ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری
نحوه پیاده سازی crm
مراحل پیاده سازی crm
نمونه های موفق crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

 

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن  می باشد.

 

 

 

مقدمه
سازمان‏های امروزی کالا و خدماتی را ارائه می‏دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تأمین و یا خدمات از طریق تکنولوژیست و نیز یک سیستم CRM فراتر از موضوع کیفیت خدمات و یا خدمات مشتری است، (دهمرده و همکاران، 1389، ص92).استراتژی‏های بازاریابی سنتی روی 4P تمرکز می کرد تا سهم بازار را افزایش دهد(قیمت،محصول،توسعه و مکان). هدف اصلی، افزایش دادن حجم معاملات بین فروشنده وخریدار است. حجم معاملات، یک راه اندازه‏گیری خوب برای وضعیت استراتژی‏ها و روش‏های فروش را فراهم می‏کند. CRM یک حرکت حرفه‏‏‏ای فراتر از افزایش حجم معاملات می باشد.

 

 

هدف آن افزایش سود، درآمد و رضایت مندی مشتری است. به منظور داشتن CRM موفق، یک مجموعه گسترده از ابزارها، تکنولوژی‏ها و دستورالعمل های ارتباط با مشتری ضروریست. بنابراین CRM اساسا یک استراتژی کاری و یک نقطه عملیاتی در مقابل دیدگاه فنی است. CRM یک استراتژی منظم برای ساختن و نگه داشتن دراز مدت ارتباط با مشتریان سودآور است. یک شروع موفقیت آمیز برای CRM، از استراتژی و فلسفه کسب و کار سرچشمه می گیرد که همه فعالیت‏های سازمان را بر روی نیازهای مشتری متمرکز می کند. تکنولوژی CRM به عنوان یک عامل تقویت کننده برای فرآیندهایی است که استراتژی‏ها را به سوی نتایج تجاری هدایت می کنند.(Tohidi & Jabbari,2012,p.565).

 

 

 

 

مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری

همانطور که اشاره شد اجرای موفق یک پروژه  CRM نیازمند یک رویکرد جامع با نگاه متوازن به فناوری، فرایندها و کارکنان است. بر این اساس مدل اجرایی CRM در سازمانها بدین صورت پیشنهاد می‏گردد و در ادامه با توجه به مدل ذیل در شکل2-5 به تشریح هریک از ابعاد پرداخته می شود.

 

 

•    عامل فناوری 
مدت زمان مدیدی است که فن آوری اطلاعات به عنوان ابزاری جهت بازمهندسی بنیادین فرایندهای کاری  و بهبود در عملکرد سازمانی شناخته شده است. با استفاده از IT می‏توان روشهای ابتکاری جدید خلق نمود، بنگاه را با مشتریان، تامین-کنندگان و ذینفعان داخلی مرتبط کرد.IT این قابلیت را فراهم نموده است که بسته‏های CRM از امکان جمع آوری و تحلیل الگوهای داده های مشتریان، بررسی رفتار مشتریان، توسعه مدلهای پیش بینی، ارائه پاسخ به مشتری با ابزارهای ارتباطی موردنظر او، برخوردار باشند. نوآوری در زیرساختهای شبکه، محاسبات سرویس دهنده/سرویس گیرنده و ابزارهای هوشمند تجاری از فاکتورهای اصلی در توسعه CRM می باشند. سیستمهای CRM دانش مشتری را جمع‏آوری، ذخیره، نگهداری و درکل سازمان توزیع می‏نماید. براین اساس مدیریت موثر اطلاعات، عنصر اساسی در موفقیت CRM می‏باشد. همچنین، انبارسازی داده، سیستم برنامه ریزی منابع سازمان  و اینترنت زیرساختهای اصلی در توسعه CRM می‏باشند.

