سبک های رهبری در ورزش دانلود پرسشنامه مقیاس رهبری در ورزش پرسشنامه مقیاس…

  • دانلود تحقیق ساخت و فرآیند استقرار شهرداری الکترونیک با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ساخت و فرآیند استقرار شهرداری الکترونیک با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ساخت و فرآیند استقرار شهرداری الکترونیک با فرمت docx در قالب 14 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت سقف های پلیسه ای

    دانلود پاورپوینت سقف های پلیسه ای پاورپوینت سقف های پلیسه ای پاورپوینت انواع تاوه های چیندار پاورپوینت سقف پلیسه ای ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سقف های پلیسه ای در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • بررسی نقش برگزاری آزمونهای قرآن و عترت در نهادینه سازی رفتارهای اخلاقی- فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

    بررسی نقش برگزاری آزمونهای قرآن و عترت در نهادینه سازی رفتارهای اخلاقی- فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرآن و عترت نهادینه سازی آزمونهای قرآن و عترت رفتارهای اخلاقی فرهنگی دانلود مقاله بررسی نقش برگزاری آزمونهای قرآن و عترت در نهادینه…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر نقش متغیرهای تعدیل کننده

    پرسشنامه بررسی تاثیر تبلیغات افواهی بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر نقش متغیرهای تعدیل کننده پرسشنامه تبلیغات افواهی پرسشنامه قصد خرید مشتریان پرسشنامه تاثیر تبلیغات افواهی بر قصد خرید مشتریان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر…

  • پاورپوینت آموزش علوم ششم ابتدایی مبحث انرژی بادی

    پاورپوینت آموزش علوم ششم ابتدایی مبحث انرژی بادی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم ششم ابتدایی مبحث انرژی بادی در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • بررسی تورم در سالهای 1381 تا 1388 در اقتصاد ایران

    بررسی تورم در سالهای 1381 تا 1388 در اقتصاد ایران تورم تولید نرخ ارز دستمزد نقدینگی روش ARDL شاخص قیمت کالاهای وارداتی دانلود پایان نامه رشته اقتصاد بررسی تورم در سالهای 1381 تا 1388 در اقتصاد ایران بررسی تورم در…

  • ارزیابی عملکرد سازمان با کارت امتیازی متوازن

    ارزیابی عملکرد سازمان با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از تکنیک bsc شاخص…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شخصیت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شخصیت کلمات کلیدی : پیشینه شخصیت مبانی نظری شخصیت پیشینه شخصیت شناسی پیشینه تحقیق شخصیت پیشینه نظری شخصیت پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی تاريخچه ارزشيابي شخصيت مبانی نظری ویژگی های شخصیتی مبانی نظری تیپ های شخصیت…

  • مولفه ها و نظریه های هوش هیجانی و بررسی ارتباط آن با مفاهیم دیگر

    مولفه ها و نظریه های هوش هیجانی و بررسی ارتباط آن با مفاهیم دیگر هوش هیجانی مولفه های هوش هیجانی نظریه های هوش هیجانی بررسی ارتباط هوش هیجانی با مفاهیم دیگر پایان نامه هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی و سلامت…

  • نمونه سوالات استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۶

    نمونه سوالات استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۶ نمونه سوالات استخدام سازمان تامین اجتماعی سال ۹۶ رفتن به سایت اصلی شرایط عمومی استخدام۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران۲- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد شغلی مدیران آموزشی 43 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد شغلی مدیران آموزشی 43 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعهد شغلی مدیران آموزشی مبانی نظری تعهد شغلی مدیران آموزشی پیشینه تحقیق تعهد شغلی مدیران آموزشی پیشینه پژوهش تعهد شغلی مدیران آموزشی…

  • پاورپوينت اصول گزارش و گزارش نویسی

    پاورپوينت اصول گزارش و گزارش نویسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت اصول گزارش و گزارش نویسی جهت رشته مديريت قالب 133 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       وقتی که…

  • پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر

    پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت برقراری ارتباط موثر جهت رشته ی روان شناسی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت هوش هیجانی یا هوش عاطفی

    پاورپوینت هوش هیجانی یا هوش عاطفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هوش هیجانی جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     هوش عاطفی، هوش…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

    پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار پاورپوینت کتاب…

  • پاورپوینت امنیت در شبکه های اقتضایی

    پاورپوینت امنیت در شبکه های اقتضایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت امنیت در شبکه های اقتضایی جهت رشته کامپیوتر در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     فهرست :…