 

 

•    فناوری انبارسازی داده    
انبارسازی داده  از جمله ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات است که به تصمیم گیران سازمانی اجازه دسترسی مستمر به اطلاعات را از طریق جمع آوری داده‏های مشتریان در سازمان و تلفیق تمام پایگاه های داده و سیستم عملیاتی نظیر منابع انسانی، فروش و فرایند معامله، امور مالی، موجودی ، خرید و سیستم بازاریابی می دهد. بویژه انبار داده با اخذ، پالایش، تغییر و مدیریت حجم زیادی از داده ها از سیستمهای ناهمگون یک سیر تاریخی از معاملات مشتری را در دسترس قرار می دهد. در نتیجه نیاز به ابزارهای سنتی تحقیقات بازار نظیر تحقیقات میدانی و گروههای کانون در استخراج دانش از مشتریان کاهش می یابد. بدین ترتیب امکان شناسایی و گزارش بر مبنای محصولات یا خدمات، مناطق جغرافیایی، کانون توزیع، گروه مشتری و یا مشتری خاص ممکن می شود. در نتیجه کلیه ارتباطات مربوط به تعاملات مشتریان در سازمان در دسترس می-باشد. در واقع فناوری انبارسازی داده، امکان اجرای CRM را فراهم آورده است. 

 

 

چراکه CRM با تلخیص، مرتبط نمودن و تغییر شکل داده های مشتریان به اطلاعات پردازش شده، منجر به درک بهتر مشتریان شده است. داده های مرتبط با مشتریان شامل داده های فروش، ترفیع و فعالیتهای مربوط به خدمات مشتری است. سایر اطلاعات تولید شده از خدمات داخلی، می توانند درک ما از مشتریان و الگوی خرید آنان را توسعه دهند. توانایی انبارهای داده در ذخیره سازی هزاران گیگابایت  اطلاعات، امکان تحلیل‏های کاربردی سریع را ممکن ساخته است.

 

 

 

 مزایایی که انبارسازی داده برای سازمانها دارند بطور خلاصه به شرح زیر است:
دسترسی دقیق تر و سریع تر به اطلاعات به منظور تسهیل پاسخگویی به سوالات مشتریان.
افزایش کیفیت داده و فیلتر سازی داده ها به منظور حذف داده های نامناسب و تکراری.
استخراج و دستکاری سریع داده ها برای تجزیه و تحلیل سودآوری، دسترسی مشتری و مدل سازی حفظ و نگهداری مشتری
ابزارهای تلخیص و تحلیل پیشرفته داده ها برای طراحی گزارشات سطوح بالاتر و امکان دسترسی به جزئیات گزارش.
محاسبه ارزش فعلی  و تخمین ارزش آتی هر مشتری(Chen & Popovich,2003)

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

 

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    
 
 

 

 

 
فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82
 
 

 

 
فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

 

  • غنی سازی مواد غذایی با تاکید بر ماکارونی

    غنی سازی مواد غذایی با تاکید بر ماکارونی ماکارونی غنی شده غنی سازی ماکارونی تاریخچه ماکارونی در ایران و جهان دانلود پایان نامه ماکارونی غنی‌سازی مواد غذایی غنی سازی مواد غذایی با تاکید بر ماکارونی دانلود پایان نامه غنی سازی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدلهای استراتژیک مدیریت دانش 91 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدلهای استراتژیک مدیریت دانش 91 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدلهای استراتژیک مدیریت دانش ادبیات نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش فصل…

  • پاورپوینت کتاب آفتاب و سایه ها از دکتر محمدتقی فعالی

    پاورپوینت کتاب آفتاب و سایه ها از دکتر محمدتقی فعالی پاورپوینت کتاب آفتاب و سایه ها دانلود پاورپوینت کتاب آفتاب و سایه ها از دکتر محمدتقی فعالی پاورپونیت کتاب محمدتقی فعالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب آفتاب و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه یادگیری مبانی نظری یادگیری پیشینه تحقیق یادگیری پیشینه داخلی یادگیری پیشینه خارجی یادگیری پیشینه پژوهش یادگیری پیشینه نظری یادگیری ادبیات نظری یادگیری چارچوب نظری یادگیری رفتن به…

  • پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی برق گرایش مخابرات موضوع: بررسی و ویراست فایل‌های AVI

    پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی برق گرایش مخابرات موضوع: بررسی و ویراست فایل‌های AVI فایل های AVI ساختارهای اطلاعاتی فایل AVI تغییر فایل های AVI کاراکترهای اسکی فرمت چند رسانه‌ ای دانلود پایان نامه فایل های AVI بررسی و ویراست…

  • پاورپوينت ICANN چیست 32 اسلاید

    پاورپوينت ICANN چیست 32 اسلاید پاورپوینت آماده کامپیوتر شناخت ICANN پاورپوینت شناخت ICANN تحقیق شناخت ICANN دانلود power point دانلود پاورپوینت در مورد شناخت ICANN دانلود پاورپوینت شناخت ICANN دانلود تحقیق شناخت ICANN دانلود رایگان پاورپوینت شناخت ICANN شناخت ICANN…

  • پاورپوینت (اسلاید) لابي و مذاکره

    پاورپوینت (اسلاید) لابي و مذاکره پاورپوینت لابي و مذاکره لابي و مذاکره تحقیق لابي و مذاکره مقاله لابي و مذاکره تعریف لابي مراحل انجام لابي استراتژي ها و تاكتيك هاي لابي مهارت هاي لازم جهت انجام لابي به صورت چهره…

  • تئوریها و زیرساختارهای مدیریت دانش و فرایندهای لازم برای استقرار آن در سازمان

    تئوریها و زیرساختارهای مدیریت دانش و فرایندهای لازم برای استقرار آن در سازمان استقرار مدیریت دانش روش اجرایی مدیریت دانش امکان سنجی استقرار مدیریت دانش هدف از پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان مراحل پیاده سازی سیستم مدیریت دانش پایان…

  • پاورپوینت فصل پنجم درس چالش های نظام اداری با عنوان مدیریت بهره وری صفحات 134 تا 142

    پاورپوینت فصل پنجم درس چالش های نظام اداری با عنوان مدیریت بهره وری صفحات 134 تا 142 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل پنجم درس چالش های نظام اداری با عنوان مدیریت بهره وری صفحات 134 تا 142 جهت…

  • سمینار ارشد کامپیوتر تاریخچه،نظریه ها و مسایل یادگیری در انسان

    سمینار ارشد کامپیوتر تاریخچه،نظریه ها و مسایل یادگیری در انسان یادگیری ماشین یادگیری در انسان نظریه های یادگیری مسایل یادگیری در انسان تاریخچه،نظریه ها و مسایل یادگیری در انسان دانلود سمینار تاریخچه،نظریه ها و مسایل یادگیری در انسان دانلود سمینار…

  • پاورپوینت حقوق مالکیت فکری

    پاورپوینت حقوق مالکیت فکری کلمات کلیدی : پاورپوینت حقوق مالکیت فکری پاورپوینت حقوق مالکیت فکری پاورپوینت مالکیت فکری بررسی مالکیت فکری تحلیل مالکیت فکری سابقه تاریخی حقوق مالکیت فکری در جهان سابقه تاریخی حقوق مالکیت فکری در ایران ماهیت حقوق…

  • مقاله جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیری های مدیران مدارس

    مقاله جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیری های مدیران مدارس نقش مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس مقاله جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس رابطه مدیریت دانش و تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس پیاده سازی مدیریت…

  • پاورپوینت شناخت و نحوه تاسیس شرکت ها

    پاورپوینت شناخت و نحوه تاسیس شرکت ها پاورپوینت آموزش تصویری ثبت شرکت پاورپوینت مراحل ثبت شرکت خدماتی پاورپوینت مراحل ثبت شرکت سهامی خاص پاورپوینت قوانین ثبت شرکت پاورپوینت ثبت شرکت پاورپوینت مراحل ثبت شرکت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت بررسی احکام نجاسات

    پاورپوینت بررسی احکام نجاسات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی احکام نجاسات جهت رشته معارف اسلامی در قالب 36 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       وحدت بر همه…

  • مقاله ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران

    مقاله ارزیابی بهره مندی از مدیریت دانش در تصمیم گیران مدیران نقش مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس مقاله جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس رابطه مدیریت دانش و تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس پیاده سازی…

  • پاورپوینت مفهوم بتن پیش تنیده وپس تنیده

    پاورپوینت مفهوم بتن پیش تنیده وپس تنیده پاورپوینت بتن پیش تنیده پاورپوینت تولید بتن پیش تنیده پاورپوینت دیوار بتنی پیش تنیده پاورپوینت نحوه اجرای سقف پیش تنیده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم بتن پیش تنیده وپس تنیده جهت…

  • پاورپوینت ارتباط بین پول و نرخ ارز در بلند مدت

    پاورپوینت ارتباط بین پول و نرخ ارز در بلند مدت پاورپوینت ارتباط بین پول و نرخ ارز در بلند مدت ارتباط بین پول و نرخ ارز در بلند مدت پول، نرخ ارز در بلند مدت اثرات تغییر عرضه پول بر…

  • بررسی نقش و پیاده سازی توانمندسازی منابع انسانی در سازمان

    بررسی نقش و پیاده سازی توانمندسازی منابع انسانی در سازمان توانمندسازی منابع انسانی ابعاد توانمندسازی منابع انسانی مدلهای توانمندسازی منابع انسانی پایان نامه توانمندسازی منابع انسانی ‏عوامل موثر بر توانمندسازی منابع انسانی‎ ‏ نقش مدیران در افزایش توانمندی کارکنان‎ پیاده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش درک شده 67 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزش درک شده فصل دوم پایان نامه ارزش درک شده دانلود مبانی نظری ارزش درک شده پیشینه ارزش درک شده پیشینه تحقیق ارزش درک شده…

  • پاورپوینت صدمات سیستم عضلانی اسکلتی

    پاورپوینت صدمات سیستم عضلانی اسکلتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت صدمات سیستم عضلانی اسکلتی جهت رشته ی پزشکی در قالب 47 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       Strain…

  • پرسشنامه حمایت اجتماعی کاترونا و راسل بر پایه الگوی وایس

    پرسشنامه حمایت اجتماعی کاترونا و راسل بر پایه الگوی وایس کلمات کلیدی : پرسشنامه حمایت اجتماعی پرسشنامه استاندارد حمایت اجتماعی دانلود پرسشنامه حمایت اجتماعی پرسشنامه برای حمایت اجتماعی تفسیر پرسشنامه حمایت اجتماعی دانلود پرسشنامه حمایت اجتماعی پرسشنامه حمایت اجتماعی کاترونا…

  • پاورپوینت ریاضی مهندسی مبحث حل معادلات دیفرانسیل به کمک تبدیل فوریه

    پاورپوینت ریاضی مهندسی مبحث حل معادلات دیفرانسیل به کمک تبدیل فوریه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ریاضی مهندسی مبحث حل معادلات دیفرانسیل به کمک تبدیل فوریه جهت رشته ریاضی در قالب 30 اسلايد و با فرمت ppt…

  • Universal Human Rights in Theory and Practice مربوط به درس متون پیشرفته حقوقی

    Universal Human Rights in Theory and Practice مربوط به درس متون پیشرفته حقوقی Universal Human Rights in Theory and Practice مربوط به درس متون پیشرفته حقوقی رفتن به سایت اصلی  Universal Human Rights in Theory and Practice مربوط به درس…

  • تبیین نقاط اشتراک و افتراق رویکرد تفکر انتقادی و مبانی تعلیم و تربیت اسلامی

    تبیین نقاط اشتراک و افتراق رویکرد تفکر انتقادی و مبانی تعلیم و تربیت اسلامی پایان نامه رویکرد تفکر انتقادی پایان نامه رویکرد تربیت اسلامی انسان شناسی در رویکرد تفکر انتقادی انسان شناسی در رویکرد تعلیم و تربیت اسلامی جهان شناسی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش کیفیت زندگی کاری مبانی نظری کیفیت زندگی کاری دانلود مبانی نظری کیفیت زندگی کاری پیشینه کیفیت زندگی کاری پیشینه تحقیق کیفیت زندگی کاری ادبیات نظری کیفیت زندگی کاری فصل دوم پایان نامه کیفیت زندگی کاری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استرس والدگری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش استرس والدگری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استرس والدگری مبانی نظری استرس والدگری پیشینه تحقیق استرس والدگری پیشینه داخلی استرس والدگری پیشینه خارجی استرس والدگری پیشینه پژوهش استرس والدگری پیشینه نظری استرس والدگری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله دینی 27 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله دینی 27 صفحه فصل دوم پایان نامه راهبردهای مقابله دینی مبانی نظری راهبردهای مقابله دینی پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله دینی پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله دینی پیشینه نظری راهبردهای مقابله دینی ادبیات نظری راهبردهای…

  • پاورپوینت روش های بهینه سازی استخراج سنگ

    پاورپوینت روش های بهینه سازی استخراج سنگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های بهینه سازی استخراج سنگ جهت رشته صنایع در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع روش مبتنی بر تعیین ارزش

    پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع روش مبتنی بر تعیین ارزش کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری مالیتألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان پاورپوینت روش مبتنی بر تعیین ارزش: کاربردها…

  • پاورپوینت کتاب و درس فصل دوم درمان های روان كاوی زيگموند فرويد

    پاورپوینت کتاب و درس فصل دوم درمان های روان كاوی زيگموند فرويد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس فصل دوم درمان های روان كاوی زيگموند فرويد جهت رشته روانشناسی در قالب 87 اسلاید و با فرمت pptx…

  • جایگاه محصولات دسینی در بازار

    جایگاه محصولات دسینی در بازار بازاریابی مشتری مداری محصولات دسینی دانلود مقاله جایگاه محصولات دسینی در بازار سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پایان نامه رشته مدیریت fileina فروشگاه ساز فایل…

  • پاورپوینت آشنایی با مناطق حفاظت شده استان مرکزی

    پاورپوینت آشنایی با مناطق حفاظت شده استان مرکزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مناطق حفاظت شده استان مرکزی جهت رشته محیط زیست در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • تاثیر اضطرار بر اراده با تشریح مفهومی آنها

    تاثیر اضطرار بر اراده با تشریح مفهومی آنها مفهوم اضطرار مصادیق اضطرار تاثیر اضطرار بر اراده اضطرار در اعمال حقوقى دانلود پایان نامه اضطرار در حقوق تاثیر اضطرار بر اراده با تشریح مفهومی آنها دانلود پایان نامه رشته حقوق رفتن…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری در روانشناسی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری در روانشناسی کلمات کلیدی : مبانی نظری سازگاری پیشینه تحقیق سازگاری فصل دوم پایان نامه سازگاری مبانی نظری سازگاری در روانشناسی پیشینه تحقیق سازگاری در روانشناسی پیشینه داخلی سازگاری در روانشناسی پیشینه خارجی سازگاری…

  • بررسی عوامل موثر امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر مساله حجاب

    بررسی عوامل موثر امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر مساله حجاب امر به معروف و نهی از منکر در مساله حجاب امر به معروف و نهی از منکر در مساله بی حجابی بررسی چالشهای امر به…